Täna tegin esmased hooldused lõpuks ära+terve aerosool pakendi(ballooni) täis silikon õli tihenditele.
Nii mõnigi üllatus oli autol mulle varuks,nii head kui halvad.
Kotitäis filtreid,õlid.Pildilt puudu hammasrihma komplekt.

Õhufiltri vahetus.Miskine ime-õhuvõtt on õhulõdviku otsas.Milleks selline "toru" veel vajalik seal kopsikus on?
Pildilt ei paista nii hästi aga vana filter ikka parasjagu pasane.

Siis avastasin,et atm´i õlijahutus ei ole mitte mootri jahutusradikaga 2in1 vaid eraldiseisev üksus-on see hea või halb

Igastahes väike õlileke on seal vahel,miskine jupp hüdrovoolkukt on seal ja klambri vahelt immitseb natuke.

Mootori õli vahetades murdsin endiselt pead,et mille(ja miks)vastu käib õli kontrollvarda ots.Natuke on sealt maha freesitud...

Uudse tihendi süsteemiga õlikork on õlivannil.Muidu ikka on AL või CU tihendusseibid seal poldi vahel käinud.

Õlivahetuse protsess...



Käigukasti õlivahetus jäi ära,kuna minuni ei jõudnud millegipärast kasti õlivanni uut tihendit...aga õli lisasin sellegipoolest,ca 800ml läks sisse enne kui hakkas üle ajama.
Ja selline küsimus kah,kas tegu on resonaatoriga?Olen kindel et tegu pole katalüsaatoriga,sest see asub põhja all.Aga mingi kopsik seal on kohe peale väljalaset.Ja enne seda on 1 lambda ja teine siis peale katalüsaatorit.
Pilt ka,millega tegu siis,peale lambdat siis?

Põhja all asju uurides hakkas silma,et eelmine omanik on säästukat teinud...nimelt optimali toodangut on palju roolimissüsteemis kasutatud.Õigepea saab jällegi juppe vahetama hakata

Ja paar muidupilti kah.Vahepeal on masin paraja hange sisse mattunud.


