Re: külmast peast ei käi õieti...mis viga???
Postitatud: 06 Dets 2012 11:25
Hakkab ikka.
Vist C.Dian oli siin kes ajas andmeid taga aga kahjuks nii võrrelda masinaid see on huvitav aga aga kütted ja mootorid on erinevad aga suuremad erinevused püüab kinni.
Kait kujuta ette, et turbodiisel käib pidevat 3-3500 pöördega ja nüüd kaob turbo äkki järelt.Õhk kaob aga küte tuleb silidrisse mis siis toimub suitsuga taga?
Kui turbost õli lekib siis see paneb see andurile korraliku paugu ja põleb klapp kinni jälle ja kamm käib.
Suitsuse mõõtmisega saaks mingi väikse ettekujutuse paari euro eest, mis toimuB.
Pumpa ei ole vaja keerata ja parem kui ei torgi teda ültse.Keerad seda pead on kõik segamini ja katsu siis kokku jooksma saada ja häälestada seda.
Omegal on bypass valve solenoid olemas ja siit hakkavad siis need elektri ja suitsususe kalad pihta kui andurid ei käi läbi omavahel.
Kuna teema algataja marutas lumes ja see oxygen sensor on selline andur, mis äkkkülma kardab ja lund
, midagi seal nüüd juhtus ja loodame, et on anduri või juhtme viga kui viga küljes:)
Samas turbo klapp võib ka kinni jääda mida iganes.
Vaata õlivarrast ka kindlasti
Vist C.Dian oli siin kes ajas andmeid taga aga kahjuks nii võrrelda masinaid see on huvitav aga aga kütted ja mootorid on erinevad aga suuremad erinevused püüab kinni.
Kait kujuta ette, et turbodiisel käib pidevat 3-3500 pöördega ja nüüd kaob turbo äkki järelt.Õhk kaob aga küte tuleb silidrisse mis siis toimub suitsuga taga?
Kui turbost õli lekib siis see paneb see andurile korraliku paugu ja põleb klapp kinni jälle ja kamm käib.
Suitsuse mõõtmisega saaks mingi väikse ettekujutuse paari euro eest, mis toimuB.
Pumpa ei ole vaja keerata ja parem kui ei torgi teda ültse.Keerad seda pead on kõik segamini ja katsu siis kokku jooksma saada ja häälestada seda.
Omegal on bypass valve solenoid olemas ja siit hakkavad siis need elektri ja suitsususe kalad pihta kui andurid ei käi läbi omavahel.
Kuna teema algataja marutas lumes ja see oxygen sensor on selline andur, mis äkkkülma kardab ja lund
, midagi seal nüüd juhtus ja loodame, et on anduri või juhtme viga kui viga küljes:)
Samas turbo klapp võib ka kinni jääda mida iganes.
Vaata õlivarrast ka kindlasti