Re: Peale nukkvõlli anduri vahetust, mootor ei tööta enam.
Postitatud: 16 Dets 2009 20:34
Pidurivedelik vee baasil,vot seda imet tahaks küll näha
Pidurivedelikul on küll omadus siduda endasse vett,mis muudab sellise suure veesisaldusega õli ohtlikuks,sest keemistemp.on teatavasti veel vaid 100 kraadi celsiust.pealegi põhjustab see vesi seal õlis piduriosade korrosiooni ja seetõttu palju jama piduritega.eriti veel siis kui talv ja külm saabub.
Seetõttu,et õli vett seob ongi ettenähtud selle vahetamine vähemalt 2a tagant.
Aga teema kohta teemaalgatajale niipalju,et tõenäoliselt külma saabudes lõi klapikambrikaane tihendi vahelt õli välja,kuna karterituulutus umbes ja kondens seal ära külmanud.Soovitav klapikambrikaane tihend ära vahetada ja osta orig tihendid sinna,siis on lootust,et jääb ka pidama.Muidugi vajalik ka tuulutus ära puhastada.orig.tihendid maksavad ca200eek ühele poole.Ise panin lisaks veel loctite püsielastset hermeetikut ja peavad kaaned siiamaani.Ei soovita silikooni ka seda mis spets on mõeldud klapikambrikaantele jm sellistesse kohtadesse.

Pidurivedelikul on küll omadus siduda endasse vett,mis muudab sellise suure veesisaldusega õli ohtlikuks,sest keemistemp.on teatavasti veel vaid 100 kraadi celsiust.pealegi põhjustab see vesi seal õlis piduriosade korrosiooni ja seetõttu palju jama piduritega.eriti veel siis kui talv ja külm saabub.
Seetõttu,et õli vett seob ongi ettenähtud selle vahetamine vähemalt 2a tagant.
Aga teema kohta teemaalgatajale niipalju,et tõenäoliselt külma saabudes lõi klapikambrikaane tihendi vahelt õli välja,kuna karterituulutus umbes ja kondens seal ära külmanud.Soovitav klapikambrikaane tihend ära vahetada ja osta orig tihendid sinna,siis on lootust,et jääb ka pidama.Muidugi vajalik ka tuulutus ära puhastada.orig.tihendid maksavad ca200eek ühele poole.Ise panin lisaks veel loctite püsielastset hermeetikut ja peavad kaaned siiamaani.Ei soovita silikooni ka seda mis spets on mõeldud klapikambrikaantele jm sellistesse kohtadesse.