Kotermann MV6 -s ?
Re: Kotermann MV6 -s ?
Ise sain sammuti 3.0-ga tunda kütuse vahet. 98-ga on ikka tuntavalt erksam ja hiljem tankisingi aind 98-t. 95 on selle mootori jaoks ilmselgelt lahja kütus.
Re: Kotermann MV6 -s ?
Tühikäigu moto heas lihtsas kohas, üleval kapote all, näitan siis pildil ka ära, 2,5-sel samas kohas, leota benaga läbi või lase brake cleanerit korralikult ja kui ei aita siis uuri kuskilt ntx kellel äsja vahetatud uus on, et kas proovida saaks.
Uue hind suht 160-180 eerot

Uue hind suht 160-180 eerot

Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: Kotermann MV6 -s ?
Kas 2,0TD . 74 kw 99 a on ka tühikäigu mootor . Mul uba selles et kui kohapeal 1480-1500 pööret ja rohkem gaasi annad siis hakkab mootori tuli põlema ? 

- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
alvadis tühikäigumootor 53 euri sobib 2.5 ja 3.0Westcoast kirjutas:Tühikäigu moto heas lihtsas kohas, üleval kapote all, näitan siis pildil ka ära, 2,5-sel samas kohas, leota benaga läbi või lase brake cleanerit korralikult ja kui ei aita siis uuri kuskilt ntx kellel äsja vahetatud uus on, et kas proovida saaks.
Uue hind suht 160-180 eerot
56232754
Re: Kotermann MV6 -s ?
Loe veakoode. Ma pole küll selle mootoriga tuttav, aga diisel võtab kõik õhu, mis ta kätte saab, ära silindrisse. Pole seal sisselasketraktis ühtegi takistust ees ja tühikäigumootorit pole nagu vaja. Kütust pihustatakse vastavalt juhi soovidele tavaliselt drive-by-wire.Lemberg kirjutas:Kas 2,0TD . 74 kw 99 a on ka tühikäigu mootor . Mul uba selles et kui kohapeal 1480-1500 pööret ja rohkem gaasi annad siis hakkab mootori tuli põlema ?
Re: Kotermann MV6 -s ?
Järele proovitud ja ei toimi kahjuks.Argo kirjutas:Suur mootor tahab äkilist kütust. Omal on 2,5 v6 ja sõidan ainult 98-ga.
Varem sai sõidetud ka 95- ga aga siis oligi nii ,et kui gaasi vajutasid siis oli uimane ja ei kogunud nii kiiresti kiirust kui 98-ga.
Kui võimalus siis kasuta 98-at on mootor puhtam ja minek hoopis teine.
Mootor on "puhtam"siis kui ei ökota koguaeg linnavahel 5/6 käiguga ja õli tuleb õigel ajal vahetada.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Kotermann MV6 -s ?
No igatahes on 98 puhtam bensiin ja põleb paremini kui 95
Kasutan ka ainult 98t
See on nagu eridiisel, sitaks parem kui tavaline diisel, 



Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Kotermann MV6 -s ?
Igaks juhuks loe ennem , mis ikka breakcleaneri pudelil ka kirjas ja võid ka kummityki peal testida, mis selle tagajärg on kui kokku puutub see keemia kummiga.Suruõhk lõhub ka pehmemaid osasid ja sod satub sinna kuhu vaja ei ole.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.
Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.
Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.
Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.
Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.
Re: Kotermann MV6 -s ?
Omega Sport Packet kirjutas:Igaks juhuks loe ennem , mis ikka breakcleaneri pudelil ka kirjas ja võid ka kummityki peal testida, mis selle tagajärg on kui kokku puutub see keemia kummiga.Suruõhk lõhub ka pehmemaid osasid ja sod satub sinna kuhu vaja ei ole.
Mootorsaagide 1 probleem karburaatorites ongi see, et suruõhuga puhastatud ja kõik per..keeratud.
Tyhikäigumootorit soovitaks pehme pintsli ja bensiiniga puhastada ja kuiva lapiga puhastada kuivatada.
Katsu see küünalde ja surve asi seal üle vaadata saad targemaks oluliselt ja jäta see diagnostika teiseks asjaks.
Mootorsaagide karburaator on veidi peenemate detailidega, seal suruõhk lihtsalt jõuga lõhub. Isiklikult olen puhastanud tühikäigumootoreid juba aastaid brakecleaneriga ja mitte midagi pole halvasti mõjunud, tühikäigu mootor lihtsalt tavaline elektriline klapp
Teemasse, kas kütuse surve on mõõdetud, kui see liiga madal võib segu veidi kehvaks jääda ja sellest tulenevalt ka Probleeeme tekitada
Re: Kotermann MV6 -s ?
Muideks üks päev vaatasin enda mv6-e pöördeid sooja mootoriga, olid ka 500 peal ja töötas normaalselt.
Pigem võib sul olla selles et bensiini surve on jah liiga madal.
Soovitan vaadata bensiinipumpa ja selle otsas olevat sõela, et see umbes ei oleks, siis survet mõõta.
Pigem võib sul olla selles et bensiini surve on jah liiga madal.
Soovitan vaadata bensiinipumpa ja selle otsas olevat sõela, et see umbes ei oleks, siis survet mõõta.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
Hmmmmm.....kas keegi autodatat söendaks vaadata , seal ehk täpsemini. Siiski see 500 pööret ( mul nüüdseks 490-499 rpm-i) ei seleta khapeal olevat vibratsiooni....