nonii
Nägu on naerul, et vana diisel liigub
Turbo siis üle 1,5 bar ei oska puhuda ja jätkusuutlik röhk on 1,45 kanti..
evriga siis ka leidsin piiri, kus ta tühipöördel ei lähe lõhkuma, enne liiklesin palju rikkamaga, aga lõhkuma ei saanud, nüüd kohapeal regullides leidsin piir üles endal kus on reaalselt selline seis, et nupp sisse ja paugutama, nii et laiali ei lähe

üksikut kiirendus sööstu saab ka rikkamaga teha, aga kui läbilinnakese vähe kiiremini liigelda siis on täpselt piiripeal.. homme möödan üle, et mis ta mul jäi.
Aga edasi liigub see vanadiisel küll. suure musta viskab enne turbo sekkumist välja ja siis aint sudu taga mitte paks must nagu enne sama regulliga. Tyhipööre paigast ja lonkab kui nupp sees

2013a skoda 1,8T bensukas läks küll veel eest ära, aga mitte kiirelt, 1 ja teise käiguga veel minukasuks

8 käiguline dsg teeb omatöö
(testisin ja regullisin körvalisel poolsuletud teel, keila küljeall siuke koht)
Järgmine samm siis visko minema vahelt ja kondi ventikad siis jahutusega tegelema.
Tunda lausa kuda visko taha tuleb... vblla siis ka ei jõuaks enam skodlac eest, laiema rehvi pean ka hankima 205 ei saa maase starti

aga temal on Launch controll
Aga see evry siis olemuselt lihtne, pumba pistikud 2 ja 3 siis, nende vahele potekas ja on off nupp, potekal 1 ja 2 sildada. Ning hakkab juhtuma asju...
Aga automaadiga inimesed, teile kurvad uudised. teil on ar25 kast, bensukatel ar35 sisuliselt siis 250nm ja 350nm on nende piir ja sealt ka nende nimi nagu
saab teha neist hübriidi
Täpsemalt siis ühelt asjalikult omega diisel projektika teemast.
http://prj-tuning.com/?p=163