12. leht 48-st
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 24 Sept 2018 08:49
Postitas b00ster
Nonii, DSP või ESP või DSC

ühesõnaga rahvakeeles antidrift-huinja sai tech2 programeeritud ja nüüdseks süsteem töötab.
Mootori õli sai vahetust ka.
Võiks mingi teine cooler sinna panna, või maitea. Selle originaal intercooleriga asi on sitaks uimane, liigub mitte kiirem kuid 2.5td 85kw.
Proovin järgmisel nädavalahetusel cooleri ventilaator eemaldada, äkki aitab nata. Kui ei siis peab sügavale mõtlema

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 24 Sept 2018 13:27
Postitas Rax
Mõni vaakum tagant kui ei liigu.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 13:57
Postitas b00ster
Rax kirjutas: ↑24 Sept 2018 13:27
Mõni vaakum tagant kui ei liigu.
Täitsa võimalik. Kui coolerist ventilaatori eemaldamine väga ei aita, siis peab kõik vakuumi torud üle vaatama.
Kas kellegil mingid ideed, kuidas saada reverssi tuled tagumise käiguga töötama? Sest kässär nüüd korda tehtud, esimesest astmest hoiab nagu ankur

, ja üv jaoks puuduvad ainult reverssi tagatuled. Või neid üldse mitte vaadatakse seal? Või ilma tuledeta saab läbi, äkki keegi teab?
Ja selline küsimus kas üvl tulevad mingid probleemid, sest mul nüüdseks manuaal kast? Dokkides täpselt ei näe milline kast autol on, ainult taustakontrollis saab näha. Huvitab kas nad lasevad läbi nii, või ikka peab maanteametis vahetada dokkid, mida ma küll väga ei viitsi teha, 61€ raisata

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 16:56
Postitas Martin
dokkides andmete muutmine on 16€
selliseid asju ei osata ülevaatusel vaadata.
Tagatulesid kontrollitakse. Ma ei ole viitsinud uurida, mis värk sellega, on et sul mootori tuli hoopis põlema läheb tagurudstulede asemele.
Asi peaks ise enesest lihtne olema. Üks juhe on 12v ja teine siis signaal tuledesse. sillates aga hakkab mingi jant pihta.
Neid vaadatakse ikka, minul vähemalt vaadati.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 17:13
Postitas Jürts
Mul pole küll iialgi tagurpidi käigu tulesid kontrollitud. Ja vaevalt, et ka kasti vahetust märkavad. No kuule, kui osadel oomidel passis isegi esivedu ja pole probleeme esinenud, et miks kardaan põhja all

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 19:04
Postitas Rax
Kasti vahetusega probleeme pole. MNT lehel on autode kohta sellist paska et ise ka ei usu. Minu 2003 aasta DTI oli esivedu MNT lehel

Reverse tulesid kontrollitakse ikka, vb mõni asutus ei tee põhjalikult aga siiski. Ma enam ei mäleta millised juhtmed, aga midagi pidi sildama jah et need tööle saada.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 20:02
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: ↑26 Sept 2018 16:56
dokkides andmete muutmine on 16€
selliseid asju ei osata ülevaatusel vaadata.
Tagatulesid kontrollitakse. Ma ei ole viitsinud uurida, mis värk sellega, on et sul mootori tuli hoopis põlema läheb tagurudstulede asemele.
Asi peaks ise enesest lihtne olema. Üks juhe on 12v ja teine siis signaal tuledesse. sillates aga hakkab mingi jant pihta.
Neid vaadatakse ikka, minul vähemalt vaadati.
Check engine enam ei põle, kui lükkad R. See esimesel päeval kadus ära, unustasin öelda. Ise pirn ikka töötav, kui lülitad süüde sisse, see põleb. Mul seal ainult turvavööde pirn ei põle, aga see ainult boonuseks

Nüüd vaid tagurdustulesi pole.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 20:03
Postitas b00ster
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 26 Sept 2018 20:12
Postitas b00ster
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 27 Sept 2018 06:37
Postitas Faric
Rax kirjutas: ↑26 Sept 2018 19:04
Kasti vahetusega probleeme pole. MNT lehel on autode kohta sellist paska et ise ka ei usu. Minu 2003 aasta DTI oli esivedu MNT lehel

Reverse tulesid kontrollitakse ikka, vb mõni asutus ei tee põhjalikult aga siiski. Ma enam ei mäleta millised juhtmed, aga midagi pidi sildama jah et need tööle saada.
Dti vähe teise skeemi peal kapotialt kui tds, ilmselt kuskil valges pesas on otsad aku kõrval.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 27 Sept 2018 10:16
Postitas JS
Töö Transporteril pole ostmisest saadik tagurdustuled toiminud, nüüd viiendat aastat üv-l käisin, siis mainiti et võiks põleda

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 30 Sept 2018 18:01
Postitas b00ster
Nonii.. Käisin ülevaatusele, ei saanud läbi.
Numbrimärgiga mu viga, täitsa unustasin et see mustaks tehtud. Aga klaasidega hui teab mis nüüd teha. Need on originaal klaasid (vinkoodi järgi kontrollitav) Ütlesin ülevaatajale et need klaasid on tehasest selliseid, selline varustus, et auto alates 2007st Eestis ja pole kunagi probleemi olnud, kuid ta vastas: et nüüd tulevad
Ja alguses ta üldse pole tähele pannud et numbrimärgil EST on mustaks tehtud. Alles ss kui hakkasin klasside pärast väidlema temaga, ütles et: ahaa, sul veel numbrimärgil vale värvikombinatsioon

kloun rsk, väidlemise pärast hakkas absoluutselt kõik vaatama, tahtis veel midagi punaseks panna, kuid ei saanud sest omegal kõik korda tehtud.
Ühesõnaga kui lähen korduv ülevaatusele nrmärk saan korda teha, see 1min.
Aga mis klassidega teha ei tea. Ma küll ei taha midagi vahetada seal. Nüüd mõtlen mis võib teha.
Üv pärast viskasin ära Intercooleri ventilaator, pärast pesisin coolerit ka. Hakkas küll mingi 25% paremaks liikuma. Nüüd vähemalt tunne et 100+kw sellel autol on olemas. Nii et puhastage intercoolerid poissid
Ja see kord mitte unustanud teha väike pildimaterjaal
Ja käigukangi nahk peaegu valmis.
Nüüd siis läheb värvimisele, järgmine up teeb kui masin värvitud, flantsidega ja madaldus vedrudega.
Stay tuned

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 30 Sept 2018 19:15
Postitas kuno666
See cooler veel ju suht puhas. Enda opelil jamasin kevadel sellega ja seal oli selline õli ja tolmu plöga ,et õhk seal läbi ei käinud ja ventikas oli ka kinni. Tegin mõlemad asjad puhtaks ja ladusin kokku aga erilist vahet küll polnud.
Vaata kas klaasidel on kile peal või mitte. Kui kile peal siis pole midagi teha üv läbi ei saa ja kuna sul see märge sees siis isegi hea tutvus ei aita sind kuna see üv teema on väga hulluks aetud.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 30 Sept 2018 19:53
Postitas raudpats0
ukseklaasid vaata üle jah. tundun kuidagi nõks liiga tume.
klaasidel on üldiselt peal kirjas kui on tumedamad. kui toon klaasil on must siis on lisatoon. originaal on kas pruun(pole omegal) või roheline.
fl kere tuli kerge tooniga nagunii.kui klaas on ilma lisatoonita ja ikka tume siis tuleb läbi ARK laasi läbipaistvustestri numbrid kirja saada ja teh passi kirja.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 30 Sept 2018 19:57
Postitas Martin
Sul on päris kindlasti toonitud klaasid ees. Kas ta mõõtis ka või pani silma järgi? Klaasi peal on kirjas 70% läbipaistvus, ehk sisi 30% tumedust originaalis. See ei saa mitte kuidagi 20% sisse mahtuda juba originaalis.
Kui minu juures olid, siis vaatasin, et klaasid on tavalisest palju tumedamad. Need on lihtsalt väga hästi tehtud, võimalik et üldse mitte kilega kusjuures. Vaata hoolikalt klaasi serva, kui seal ime pisikene valge serv, siis on kile. Kile on seespool alati, klaasidel olev vin koodi graveeing on väljaspool.
TÜV punktide pitsitamine on nii ja naa. Ühest küljes läheb igasugune modimine keerulisemaks(äkki varsti saadavad mind angaari auto kõrgust muutma). Aga heaks küljeks on see, et igasugustel ohtlikel modifikatsioonidel ja remondivõtetel ning lihtsalt surmadel on sõiduki läbi saamine sisuliselt võimatu.