Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Tegelt need r17 valukad tunduvad kuidagi liiga väiksed fl kerele. Mõtlen, novembris, kui vahetan rehvid ära jättan need veljed talveks, koos talverehviga ja kevadel ostan mingid r18 5 kodaraga, nagu jürtsil oli müügis, caravanil.
Kevadel tahan lsd ka panna. Praegu ei näe mõttet
Kevadel tahan lsd ka panna. Praegu ei näe mõttet
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
LSD just talvel eriti kõva teema ongi, kinni ei jää ka nii kergel enam.
Mis neil tuledel viga siis? Klaasid olid küll selged. PS, need on minu poolt kunagi lakitud, et ära siis polerkaga liiga lappama mine.
Mis neil tuledel viga siis? Klaasid olid küll selged. PS, need on minu poolt kunagi lakitud, et ära siis polerkaga liiga lappama mine.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Vaata zoomiga need pildid, need tahavad poleerimist ju, eriti juhipoolne
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ja ma ise ei hakka need poleerima. Mulle teeb sama vend, kes teeb kere ja värvitööd. Ehk see kes oskab ja tegeleb sellise asjadega koguaeg. Ütles et paneb lakk ka.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
pilti ka on 25mm tagumisest ?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Järgmisel updatel lisan pildid madaldusest ja flantsidest. Nagu enne ja pärast.
Hetkel flantsid veel panemata.
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Proovisin kunagi 25mm tagumist enda veljega(8" lai ja et35)
Minujaoks jäi liiga välja, tagantotsast vaadates oli hea, aga eestpoolt vaadates jäi ratas koledalt välja ukse ääre tagant.
Minujaoks jäi liiga välja, tagantotsast vaadates oli hea, aga eestpoolt vaadates jäi ratas koledalt välja ukse ääre tagant.
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Okay.
Massivne up tulemas, õhtul kui jõuan koju lisan pildid ja video summuti häälest ka.
Sai siis auto üle värvimist, madaldatud ja sumpa lõpuni tehtud. Nüüd näeb sitaks ilus välja ja enam ei ole häbi sõita sellega
Esituled lakkitud ja nüüd nagu uued. Summutiots väga hästi sobib sinna, ja klirens ka ideaalne. Nüüd koos esiotsega klirenss näeb sirgelt välja, ennem pe... oli liiga üleval. No pildid ütlevad kordades rohkem, kui mu huijoovõi eesti keel
aga need nats hiljem... Lõpuks otsustasin, et jäävad ikka toonitud tagatuled, ennem polnud kindel, vahepeal tahtsin tavalised. Sai ostetud keskmine parallel varras ja esivända simmer, mis täna saavad vahetust. Siis masin uuesti sillastendile, see kord tuttav vend teeb ära, haapsalu peugeot centres. Loodan et ta saab seda rool paika panna. Flantsid siiamani ootan, nii et nees veel panemata. Arvan et panen, kui teen rehvivahetus, ehk nädal-2pärast, kui üldse saan neid kätte, kuidagi kaua juba ootan, 2 nädala. Ostsin neid siis carstyling.ee'st, lihtsalt teadmiseks. Vaatab mis saab.
Summuti set siis selline: esimene kat, 1 simonssi 320mm resonaator ja tava summutiots motonetist. Nii see jääbki, hääl täiega mõnus. Selline madal bass, mis sõitmisel üldse ei sega. Natuke rohkem kuulda, aga ei ole ikka nii nagu mõned siin rääkinud, et võimatu sõita sellega. Võib olla, ei sega, sest mul pole full straightpipe, siis arvan et peerutaks küll, aga nii nagu mul hetkel on, vapsee ei sega. 500km sai sõitnud. Pärast saate kõik ise kuulda. Talveks siis tulevad lamellid 225/50, loodan et rehv väga paksuks ei jää, sest hetkel suvekatel 225/45 ja see suht ideaalsed mõõdud, imo.
Mootot vahepeal veits "ujub" mingi 1 pihusti nussib, aga ei tea, ei taha otsida 1 korralik 2.5d pihusti, parem oleks kohe 6 3.0d omad panna, aga samas rohkem raha ei taha siia panna, peab sõita ka ju. Aasta jooksul panin siia umb 2k euro.
Nii et praegu sõidan nii nagu on, tulevikus vaatab.
Plaanid mis jäänud tegemata:
Sillastend
Rehvivahetus
Flantsid
Remap
Teen neid kõik asjad ära, siis lähen Soomele selle autoga, ja seal ta jääbki elada, vahepeal ikka käin Eesti, aga enamus ajal näete seda Helsingis-Espoos.
Massivne up tulemas, õhtul kui jõuan koju lisan pildid ja video summuti häälest ka.
Sai siis auto üle värvimist, madaldatud ja sumpa lõpuni tehtud. Nüüd näeb sitaks ilus välja ja enam ei ole häbi sõita sellega

Esituled lakkitud ja nüüd nagu uued. Summutiots väga hästi sobib sinna, ja klirens ka ideaalne. Nüüd koos esiotsega klirenss näeb sirgelt välja, ennem pe... oli liiga üleval. No pildid ütlevad kordades rohkem, kui mu huijoovõi eesti keel

Summuti set siis selline: esimene kat, 1 simonssi 320mm resonaator ja tava summutiots motonetist. Nii see jääbki, hääl täiega mõnus. Selline madal bass, mis sõitmisel üldse ei sega. Natuke rohkem kuulda, aga ei ole ikka nii nagu mõned siin rääkinud, et võimatu sõita sellega. Võib olla, ei sega, sest mul pole full straightpipe, siis arvan et peerutaks küll, aga nii nagu mul hetkel on, vapsee ei sega. 500km sai sõitnud. Pärast saate kõik ise kuulda. Talveks siis tulevad lamellid 225/50, loodan et rehv väga paksuks ei jää, sest hetkel suvekatel 225/45 ja see suht ideaalsed mõõdud, imo.
Mootot vahepeal veits "ujub" mingi 1 pihusti nussib, aga ei tea, ei taha otsida 1 korralik 2.5d pihusti, parem oleks kohe 6 3.0d omad panna, aga samas rohkem raha ei taha siia panna, peab sõita ka ju. Aasta jooksul panin siia umb 2k euro.

Nii et praegu sõidan nii nagu on, tulevikus vaatab.
Plaanid mis jäänud tegemata:
Sillastend
Rehvivahetus
Flantsid
Remap
Teen neid kõik asjad ära, siis lähen Soomele selle autoga, ja seal ta jääbki elada, vahepeal ikka käin Eesti, aga enamus ajal näete seda Helsingis-Espoos.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Kirjutasin teloga nii siin päris palju kasjakki tekstis
Ja unustasin mainida, et sumpsil pole seda kole roopsitava turbo vilimisest, mis ma kardsin kõige rohkem mu elus, et tuleb. Nagu mõnedel 2.0d'el M47 bemmidel käiku vahetamisel selline max kole "UUUUHHH"
mul ikka kõik tiptop, võimalik slspt et 1 kat jäänud ja jääb seal all.


- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Seda ulgumist teeb siis kui toru on otsast lõpuni. Mul katid kõik välja löödud ja paunad on alles. Ka ei ole seda kalkuni kulukulu.
56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster










Kunagi värvin seal küljekarbid, esistange ja kapott ka.
90* mootor, gabakat + udukat peal ja puhur puhub ka. Huvitav teema, automaadiga oli minimaalne 0.7 suvel, siis kui kõik välja lüllitatud. Tuledega oli 0.8 tavaliselt. Talvel 0.9 minimum. Nüüd siis tuledega 0.5





Soundcheck (use headset):
https://www.youtube.com/watch?v=LKv2jpvlW3k
Rullikud jäänud vahetamata, kuna ei tea palju neid seal on. Googledasin, peab 4tk olema, 2x samasugused ja 1 + 1 erinev. Aga hui saab aru, avad kataloog ja seal igasuguseid, plastikust, metallist, jne jne. Mõnel sobivus M57D25 ja M57D30, kuid Y25DT seal pole. Siis vaatad Y25DT, seal mingi SEAT IBIZAGA sobivus. Ei saa sittagi aru. Siis vaatad rihmad, omegal ju teine roolihüdraalikapump, nagu õieti mäletan, loogiline, et seal peab siis teine rihm olema, mis pole bemmi omaga sarnane?, või maitea





-
- Klubiliige
- Postitusi: 92
- Liitunud: 24 Juul 2015 08:04
- Auto: Omega Caravan fl ja veel mõni
- Asukoht: raplamaa
- Been tänatud: 3 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Mul on hetkel taga all 215/55 R17. See peaks olema pm sama läbimõõduga, kui 225/50 R17.
Pilti ei hakka siia üles toppima, kuid leiab aadressilt http://album.ee/album/612319/50367083. Ehk saab enamvähem aimu, milline all jääb (madaldus võib ka veidi petta).
Pilti ei hakka siia üles toppima, kuid leiab aadressilt http://album.ee/album/612319/50367083. Ehk saab enamvähem aimu, milline all jääb (madaldus võib ka veidi petta).
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Miks ta teeb nii?
https://www.youtube.com/watch?v=A1mlYjMZuZc
Nii ainult 1 ja 2 käigul, niing pärast 2000rpm kõik ok.
Kui külm mootor, siis veel hullem.
Pihustid?

https://www.youtube.com/watch?v=A1mlYjMZuZc
Nii ainult 1 ja 2 käigul, niing pärast 2000rpm kõik ok.
Kui külm mootor, siis veel hullem.
Pihustid?
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Asi küll pole küttuses, tangisin kolm korda erinev tanklades, ikka sama asi.
Hetkel PRODIESEL paagis ja ikka sama prikollid, nii et probleem ei ole küttuses.
Tuletasin meelde, et w124 2.0d 55kw ATM tegi samamoodi, aga seal ise mootor selline
Hetkel PRODIESEL paagis ja ikka sama prikollid, nii et probleem ei ole küttuses.
Tuletasin meelde, et w124 2.0d 55kw ATM tegi samamoodi, aga seal ise mootor selline
