Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Värv on ainult värv ju. Tegelikult seal mingi g11 g12 ja g13 teema. Nagu g11 antifreeze ei tohi segada g12ga jne, nettis sitaks infoo selle kohta.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
sinine ja roheline on suht sama
punane aga täiesti teistsugune.
Ma küll ei mäleta kumb oli kumb, aga seis oli sumbes selline, et üks neist on orgaaniline, ja teine sünteetiline jahutusvedelik.
punane aga täiesti teistsugune.
Ma küll ei mäleta kumb oli kumb, aga seis oli sumbes selline, et üks neist on orgaaniline, ja teine sünteetiline jahutusvedelik.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Reedel tangisin paagi täis, pesesin kere, tolmuimesin terve salong, erinev märg salfakatega puhastasin salong ka, salfakad naha jaoks, armatuuri jaoks jne jne. Ühesõnaga tegin auto täiesti valmis reedeks, oli suured plaanid, sõbrannadega leppinud kõik, jne.
Enne õhtut sõidan, ja järsku kaob sidur ära. Nagu vajutasin sidur, tahtsin vahetada käiku, lasin sidur lahti ja tuli selline kõva plõks (nagu kui oleks 2 asemel 4 lükkanud ja mootor oleks seiskunud. Aga tegelikult mootor töötas edasi, lihtsalt sidurit enam polnud. Mõtlesin väga nice!!!, eriti et pühapäeval peab Soomele ära minema, pilettid ka juba ostetud, kuskile remondile ka viia ei saa, kuna nädalavahetused ja Haapsalus absoluutselt kõik kinni. Nii kurb ja samas kuri tunne oli. Lotus oli selles, et siduripedaal jõuab tagasi ülesse, et tegu ei ole mingi suur probleemaga. Seisisin mingi aega avaariituledega, mõtlesin, mis teha, aa pohhui, lükkasin 1 käik ja panin starterist käima niing sõitsin koju 1 käiguga, vedas et Haapsalu suht väike linn ja probleeme sellega ei tulnud, niing valgusfoor oli roheline. Pargisin auto maja ees ja läksin nahhui. Laupäeva hommikul hull pohmakaga läksin auto juurde, istusin sisse, panin käima et külm poleks (õues oli hull tuul ja -8) Ja hakkasin mõtlema, ku...... mis saab teha, hädästi vaja auto ju. Hakkasin kõike üle helistama, ja leppisin tuttavaga, et lükkame auto tema pesulasse, seal on vähemalt soe ja on ruumi, kuna mu endal garaasis hetkel teised asjad ja soe küll seal pole. Õues oli max külm lslt, mingi haige tuul. Helistasin teisele sõbrale, sama vend kes koguaeg lükkab mu auto trossiga, AUDI 1.9TDI, õige töömasin alati aitab. Ühesõnaga viisime omega trossiga selle pesulasse, hakkasime üle vaatama. Märkasin, kui vajutad sidur kuskil pidurivõimendi juures õli pritsib, kohe rahunenud, et sain aru et mingi voolikuga tegu, siduri kummivoolikuga. Mis lihtsalt lendas ära. Panin seda tagasi, oli päris raske, kuna 0 ruumi ja käsi ei mahunud. Aga kuidagi sain hakkama. Hakkasin siduri pumbatama... rõhk... ja see voolik jälle lendas ära. Selgus, et stopper ei hoia seda. Panin uus stopper, uuesti kõik tagasi ja metallklambriga ka kinni igaksjuhuks. Hakkasin pumbama siduri ja oopa, hoiab, sidur tuleb tagasi. Ühesõnaga nüüd jälle kõik okei. Aga käed küll täiesti destroyed, kuna seal ruumi üldse pole ja erinev terav huinjad seal, nüüd mul igalpool kriimustused, kärped. Pohhui, vähemalt masin sõidab
Pildid väga ei teinud, mis seal pildistatada, lisaks oli max kiire. Panen pilt googlest, et millega tegu oli siis.
Sorry for bad my language

Reedel ennem seda värvisin pappitükk mustaks ära, kuna see pruun oli hästi näha, ja ei olnud ilus. Nüüd üldse ei ole näha, et seal midagi on.

Enne õhtut sõidan, ja järsku kaob sidur ära. Nagu vajutasin sidur, tahtsin vahetada käiku, lasin sidur lahti ja tuli selline kõva plõks (nagu kui oleks 2 asemel 4 lükkanud ja mootor oleks seiskunud. Aga tegelikult mootor töötas edasi, lihtsalt sidurit enam polnud. Mõtlesin väga nice!!!, eriti et pühapäeval peab Soomele ära minema, pilettid ka juba ostetud, kuskile remondile ka viia ei saa, kuna nädalavahetused ja Haapsalus absoluutselt kõik kinni. Nii kurb ja samas kuri tunne oli. Lotus oli selles, et siduripedaal jõuab tagasi ülesse, et tegu ei ole mingi suur probleemaga. Seisisin mingi aega avaariituledega, mõtlesin, mis teha, aa pohhui, lükkasin 1 käik ja panin starterist käima niing sõitsin koju 1 käiguga, vedas et Haapsalu suht väike linn ja probleeme sellega ei tulnud, niing valgusfoor oli roheline. Pargisin auto maja ees ja läksin nahhui. Laupäeva hommikul hull pohmakaga läksin auto juurde, istusin sisse, panin käima et külm poleks (õues oli hull tuul ja -8) Ja hakkasin mõtlema, ku...... mis saab teha, hädästi vaja auto ju. Hakkasin kõike üle helistama, ja leppisin tuttavaga, et lükkame auto tema pesulasse, seal on vähemalt soe ja on ruumi, kuna mu endal garaasis hetkel teised asjad ja soe küll seal pole. Õues oli max külm lslt, mingi haige tuul. Helistasin teisele sõbrale, sama vend kes koguaeg lükkab mu auto trossiga, AUDI 1.9TDI, õige töömasin alati aitab. Ühesõnaga viisime omega trossiga selle pesulasse, hakkasime üle vaatama. Märkasin, kui vajutad sidur kuskil pidurivõimendi juures õli pritsib, kohe rahunenud, et sain aru et mingi voolikuga tegu, siduri kummivoolikuga. Mis lihtsalt lendas ära. Panin seda tagasi, oli päris raske, kuna 0 ruumi ja käsi ei mahunud. Aga kuidagi sain hakkama. Hakkasin siduri pumbatama... rõhk... ja see voolik jälle lendas ära. Selgus, et stopper ei hoia seda. Panin uus stopper, uuesti kõik tagasi ja metallklambriga ka kinni igaksjuhuks. Hakkasin pumbama siduri ja oopa, hoiab, sidur tuleb tagasi. Ühesõnaga nüüd jälle kõik okei. Aga käed küll täiesti destroyed, kuna seal ruumi üldse pole ja erinev terav huinjad seal, nüüd mul igalpool kriimustused, kärped. Pohhui, vähemalt masin sõidab

Sorry for bad my language


Reedel ennem seda värvisin pappitükk mustaks ära, kuna see pruun oli hästi näha, ja ei olnud ilus. Nüüd üldse ei ole näha, et seal midagi on.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Siin väike vids kütusekulust
https://www.youtube.com/watch?v=7cICM7d4dn8
(Ise ka ei tea milleks filmin siukest asju
)


https://www.youtube.com/watch?v=7cICM7d4dn8
(Ise ka ei tea milleks filmin siukest asju

- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Sidur tuli kiirkinnitusest lahti. Mul on omal samamoodi olnud 2.5 V6-ga kui kasti vahetasin. Sõidan koju ja ülekäiguraja juures oli vaja seisma jääda. Laks, siduripedaal kadus põhja ja üles ei tulnud. Sain vaba hooga kohe kõrvale parklasse ja vaatasin et juhipoolne rattakoobas jumalast õline. No selge kuskilt puruks midagi. Teine käik sisse ja starterit. Koju, kapott lahti ja kohe oli näha et siduri voolik pidurivedeliku anuma küljest lahti. See facking splint ei hoidnud kinni. Pigistasin vähe kokkupoole ja lükkasin tagasi. Aga ma pidin veel õhutama ka sidurit et uuesti toimima saada. Jaa üksi tegin seda veel kortermaja ees. 

56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Täpselt sama värk, see "splint" ei hoidnud kinni.Rax kirjutas: ↑02 Dets 2018 21:51 Sidur tuli kiirkinnitusest lahti. Mul on omal samamoodi olnud 2.5 V6-ga kui kasti vahetasin. Sõidan koju ja ülekäiguraja juures oli vaja seisma jääda. Laks, siduripedaal kadus põhja ja üles ei tulnud. Sain vaba hooga kohe kõrvale parklasse ja vaatasin et juhipoolne rattakoobas jumalast õline. No selge kuskilt puruks midagi. Teine käik sisse ja starterit. Koju, kapott lahti ja kohe oli näha et siduri voolik pidurivedeliku anuma küljest lahti. See facking splint ei hoidnud kinni. Pigistasin vähe kokkupoole ja lükkasin tagasi. Aga ma pidin veel õhutama ka sidurit et uuesti toimima saada. Jaa üksi tegin seda veel kortermaja ees.![]()



Ja huvitav miks sul pedaal ülesse ei tulnud, mul ikka see pedaal tõusnud, kuid sidurit ei olnud.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
splint oli korralik venimatta. pealepingutust võis tõrtsu vaja.. äkki
suurim häda on et seda kinnitust ei saa nii lihtsalt kokku.splint jääb paika siis kui liide päris koos on. kokku pannakse liidet siis kui splint sees on ja siis klõpsuni.
suurim häda on et seda kinnitust ei saa nii lihtsalt kokku.splint jääb paika siis kui liide päris koos on. kokku pannakse liidet siis kui splint sees on ja siis klõpsuni.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Pisike uuendus.
Oli igav, nii vahetasin climate controll blokk ära, pildil küll väga vahet ei näe, kuid päris elus uus blokk näeb palju viisakam välja. See on nagu less kasutatud asi
. Niing lükkasin makki raami paremini sisse, nüüd makk suht sirgelt istub.


Väike vids, kuidas pihusti kuseb vahepeal, kogu video hoidsin gaas sama asemel, ca 1300rpm
https://www.youtube.com/watch?v=WoenfoX92uE
Aga õnneks veel pole jäänud palju, 3.0d pihustid juba käes. Kahjuks küll, et neid stendimata
, aga vend lubas et asjad on korralikud ja andis garantii (keegi küll ei tea, mis ma teen sellega antud "garantiiga", aga las olla
). Muud valikud väga polnud, kuna stenditute eest küsiti mingi 100eur tk, see summa ei sobi mulle. Ja vaatab ka, kas 2018 aastal leiab veel õige inimesi või mitte.
Siis kogu kompleekt juba ootab mind Eestis: pihustid, uued seibid, uued kummirõngad ja uus m57n map sensor (Bilstein).
Ja nüüd mul veel eberspächer ei tööta
, hetkel -7 miinuseid helsingis, ja et saada mootor mingi 80kraadiks peab ikka KORRALIK sõit tegema. Lamp, ajab närvi see teema. Nüüd kui ma jõuan kodust tööle, näidik üldse ei tõuse. Tuletan meelde et see 27km sõit 
Oli igav, nii vahetasin climate controll blokk ära, pildil küll väga vahet ei näe, kuid päris elus uus blokk näeb palju viisakam välja. See on nagu less kasutatud asi



Väike vids, kuidas pihusti kuseb vahepeal, kogu video hoidsin gaas sama asemel, ca 1300rpm
https://www.youtube.com/watch?v=WoenfoX92uE
Aga õnneks veel pole jäänud palju, 3.0d pihustid juba käes. Kahjuks küll, et neid stendimata




Siis kogu kompleekt juba ootab mind Eestis: pihustid, uued seibid, uued kummirõngad ja uus m57n map sensor (Bilstein).
Ja nüüd mul veel eberspächer ei tööta


- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
eber ei tööta üldse?
Eber lõpetab oma töötamise kuskil 70 kraadi saavutamisel, siis ta ei lülita ennast enam enne sisse, kui jahutusvedelik tema kestas ei ole langenud alla 5 kraadi.
Mootorit saab kiiremini ka soojaks siis, kui sa egr jahuti uuesti tööle paned. Ja see annab päris palju juurde kusjuures.
termostaat vajab siiski vahetamist, isegi kui kõik muu on välja lülitatud, siis maanteel peaks siiski 90 kraadi kätte saama ka ilma eesmise papi tükita.
alates -10 kraadist on see juba raskem ja siis panen mina ka papitüki ette.
Eber lõpetab oma töötamise kuskil 70 kraadi saavutamisel, siis ta ei lülita ennast enam enne sisse, kui jahutusvedelik tema kestas ei ole langenud alla 5 kraadi.
Mootorit saab kiiremini ka soojaks siis, kui sa egr jahuti uuesti tööle paned. Ja see annab päris palju juurde kusjuures.
termostaat vajab siiski vahetamist, isegi kui kõik muu on välja lülitatud, siis maanteel peaks siiski 90 kraadi kätte saama ka ilma eesmise papi tükita.
alates -10 kraadist on see juba raskem ja siis panen mina ka papitüki ette.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ei tööta eber, jah. Ennem tegi häält ja tossas nagu peabki, mootor läks päris kiirelt kuni 70-75ni, nii pärast temp jäänud seal päris kauaks seisma (arvatavasti termostaat viga) nüüd siis eber ka ei tööta, ja näidik ei tõuse üldse. Eile käisin teisele linnale, sõitsin maanteel, 100kmh ja 2000rpm, alles siis hakkas temp tõusema, ja maksimum oli 80kraadi. Linnas asi jälle kukkub. Arvan poleks mul seda pappitükki ees, siis maanteel temp ka poleks tõusnud.Martink91 kirjutas: ↑16 Dets 2018 01:17 eber ei tööta üldse?
Eber lõpetab oma töötamise kuskil 70 kraadi saavutamisel, siis ta ei lülita ennast enam enne sisse, kui jahutusvedelik tema kestas ei ole langenud alla 5 kraadi.
Mootorit saab kiiremini ka soojaks siis, kui sa egr jahuti uuesti tööle paned. Ja see annab päris palju juurde kusjuures.
termostaat vajab siiski vahetamist, isegi kui kõik muu on välja lülitatud, siis maanteel peaks siiski 90 kraadi kätte saama ka ilma eesmise papi tükita.
alates -10 kraadist on see juba raskem ja siis panen mina ka papitüki ette.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Egr ei taha uuesti tööle panna, pärast kollekas jälle sittane 

- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
siis läheb sitaks kaua soojaks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Mul lähebgi pool aastat. Õues alles -7. Kui mingi hetk jaanuaris tuleb -20 ss pizda


- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
mul egr taastamisega muutus pooletunnine soendaminew kiireks suitsupausiks et mootor nii soojaks läheks et saaks klaasi puhtaks. plus mul eber töötab.
mul oli egr taastamine ka lihtsam kuna väljalaskekollel oli pime ees ja vaakum ära klapil.
ka on iluvõret läbiv õhuvool peatatud.
mul oli egr taastamine ka lihtsam kuna väljalaskekollel oli pime ees ja vaakum ära klapil.
ka on iluvõret läbiv õhuvool peatatud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851