Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 30 Nov 2018 22:20
Värv on ainult värv ju. Tegelikult seal mingi g11 g12 ja g13 teema. Nagu g11 antifreeze ei tohi segada g12ga jne, nettis sitaks infoo selle kohta.
Täpselt sama värk, see "splint" ei hoidnud kinni.Rax kirjutas: ↑02 Dets 2018 21:51 Sidur tuli kiirkinnitusest lahti. Mul on omal samamoodi olnud 2.5 V6-ga kui kasti vahetasin. Sõidan koju ja ülekäiguraja juures oli vaja seisma jääda. Laks, siduripedaal kadus põhja ja üles ei tulnud. Sain vaba hooga kohe kõrvale parklasse ja vaatasin et juhipoolne rattakoobas jumalast õline. No selge kuskilt puruks midagi. Teine käik sisse ja starterit. Koju, kapott lahti ja kohe oli näha et siduri voolik pidurivedeliku anuma küljest lahti. See facking splint ei hoidnud kinni. Pigistasin vähe kokkupoole ja lükkasin tagasi. Aga ma pidin veel õhutama ka sidurit et uuesti toimima saada. Jaa üksi tegin seda veel kortermaja ees.![]()
Ei tööta eber, jah. Ennem tegi häält ja tossas nagu peabki, mootor läks päris kiirelt kuni 70-75ni, nii pärast temp jäänud seal päris kauaks seisma (arvatavasti termostaat viga) nüüd siis eber ka ei tööta, ja näidik ei tõuse üldse. Eile käisin teisele linnale, sõitsin maanteel, 100kmh ja 2000rpm, alles siis hakkas temp tõusema, ja maksimum oli 80kraadi. Linnas asi jälle kukkub. Arvan poleks mul seda pappitükki ees, siis maanteel temp ka poleks tõusnud.Martink91 kirjutas: ↑16 Dets 2018 01:17 eber ei tööta üldse?
Eber lõpetab oma töötamise kuskil 70 kraadi saavutamisel, siis ta ei lülita ennast enam enne sisse, kui jahutusvedelik tema kestas ei ole langenud alla 5 kraadi.
Mootorit saab kiiremini ka soojaks siis, kui sa egr jahuti uuesti tööle paned. Ja see annab päris palju juurde kusjuures.
termostaat vajab siiski vahetamist, isegi kui kõik muu on välja lülitatud, siis maanteel peaks siiski 90 kraadi kätte saama ka ilma eesmise papi tükita.
alates -10 kraadist on see juba raskem ja siis panen mina ka papitüki ette.