Jõudu.
Injectors saanud vahetust: Nüüd omegal siis 047 lõppkoodiga pihustid, mis on tulnud e38 3.0d 142kw pealt. Muidugi, et vahetus oli koos seibitega ja tihenditega. Tänud Martinile. Vanad 049 mingi aeg viin valori, stendile, ja pärast lähevad müüki. Auto uute pihustitega töötab sujuvalt, pihusti enam ei kuse, niing 1 ja 2 käigul auto enam ei tõmble. Samuti kui lased gaas lahti enam ei tõmble ka. Ühesõnaga mootor töötab väga hästi, ja heli on ka väga mõnus, super sirgelt töötab, mõnus kuulata (olen big r6 diesel sound fan)

. Väga rahul pihustetega, müüja ei laisknud üle. Samas map sensor sai vahetust, nüüd on M57N peal, bilsteini oma.
Uued:
Vanad:
Üks kord kõnnisin kell 5 hommikul koju, läbi parklas seisnud auto... vaatan, et autol midagi on puudu... Vaatan lähemalt, ja näen et küljekarp pole auto küljes... Normaalne...

Ei tea kuidas kaotasin ära seda, ja veel huvitavam kuidas ei näinud peeglis et siuke suur osa autolt lendab ära. Sest üks kord olin juba kadunud seda (seal on sittad kinnitused, kuid juba tegin korda), aga nagu peeglis kohe nägin et siuke suur tükk lendas ära. No mõtlesin, okei, panen Haapsalu & Läänema fb gruppile, äkki keegi on seda kuskil näinud. Ja täpselt, juba hommikul mulle kirjutas üks inimene, et näinud seda ja võtis kaasa. Ühesõnaga sain temaga kokku ja küljekarp on nüüd tagasi auto küljes. Vedas et hea inimene leidis seda.
Ükspäev hellasin wautzerile, leppisime hommikul remap ära teha. Tulin kohale, mingi 130km haapsalust, tegisime chip, läksime proovisõidule, gaas põhja ja auto ikka ei liigu. Hakkasime vaatama et miks ta ei liigu, ühesõnaga sain teada et see terve aeg olen sõitnud ilma turbota

või nagu rõhk oli nii väike, et pmst ilma turbota. Hakkasime vaatama kõik üle, vakuumvoolikud, mootoripadjad, turbogeomeetriat jne. Viimane asi oli N75 boost controll solenoid, see mis asub turbo kõrval. Selle kaudu vakuum oli liiga lahja, proovisime panna voolik otse turbole, andsin natuke gaasi, asi pärast 2500 hakkas liikuma ja BOOM, egr toru plahvatas ära. Ma isegi ei vajutanud gaasi väga, nagu aga rõhk oli nii suur, joppas et plahvatas egr toru, mitte mingi intercooleri oma. Ühesõnaga sõitsin 130km koju nii et EGRist heitgaasid läksid otse salongisse ja norm peavalu saanud. Hääl oli ka pizdets milline. Tulin haapsalu, panin auto garassile, ja läksin koju musta näoga

Öösel läksin pärnusse uute solenoidi järgi, kuna päev oli 30.12 ja nagu asjaga oli suht kiire. Ostsin 100% töötav solenoid, jõudsin tagasi Haapsalu, läksin magama. 31.12 Varahommikul garassile, kiirelt paigaldasin solenoid peale, ostsin haapsalust egr toru, vahetasin selle ka ära, panin käima, kõik töötab. Siis läksin proovisõidule, ja auto ikka madalal pöördedel ei liigu

Ennem solenoidi vahetust auto üldse ei liikunud, nüüd liigub alles pärast 3000rpm, ja siis tõmme on sittaks. (Aju mul jäänud chippitud) Ei tea mida teha, mida vaadata. Asi 100% ei ole vakuumvoolikutes, ja mootoripadjad ka korras, niing see solenoid ise 100% töötav värk. Võimalik et turbogeomeetria kuidagi valesti seadistanud või maitea, see liigub nagu, aga hästi vähe. Nagu 2käigul 1500rpm vajutad gaas põhja, komppu näittab kütusekulu mingi 28l/100 aga tahho nool tõuseb nii aeglaselt, ja auto ei liigu, siis kui tahho jõuab mingi 2900rmpiks, auto hakkab lendama ja 3000-4700 nool megakiirelt tõuseb (turbo hakkab töötama, häält on ka kuulda). Väga kahju küll et madal pöörtedel jõudu üldse ei ole, ei tea mida vaadata ja mida teha. Suht väsinud ka juba sellest. Vb see teine solenoid mis asub sisselaske kolleka all tuleb vahetada, vb kiirendades vakuumpump ei tee piisavalt vakuumi (ühel oli täpselt nagu mul, et alles 3000pärast hakkab liikuma, vahetas vakuumpump ära ja sai korda. Tervenett läbi lugetud juba sellest teemadest

. Proovin hetkel vahetada vakuumpump ära koos tihenditega, kui ei aita siis vaahetan kolleka all solenoidi ära, kui ei aita, vaatan geomeetiat üle, leian mingi DIY youtube video kuidas seda seadistada

ja kui see ei aita siis viin omega lähima kuusakoski.
See solenoid.
Plahvatanud EGR toru.
