191. leht 589-st
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 03 Veebr 2014 10:56
Postitas veiks
Jürts, minu poolt kribatud postitustes ei ole sõnagi juttu ahju jahutamisest, kui sa hoolega loed.
Laadimisaeg=soojendamisaeg teooria on võetud tootja juhendist, kui sa juhuslikult ei lehitsenud eelpool mainitud linke
Võimalik, et sõltuvalt mudelist võib mingeid iseärasusi olla.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 03 Veebr 2014 13:52
Postitas Jürts
Teooria on 1 asi,reaalsus hoopis midagi muud.Enamus inimesi ei sõidagi 50 kiltsa päevas,kas siis kõigil on akud tühjad koguaeg?Ei ole ju.Ja oomil näiteks ei saagi ju sõidusoojendit ise välja lülitada,kui just kogu soendust välja ei lülita
Mina isiklikult ei juhindu sellistes asjades kellegi laua taga välja mõeldud teooriatest,vaid oma aastatega omandatud kogemustest ja vaistust.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 03 Veebr 2014 21:46
Postitas oskaja
no see aku laadimise variant vastab suhteliselt tõele, sest olenevalt nn. webasto võimsusest ja tüübist (kuiv või märg), tarbib ta ikka päris hea hulga voolu (kütuse pump, põleti küünal, põleti turbiin; "märja" ahju puhul salongi vent, jahutusvedeliku ringi ajamiseks el. mootor jne). veokeid on natuke kohatu näiteks tuua, sest esiteks on neil 2 suure mahtuvusega akut ja suur genekas mis neid toidab) ja teiseks on enamasti veokite päevane läbisõit piisavalt suur, et akusid laadida jõuaks. samas lühikeste otsade korral on ka veokite akud suhteliselt kiiresti tühjad.
jahutamise teema on kergelt absurd, sest ahjudel on sisse programmeeritud läbi põletamine ja samal ajal nad ka jahtuvad mingil määral. ehk siis töö tsükli lõpus undab ahi veel omaette natuke aega kuni kütuse jäägid on lõpuni põletatud ja põleti läbi puhutud (kui seda toimingut ei oleks siis oleks ahjud suhteliselt kähku tahmast umbes). see on ka üks peamisi põhjuseid miks ahjud tuksis on... kas programmis tekib iseenesest mingi error ja jääb see viimane tsükkel olemata või siis kasutaja ise teeb midagi mille tagajärjel tekib programmi viga ja tsükkel jääb puudulikuks. loomulikult on vigadeks ka töö olemusest tingitud normaalne kulumine kuid õige kasutuse korral on loomulik kulumine tunduvalt väiksem ja eluiga pikem.
jürts...kui ma õigesti aru saan siis sina räägid praegu ju lisa soojendist, mis töötava (auto)mootori puhul toodab sooja juurde... nagu igasugustel uuematel ökoj*nnidel on kombeks külge kruvida, sest mootor ise ei suuda enam piisavalt soojust toota. need ei saagi ju akut tühjaks tõmmata, sest töötavad ainult siis kui auto mootor töötab.
iseseisvad gerod ei tohiks teoreetiliselt kah tõiesti nulli tõmmata kuid teevad seda siiski. nimelt neil on aku tühjenemise vastane funktsioon olemas kuid see arvestab ainult pinge langust... sõidukate oma peaks seisma jääma kuskil 11,9V juures kui õigesti mäletan ja veokite oma oli vist 23,8V või 23,9V. Aga käivitamiseks vajaliku voolutugevust nad ei suuda arvestada ja sellest tekibki oht, et käivitamisel jääb starteril võimu väheks (eriti just külmade ilmadega).
ja see jutt põhineb kogemustel ning teoorial.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 04 Veebr 2014 07:47
Postitas veiks
Mis puudutab aku laadimist ja seda eriti talvisel ajal siis mul on kogemus tuttavatelt nii viimase nädala, kui ka varasemast ajast, kus starter ei jaksa käivitada mootorit. Ja põhjuseks on lühikesed nö linnasõidud või siis lisa "musavõimsused" autos tümpsumas.
Lahendus tegelikult ongi akulaadijaga laadimise vajalikkus. See sõltub loomulikult aku vanusest, temperatuurist jms.
Minu küsimus Webasto kohta oli tingitud seetõttu, et mul puudub praktiline kogemus sellega ja teema pakkus huvi.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 04 Veebr 2014 12:21
Postitas Jürts
Siuke küssa FL meestele.Mul kliimal ECO sisse lülitatud.Ja kui süüte sisse keeran,vilgub ECO kiri 4-5 korda,siis jääb põlema.Küsimus olekski,kas teie omadel ka vilgub,või on see märk veakoodist?Tean,et volkaritel tähendab kliima kirjade vilkumine mingit viga.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 04 Veebr 2014 13:56
Postitas offkicker
Tundub et kõigil teeb nii...Lihtsalt meeldetuletuseks, kuna kliima ju kuivatab õhku ja ECO reziimis võivad aknad udused olla
http://oldsite.omegaowners.com//forum/Y ... 121921/all" onclick="window.open(this.href);return false;
Jürts kirjutas:Siuke küssa FL meestele.Mul kliimal ECO sisse lülitatud.Ja kui süüte sisse keeran,vilgub ECO kiri 4-5 korda,siis jääb põlema.Küsimus olekski,kas teie omadel ka vilgub,või on see märk veakoodist?Tean,et volkaritel tähendab kliima kirjade vilkumine mingit viga.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 04 Veebr 2014 16:02
Postitas Jürts
Sellepärast tõmbab uduseks,et kui ECO nuppu sees pole,on kont järgi ja kui eco sisse lülitada,lükkab kondi järelt ära.Aga natuke kannatada,siis läehvad aknad taas kuivaks.Niiske ilmaga kipuvad jah muidu uduseks minema,aga 20 kraadise külmaga ei näe põhjust kahte suurt vendikat uhada lasta

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 04 Veebr 2014 19:55
Postitas Tim
Jürts kirjutas:Siuke küssa FL meestele.Mul kliimal ECO sisse lülitatud.Ja kui süüte sisse keeran,vilgub ECO kiri 4-5 korda,siis jääb põlema.
Mul vilgub 12 korda ja jääb siis põlema.
E: Op-com seade väidab et vigu pole ja kontroll testid läbis kliimaplokk edukalt.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 04 Veebr 2014 21:12
Postitas Mirko587
Samuti vilgub mitu korda ja klaasid ei ole uduseks läinud.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 05 Veebr 2014 00:39
Postitas offkicker
Jürts kirjutas:Sellepärast tõmbab uduseks,et kui ECO nuppu sees pole,on kont järgi ja kui eco sisse lülitada,lükkab kondi järelt ära.Aga natuke kannatada,siis läehvad aknad taas kuivaks.Niiske ilmaga kipuvad jah muidu uduseks minema,aga 20 kraadise külmaga ei näe põhjust kahte suurt vendikat uhada lasta

jah, täpselt seda ma püüdsingi öelda

kas need vendid mitte ei tööta ainult vajadusel...siis kui kliima radikas reaalselt kuumaks läheb?
lihtsalt kliimapump võtab mingil määral energiat ja sellest muutub (üsna minimaalselt) ka kütusekulu
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 05 Veebr 2014 08:25
Postitas Jürts
No mul vedas isegi pakasega umbes 10 sekundiga vendid käima.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 05 Veebr 2014 09:57
Postitas Tim
offkicker kirjutas:kas need vendid mitte ei tööta ainult vajadusel...siis kui kliima radikas reaalselt kuumaks läheb?
lihtsalt kliimapump võtab mingil määral energiat ja sellest muutub (üsna minimaalselt) ka kütusekulu
Need hakkavad monentaalselt tööle.
Ja mootorile annab 3 ventikat+kompressor tuntava koormuse taha(mul õnneks 2 ventikat ainult töös).Mida nõrgem mootor seda tundlikum igasugustele lisade ringiajamisele.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 06 Veebr 2014 14:36
Postitas Omega 978
Ei hakanud uut teemat tegema ning otsingust ei leidnud vastust. Kas roolikarp on omegatel sama, vahemikus 1994 - 2003?
Tänud ette!

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 06 Veebr 2014 22:03
Postitas Lemps
executivil peal servotronic FL 2,5 dti võimalik et ka teistel, see tähendab kiirusetundlik võimendi.
Seega ei ole kõik samad.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 07 Veebr 2014 13:35
Postitas Tim
Karbid ikka samad ja ülekanne kah sama.Parematel pillidel jahh solenoid klapp ka küljes aga seal polegi muud vahet.