Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Täiesti toimiv el sisu ka soojendustega mis müügiks läheks, aga jh soome natuke kaugel et neid siia transportida, juhul kui keegi muidugi kaubikuga eestivahet ei käi. LSD ga läheb nutuseks, neid ei liigu eriti. Peab pidevalt silmad lahti hoidma ja jälgima, kes kuna myyb.
56232754
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Eaton M62 oli Steinmetzi poolt peale aretatud kompressor. Katkist kompressorit/superchargerit pole mõtet soetada. Sama kallis taastamine kui uue kasutatud ostmine. Ideaalis saaksid ehitada nij kui sisselaske pleniumi viskaksid minema ja uute või siis uue drosselklapi süsteemi koos kompressoriga ehitaksid pleniumi asemele, puhtam välimus. Ehk siis drosselklapi süsteemist läheks otse kompressorisse ja sealt sisselaskesse, mina arvutasin ca 2400 euri füüsiliste asjade peale, 600 euri väljalaske kolled, 2,5-3 tolline toru, sport katid, sport resonaatorid, või siis 3 tolline sport katid ja resod ja viimane pütid. Ca 3400 euri, plus seadistamine, sepis kepsud ja kui juba siis sepis kolvid ning mootori kapp rem. Peaks olema selline maksimaalne hind koos asjadega. CNC meest soovitan ka sul võtta et asjad ise luua...muidu tehakse omal soovil ka aga siis drossel süsteem hakkab seal 400eurist pihta...75mm üks drossel klapi toru suurus
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Just, kui kellelgi on huvi siis selle pühapäevani on võimalik raxi punaselt oomilt saada detaile ja õliselt mv6 mootorilt detaile.. ( soomes porvoo kyljeall helsinkist 20-30 km ..)mootor mille raxilt ostsin on paberite järgi mootori alla pandid 6 kuud tagasi 1050 eur, vastab see tõele, ei oska õelda, siiamaani on mootor ja kast üllatavalt ergas ja tihke ( tuttava 2006 aasta 530 200kw ) mille eelturbol oli väike deffekt v lihtsalt suremas ( 2 turboga versioon siis ) oli omega kiirendus parem ja bemm enam k2tte ei saanud aga v2ga maha ka mitte ..
Nii, ütleme et ma panen sinna selle 3 kilo alla, palju see kw juurde annab ?
Nii, ütleme et ma panen sinna selle 3 kilo alla, palju see kw juurde annab ?
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Steinmetz tegi enda oma mingi 210-220kw ja 370 Nw vist kui ma ei eksi. Tegelt on odavam ja lihtsam versioon kui sebid nt. Saabi turboka, vanemad kannatavad rohkem pauku ning põhimõtteliselt on vundament olemas, supra mootor jne. 3.0 peal peaksid alustama südame tugevdamisest jne jne. ilmselgelt custom pleeniumiga, drosseklapiga, portimiste ja asjadega saab rohkem kw aga kui ma ei eksi siis Nokia , selline kasutaja, peksis 3.0V6 välja 470hp või oli kw.
Samas rootslase/norrakad panid peale lexsuse 4l mootori ja lõpuks said sellest ulme raketi. Mina matsin selle ülelaadimis mõtte maha kuna rahakott ei hakanud peal, vana mv6 millele peale panin laaduri....uhhh ohhh...vigadest õpime et sitast saia ei teee
odavam ja potentsiaali rohke - juba siis turbo mootor. Kui endal riistad käes püsivad ja vajalik tehnika on olemas siis saab kõvasti odavamalt. jupide otsimis vaev.
Aga kui pappi on siis TULD
!!!!
Artikel Steinmetzist
http://www.steinmetz.no/PressRelease.aspx
Kiireim Omega, väidetavalt
http://www.evo.co.uk/reviews/6544/vauxhall-omega
Samas rootslase/norrakad panid peale lexsuse 4l mootori ja lõpuks said sellest ulme raketi. Mina matsin selle ülelaadimis mõtte maha kuna rahakott ei hakanud peal, vana mv6 millele peale panin laaduri....uhhh ohhh...vigadest õpime et sitast saia ei teee

Aga kui pappi on siis TULD

Artikel Steinmetzist
http://www.steinmetz.no/PressRelease.aspx
Kiireim Omega, väidetavalt
http://www.evo.co.uk/reviews/6544/vauxhall-omega
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
- Asukoht: pärnu
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 5 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Igasugune mootori tuunimine ja üle laadimine algab proge ajust ja seadistusest! Kui sinna panna kopressor või turbo siis ilmselt ka kuigi palju kannatab see originaal sisu. Ilmselt esimesena vannuvad alla kepsud aga neid on kindlasti laias ilmas juba tugevamaid saada.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Kepsud pidid olema pehmed 3.0v6, korralik progre aju on alatea 5-6 sajast eurist. Eks seal oleks siis juba kõike muud ka vaja teha, rohkem õhku tähendab rohkem kütust jne, suurwmad pihustid jne jne
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
kas kõige nõrgem osa ei peaks olema originaal plokikaanetihend?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
- Asukoht: pärnu
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 5 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Eks need kaane tihendid lendavad kas liiga suurest rõhust või siis detost. Selle vastu on rohtu ,tuleb teha O rõngad ja siis kannatab jälle natuke rohkem peale keerata.
Muidugi kui panna kas turbo või kompressor peale siis ka tuleb rohkem kütet anda aga ilma proge ajuta pole sellisel asjal mitte mingit mõtet. Kooli raha läheb lihtsalt liiga palju. Lihtsam on kohe proge aju peale mõni lisa andur ja väga hea seadistaja leida.
Muidugi kui panna kas turbo või kompressor peale siis ka tuleb rohkem kütet anda aga ilma proge ajuta pole sellisel asjal mitte mingit mõtet. Kooli raha läheb lihtsalt liiga palju. Lihtsam on kohe proge aju peale mõni lisa andur ja väga hea seadistaja leida.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Terve auto peale kokku ladusin sinna sisse 1200+€
Mootorisse läks ca 800 sellest, ülejäänud 400+ on igasugused vidinad mis vahetamist vajasid. Ntx radikas, differ, ukselingid jne jne. Mul on märkmikus kirjas ka mis ma soetanud olen ja mis raha eest. Auto ise sain 350-ga sest see lekkis nagu mahlakask ja müügiga jäin nagunii kahjumisse
Mootorisse läks ca 800 sellest, ülejäänud 400+ on igasugused vidinad mis vahetamist vajasid. Ntx radikas, differ, ukselingid jne jne. Mul on märkmikus kirjas ka mis ma soetanud olen ja mis raha eest. Auto ise sain 350-ga sest see lekkis nagu mahlakask ja müügiga jäin nagunii kahjumisse

56232754
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Sorry, läheb OT-ks aga O rõngad? Hakkas nagu huvitama, kuhu need O rõngad veel teha?kuno666 kirjutas:Eks need kaane tihendid lendavad kas liiga suurest rõhust või siis detost. Selle vastu on rohtu ,tuleb teha O rõngad ja siis kannatab jälle natuke rohkem peale keerata.
Muidugi kui panna kas turbo või kompressor peale siis ka tuleb rohkem kütet anda aga ilma proge ajuta pole sellisel asjal mitte mingit mõtet. Kooli raha läheb lihtsalt liiga palju. Lihtsam on kohe proge aju peale mõni lisa andur ja väga hea seadistaja leida.
Lisaks ütlen et minu 3ne hakkas elama pärast sisselaske portimist aga siis hakkas probleemiks sisselaske torustik jääma. Tartu mehed nägid kuidas üks drosselklapis sisendi külge käiv kummist toru kortsu tõmbas. Eks see silikoonist/kummist toru ole vana ja väsinud aga ikkagi, naljakas nähtus. Mul on 3.5 kütusesurve regulaator, sellest suurema numbriga regulaator panna siis hakkab kergelt uputama. Just siis kui uuesti käivitada aga seda juhtub ka harva.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Hmm, niipalju kui ma nyyd uurinud olen siis mulle tundub et kas varsti läheb auto müüki,v müün mv6 mootori maha sest mul pole m6tet seda 4000 eur eest turbotama hakata, kas kellegil mehed on tuttvusi v kogemust kust soetada 2jz get mootor, koos kastiga ning garantiiga et asi korralik... kas swapida omega v tuleb minna e30 -e46 miski kergema raami peale yle ?
- markus20
- Klubiliige
- Postitusi: 304
- Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
- Asukoht: Harjumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Koos originaalkastiga maksad suht palju. Odavam on teha E46 6-käiguline kast ümber. Kui kindel soov võin uurida 2JZ GTE kohta (hinda jne).
LS mootor oleks ka variant, mis peaks mahtuma oomi kapoti alla ilusti ja toimetab jõu poolest enamvähem piisavalt.
LS mootor oleks ka variant, mis peaks mahtuma oomi kapoti alla ilusti ja toimetab jõu poolest enamvähem piisavalt.
Respect a mans car and the man respects you.
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Ei no muidu on kõik tore ja äge, aga mis põhjusel nii suure hüppe teed, et turbotama hakkad ja veelvähem supra mootorit otsid.
Kas 155 kw jääb väheks burnouti tegemiseks?
Või tahad hoopis drifti pilli ehitada rajale, siis saan juba aru.
Kas 155 kw jääb väheks burnouti tegemiseks?

56232754
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Tänava drifti pilli, hobikorras korralikku piitsa millega pühapäeval vanaemale piima käija ostmas.. proovin homme ka drives oomi pilte uuendada.
Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?
Markus 20, kuulsin et kui 2jz v6tta siis 1 turboga versioon ?