Selline imelik asi siis...käisin ühe avariilise(omega b 85kw)masina diffrit uurimas.Ajasin ühte ratast ringi,teine ratas pöörles vastassuunas...aga kardaan ei pöörlenud kummaski suunas,mingit raginat ja kahtlaseid helisid diffrist ei tulnud.Kas selline avarii laks olnud(paras külje laks puusse) või on äkki tegu LSD diffriga?Diffri korpusel olevaid numbreid ei olnud eriti võimalik tuvastada(ei mahtunud ligi).
Tim kirjutas:Selline imelik asi siis...käisin ühe avariilise(omega b 85kw)masina diffrit uurimas.Ajasin ühte ratast ringi,teine ratas pöörles vastassuunas...aga kardaan ei pöörlenud kummaski suunas,mingit raginat ja kahtlaseid helisid diffrist ei tulnud.Kas selline avarii laks olnud(paras külje laks puusse) või on äkki tegu LSD diffriga?Diffri korpusel olevaid numbreid ei olnud eriti võimalik tuvastada(ei mahtunud ligi).
siit pole midagi välja lugeda peale selle et differ veel liikus.
risto002 kirjutas: talvel käivad rattad mõtetult ringi ja ei sa kohalt ära
Mitte rattad,vaid ratas.Kui mõlemad kaabiksid võrdselt,mis siis viga oleks.Kõige lihtsam LSD diferentsiaali tuvastada on siis,kui tagumised rattad maast lahti tõstad ja käega ühte ratast ringi ajad,siis peavad mõlemad rattad ühtepidi ringi käima.
Kuskil foorumis oli ka LSD diferentsiaalist mingi toote kood kah-mingi tähelühend vms.selle järgi sai ka diferentsiaali omaduse tuvastada.
no kuule tim,kuidass iis ni,nyyd sa järsku ei tea enam mis difriga on tegu,ise sa ju siin sama teemas kirjutasid yleval oleva teksti ju! v6i on ununenud?
nonäet aga polegi 2,5 atm lsd ja mingi suvaline differ nii väga samad, sest mul hetkel on all miski suvaline ei tea täpselt mille alt, ja pöörded on maanteel 2000rpm asemel 2500 ja ratast ringi ajada ei jõua üldse kohe mitte, originaal diffriga see mis katski läks sellega polnud probleemi kummi suitsetada kuival asfaltil aga nüüdse diffriga lihtsalt pole jõudu, kiirendus ka autol suht lahja, äkki keegi nende sümptomite järgi oskab öelda mille differ all on, et kui lähiajal müüki panen selle siis teaks millele sobib.
paikas kirjutas:pöörded on maanteel 2000rpm asemel 2500 ja ratast ringi ajada ei jõua üldse kohe mitte, originaal diffriga see mis katski läks sellega polnud probleemi kummi suitsetada kuival asfaltil aga nüüdse diffriga lihtsalt pole jõudu, kiirendus ka autol suht lahja
Imelik jutt sul ...sul peaks ju jutu põhjal aeglasema peaülekandega differ olema.2000rpm->2500rpm.Ja kui ongi aeglane ülekanne,siis ju jõupuudust pole...mul universaalil ca.2500rpm 100km/h ja kiirendus korralik,st. mootori jõupuudust kompenseerib aeglane ülekanne.Seevastu lõpkiirus kannatab aeglasema ülekande puhul.
Ajad ehk midagi sassi.?
lugesin seda teksti ja pani mind mõtlema. imelik oli see et tõstsin auto ylesse yht ratast liigutasin teine läks vastassuunda... aga !!!! kohapealt ära sõites kaabivad mõlemad hullumoodi... ei ole yldse probleemi kuskilt lume sees ronimisega 2 ratast veab koguaeg sõitsin kogematta ühe lumehunniku otsa kus yks ratas õhus oli ja sõitsin sealt ka välja kuidas seda seletate??? asvaldi peal isegi kohapeal proovides hakkab auto tagumik ujuma yhelt poolt teisele poole ja tuttav oli taga pool ja mõlemad rattad käivad ringi...