Re: Opel Omega FL 2.5td 96kW - b00ster
Postitatud: 15 Sept 2022 12:18
Igakord kui boosteri teemat loen siis mingi huumorb00ster kirjutas: ↑05 Okt 2022 21:02 Paar nädalat tagasi garaazi juures leidsin veits naftat (pidurivedelik). Sai vahetatud. Läbipesu jaoks kulutasin kokku 2l. Nüüd ilus, puhas, värske bosch dot 4. Ei saa aru miks keegi seda ei teinud, eriti kui 1l maksab 4euri... Vaene auto, jobanõe parmud ei jaksa 8eur kulutada..
Samal ajal märkasin et rehv servast veits söödud(ostes nii polnud)
Nii, hakkasin edasi vaatama ja opsti, mis meil siin on?
Selge pilt. Big thanks to rollu89 kes tegi keevitus tööd ja sild nüüd püsib nii nagu peab.
Samal ajal üks veovõll oli selline, nii et kohe läks vahetamisele
LSDst asi väga kaugel. Lootsin![]()
Kässari trossid on ka uued nüüd.
Ja ofc straight piped. Alguses lõigasime aint keskmist pütti, aga kuidagi vähe oli, nii et läks full otsetoruks. Nüüd küll mõnus selle ivecoga kruiisida.
Mittevajalikud varuosad
Paagi pump vahetatud ka. Nüüd läheb ilusti käima. Külmalt koheselt, kuumalt 3sek. Ei näe mõttet kspt näppida, 3sek pole maailmalõpp.
Blue laguun. (Ise ei tangi sinist)
Lisaks rolts pani ksp nurg paika, nüüd käib veel paremini. Ennem oli täitsa paigast
Intercooler ka vahetatud, ennem oli selline; nüüd ilus puhas ja ei leki (testitud 1000 läbisõiduga)
Uus radikas paistab
Lisaks ostsin prefl esitiivad, väga mõnusa hinnaga (pmst tasuta) Sama tooniga. Vana oli auguga
Vahetasin tiivad ära pluss tegin väike sprey paintjobsHapekrunt + veits pahtlit + kerevärvi sprey
Uksed veel tegemata.
Nüüd näeb veits viisakam välja, nagu tavaline auto, mitte roostekäkk. Ah jaa, plekkid ostsin ka Roltsist ära, nii et sorry Jürts3tk UUED plekkid küljes, 0km läbisõit, rehvid dot 2000-2002a
aga pohh, siin 1 kuu veel ja panen normaalsed, värsked naelrehvid alla. 1 plekk juba läbisõiduga, natuke roostes.
Sihuke masuudikas siis praegu. Tagumine kojamees värvitda ka.
6x eelsüüteküünlad, pendelhoova puks ka vahetatud.
Ühesõnaga nüüd täitsa sõidukõlblik sõiduk ja talveks pmst valmis.
Veel vaja teha: Kässariklotsid, sest trossid on nüüd uued aga kässär ikka nõrk, proovisime pingutada, tulemust eriti ei saanud.
Evrymod, KSP pea, uued sisselaskekollektori tihendid, uus mootoriõli ja filter, kuna eelmine kord vahetasin õli ilma filtrita, sest ei saanud filtrit kätte, korpus oli õhupüssiga 1000nm kinni keeratud. Ja no mootorile väike läbipesu pahaks ei tee. Väike sprey paintjobs veel, siis tundub et kõik? Differ las jääb selline nagu on. Hetkel auto sõidab igapäev probleemideta, tööloom teeb oma tööd.
Seda asja võib ikka pakkuda
Peaasi et siin oleks korras
![]()
Värvitoon veits teine jah, aga seda on näha aint siis kui päike paistab ja saturn & jupiter kosmoses ühes joonis maaga koos. Peaasi et 1m kaugelt näeb normilt välja. Praegu nagunii vahetame kella siis õues 24-7 tume siis nagu erinevust üldse pole näha. Mu kerel siis z147 kood ja selline sprey ostsingi, preflil natuke tumedam. Mdea nii must pidurivedelik suht kahtlane, sellist kunagi ei näinud. Nagu üldse polnud läbipaistavust. Sidur ka kuidagi veits parem peale pidurivedeliku vahetamisest, aga vbla see mingi placebo effect.Martink91 kirjutas: ↑05 Okt 2022 21:16 Värvikoodil on tegelikult väike erinevus z147 ja z157, arosoolipurkidel vist 2 võrra vahe sees, z157 on 55250. Aga kaugelt on kena.
Sihukest silla murdumist polegi näinud. Päris halb olukord.
See, milline piduriõli visuaalselt välja näeb pole üldsegi mitte nii oluline, kuivõrd see, kuipalju seal niiskust sees on.
See tökat võib täitsa vabalt kuivavõitu olla. Mustaks muutub ta torustikuga reageerides.
Kässari klotside puhul tõmba kässar 3-4 hammast peale ja siis reguleeri kruvikaga läbi rattapoldiaugu klotsid vastu. Siis on hea. Kui lihtsalt pingele keerad, siis tõmbab klotsid ühest nurgast vastu, aga hõõrepinda on niivõrd vähe, et ei hoia.
Seejärel lased kangi lahti ja vaba/paigas ta ongi.
Paagi puhastamise jaoks tegin ma viimanekord omale toluimeja vahepaagi. Tolmukas ühendatud ämbriga millel kaas peal. Tolmukas tõmbab ämbri vaakumisse ja kaane küljes siis stuts, koos voolikuga vooliku otsas vajadusel veel 10mm vasktoru.. Imeb kütuse koos selle sodiga paagist välja. Kütus jõuab ämbrisse. diisli puhul ohutu..... bensuka puhul.... ma loodan et aurud mootori harjadeni ei jõuaJa kui jõuavad,s isi loodan, et ei sädele.