

Mul oli sama jama,autoga kraavis käidud ja põhja alt kummipunn kadunud ja mürasummutusmatt vett silmini täis imenud.Teine jama oli selles,et eelmine klaaasivahetaja oli kehva tööd teinud ja kunde pool alumine klaasi serv liimist lahti ja sadas vihma sisse.chjan kirjutas:Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis... vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia
Selle koha pealt ei oska aidata.Olen tähele pannud,et erinevate aastakäikude omega b´del on see õhusuunamise sümboolika erinev.Nt.´94a.masinal on õhu suunamiseks esiklaasile vaja nupp paremale alla keerata aga mingi ´96+a.(vist)peab nupp üleval keskel asendis olema.Vanas foorumis oli see nupu-voolikute "skeem"olemas,silmselt oled juba korduvalt asja kontrollinud.Jospa kirjutas:Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka.
Ei hakka mina armatuuri maha võtma, see susin ei ole kogu aeg, ainult siis kui keerad õhusuunamis nuppu, naljakas on see, et puhur töötab täis võimsusel ( aste 4 ) aga keskelt puhub normaalselt ja paremalt ka aga vasakult nõrgalt, juu siis mingi klapp ei sulgu, vahel on selline tunne, et...#?**=)(/&&¤%&¤/&%#"Tim kirjutas:Mul oli sama jama,autoga kraavis käidud ja põhja alt kummipunn kadunud ja mürasummutusmatt vett silmini täis imenud.Teine jama oli selles,et eelmine klaaasivahetaja oli kehva tööd teinud ja kunde pool alumine klaasi serv liimist lahti ja sadas vihma sisse.chjan kirjutas:Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis... vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia![]()
Selle koha pealt ei oska aidata.Olen tähele pannud,et erinevate aastakäikude omega b´del on see õhusuunamise sümboolika erinev.Nt.´94a.masinal on õhu suunamiseks esiklaasile vaja nupp paremale alla keerata aga mingi ´96+a.(vist)peab nupp üleval keskel asendis olema.Vanas foorumis oli see nupu-voolikute "skeem"olemas,silmselt oled juba korduvalt asja kontrollinud.Jospa kirjutas:Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka.
Iseasi,kuskohast see susin tuleb,kui vastava vaakumklapi membraan läbi,siis armatuur maha ja uus asemele...ka võib miskine kolmik vaakumvoolikute vahel lekkida jne.
Vaata kõigepealt üle kapoti alt salongifiltri tagant,kas välisõhuklapp on ikka lahti,enne kui armatuuri lammutama hakkad.Põhiline kurjajuur peitub siiski seal,et see klapp jääb kinniJospa kirjutas:Ei hakka mina armatuuri maha võtma, see susin ei ole kogu aeg, ainult siis kui keerad õhusuunamis nuppu, naljakas on see, et puhur töötab täis võimsusel ( aste 4 ) aga keskelt puhub normaalselt ja paremalt ka aga vasakult nõrgalt, juu siis mingi klapp ei sulgu, vahel on selline tunne, et...#?**=)(/&&¤%&¤/&%#"Tim kirjutas:Mul oli sama jama,autoga kraavis käidud ja põhja alt kummipunn kadunud ja mürasummutusmatt vett silmini täis imenud.Teine jama oli selles,et eelmine klaaasivahetaja oli kehva tööd teinud ja kunde pool alumine klaasi serv liimist lahti ja sadas vihma sisse.chjan kirjutas:Lahendus matt mis on ala pealt kumm ja alt selline poroloon oli üleni märg. Põhimõtteliselt terve auto põhi oli vett täis... vee tekke põhjuseks taga istujate jalgade all olev vee ära voolu augud.
vana omanik oli põhja veidi mõlki saanud ja vesi sealt enam ei jooksnud kusagile vaid aina juurde.
Vaadake enda matid ka üle, sest sealt võib teil niiskuse korral tekkida elektri jamade anomaalia![]()
Selle koha pealt ei oska aidata.Olen tähele pannud,et erinevate aastakäikude omega b´del on see õhusuunamise sümboolika erinev.Nt.´94a.masinal on õhu suunamiseks esiklaasile vaja nupp paremale alla keerata aga mingi ´96+a.(vist)peab nupp üleval keskel asendis olema.Vanas foorumis oli see nupu-voolikute "skeem"olemas,silmselt oled juba korduvalt asja kontrollinud.Jospa kirjutas:Tim jagab piiti päris korralikult nende vaakumite pealt, aita mind ka.
Iseasi,kuskohast see susin tuleb,kui vastava vaakumklapi membraan läbi,siis armatuur maha ja uus asemele...ka võib miskine kolmik vaakumvoolikute vahel lekkida jne., vaatan uuesti need torud üle ja kui ei aita siis las ku...... olla. mingi päeva ma ei viitsi küll stressirohkeks teha ja armatuuri maha võtta ning teine et kokku panna. palju see niiskusekogumis kotike maksab, mõtlesin korra et viskan polstri alla neid samu kuulikesi, mis on seal kingakarbis aga nii oleks ka nõme.
Diiselauto sappa sattudes olen mina küll kasutanud. Vähemalt ei kärva salongi ära.o:mega kirjutas:... Nagunii pole kunagi aru saanud, milleks seda siseõhku hea oleks kasutada.
kliima lõpetab töötamise kuskil -5 kraadi juures,ehk siis lülitab kondipumba välja.Kui on välistempi andur vigane,ja ei näita õigeid andmeid,siis ka kliima ei pruugi töötadaarkst kirjutas:Mul ka udutavad. NImelt tankisin augustis kliima freooni täis ning kliima töötas. Millest võib viga olla, et enam ei tööta. Kliima on kõige parem talvel kasutamiseks, kuna see ajab salongist niiskuse välja, mis ongi peamiseks udutamise põhjuseks. Mul ei põlenud juhi poolne elektroonilise temp näiduk kliimal. Arvasin, et pirn on läbi. Nüüd, kus kliima läpetas töötamise, hakkas see tuli iseenesest põlema. Mingi kala on sisse jooksnud. Kus võiks viga otsida.