Asi arenenud sinnamaale, et katusel värv peal. Tuli suht matt ja krobeline värvkate, momendil ei teagi mis valesti tegin, aga harjutamine teeb meistriks nagu öeldakse. Praegu jääb nii, mingi aeg võtan asja uuesti käsile. Värviks ei valinud musta, vaid hoopis tumerohelise

Eks tuleb veidi lihvida ja siis poleerida, saab läikima ehk küll.
Eelmise omaniku huvi oli säilitada salong võimalikult originaalne, sai auto minu kätte, siis kohe relakad ja noad kätte ja lõhkuma ja aretama.
Momendil keskkonsool käsil, nimelt siis tahtsin makki paremini sättida ja juhi poole suunata ning ka lisanäidikud ilusti mahutada ja veidi nuppe lisada. Käetoest tundsin ka puudust, et ka see tuleb

Igatahes, käib juba makroga mäkerdamine ja tuleks linnast klaasriiet tuua ja peale hakata kandma seda. Tegemist jagub.
Juhul, kui väga rõve saab see jura seal, siis originaaljuppe võtta igalt poolt pea niisama.
Selleks tuuninguks hammustasin käigukangilt poole detsimeetri pikkuse osa ära ja jätsin ilma tagurpidi käigu piirajata või kuidas seda kutsutakse. Viiendat oli jube kehva sisse panna, otsi seda taga. Eile viskasin selle süsteemi külge tagasi, jäävadki minust mööda sõitma muidu 5. ndat otsides
Alustuseks otsisin, millest startida käetoe tegemist, jäi silma omega üks vedelev laegas, ideaalne:

Kuju antud:

Keskkonsooliga sai umbes nii alustatud:

Midagi säärast siis ettekujutuseks, väga poolik alles. Ja nagu pildilt näha siis käigukang on ka 6-7 senti lühem originaalist

Sõber ostis tema auto remontimise eest mu calile uue juhipoolse peegli (uus vs vana):
Katus sai umbes säärane siis, ei hakanud enne lõpptulemust detailsemat pilti tegema. Näha ka peegeldusest peegli vigastusi:
Ükspäev tihendasin veidike klapikambri kaant. Oli tiba õline koguaeg teine.
