3. leht 3-st

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 07 Veebr 2012 19:01
Postitas madis123
No nii nüüdseks siis asi korras pill käib ( esimest korda kuulsin seda mootorit korralikult töötamas) .
Tegin siis nii nagu soovitas eedu32 vahetasin juhtmed ümber koos küünlaga ja panin teise jagaja kaane aga siis ei tahtnud starterist tööle minna , ühe silindri võttis järgi ainult aga siis viskasime köie ninale ja kiskusime käima , algul ei tahtnud käima minnagi aga siis hakkas tasapisi tööle , jäime seisma ja kuulda oli ,et teine silinder ikka ei töötanud , hakkasime siis küünla juhtmeid näppima ja kohe ei muutunud midagi , kuid siis järsku oli kuulda et mootor hakkas puhtamalt käima , ning lõpuks töötasid kõik silindrid :D . Hakkasin omal jõul edasi sõitma ja sõidu ajal vilgutas mootori tuld põlema ja nii kui mootori tuli põles siis mootor oli tagant egas midagi sõitsin siis kodu tagasi ajasin garaaši ja hakkasime viga otsima , kakkusime seal andureid tagant ja vaatasime ,et mis andur siis mootori tule põlema paneb , lõpuks tuli välja et ilmselt on asi vända anduris ja ka ei imesta , sest see oli suht odava hinnaga ostetud .
Muidugi käisime üle ka kõik pistikud aga ei midagi .
Kusjuures kui auto seisab ühe koha peal siis sellist vimkat sisse ei visanud .

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 08 Veebr 2012 20:07
Postitas madis123
madis123 kirjutas:No nii nüüdseks siis asi korras pill käib ( esimest korda kuulsin seda mootorit korralikult töötamas) .
Tegin siis nii nagu soovitas eedu32 vahetasin juhtmed ümber koos küünlaga ja panin teise jagaja kaane aga siis ei tahtnud starterist tööle minna , ühe silindri võttis järgi ainult aga siis viskasime köie ninale ja kiskusime käima , algul ei tahtnud käima minnagi aga siis hakkas tasapisi tööle , jäime seisma ja kuulda oli ,et teine silinder ikka ei töötanud , hakkasime siis küünla juhtmeid näppima ja kohe ei muutunud midagi , kuid siis järsku oli kuulda et mootor hakkas puhtamalt käima , ning lõpuks töötasid kõik silindrid :D . Hakkasin omal jõul edasi sõitma ja sõidu ajal vilgutas mootori tuld põlema ja nii kui mootori tuli põles siis mootor oli tagant egas midagi sõitsin siis kodu tagasi ajasin garaaši ja hakkasime viga otsima , kakkusime seal andureid tagant ja vaatasime ,et mis andur siis mootori tule põlema paneb , lõpuks tuli välja et ilmselt on asi vända anduris ja ka ei imesta , sest see oli suht odava hinnaga ostetud .
Muidugi käisime üle ka kõik pistikud aga ei midagi .
Kusjuures kui auto seisab ühe koha peal siis sellist vimkat sisse ei visanud .
Heh ma ikka naeran ennast , asi ei olnud vända anduris vaid lahtises AKU KLEMMIS!!!! :lol: :lol:

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 08 Veebr 2012 21:26
Postitas Tim
Mismõttes lahtine akuklemm?Akuots oli niisama akule visatud või "klemmi" sees juhtmed lahti?

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 09 Veebr 2012 09:55
Postitas madis123
Aku klemm oli lihtsalt pluss klemmile otsa pandud aga mutrit polnud kinni keeranud ja tänu sellele siis osad juhtmed mis seal klemmi küljes olid ei saanud plussi . :D

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 09 Veebr 2012 11:02
Postitas eedu32
Tegijal juhtub :D

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 09 Veebr 2012 15:55
Postitas Omega Sport Packet
Paanika on lahe asi, pärsib inimeste mõtlemisvõimet.