3. leht 12-st

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 15 Dets 2010 12:15
Postitas MartPlaado
Mis need veakoodid tähendavad eesti keeles.
91
25
125
38
78
Oskab keegi aidata???

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 15 Dets 2010 19:13
Postitas Tim
MartPlaado kirjutas:Mis need veakoodid tähendavad eesti keeles.
91
25
125
38
78
Oskab keegi aidata???
Kuna sa aasta arvu ja mootori tüüpi ei täpsustanud,siis võtsin ühed vanemad veakoodid aga nr.78 ei olnud seal tabelis.
25-Injector 1 wiring short to positive 1.pihusti jamab
38-O2S(oxygen sensor) voltage low.Lambda anduril pinge madal
78-
91-O2s heater voltage high.Lambda anduri soojendue pinge suur.
125-MAP sensor signal-below olwer limit.Seda ei oska tõlkida,kuna kohe ei leidnud selle MAP sensori kohta midagi.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 15 Dets 2010 19:29
Postitas vivaldi
MAP sensor peaks olema hõrendus andur.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 16 Dets 2010 10:50
Postitas MartPlaado
vivaldi kirjutas:MAP sensor peaks olema hõrendus andur.

Kus see hõrendus andur asub????
Ja kas lamdaandur tuleb ära vahetada??
Ja kas mootori tuli põleb lamdaanduri pärast??
Auto on 2.0 100kw manuaal, 1995 a.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 16 Dets 2010 15:03
Postitas Q-tok
MartPlaado kirjutas:
vivaldi kirjutas:MAP sensor peaks olema hõrendus andur.

Kus see hõrendus andur asub????
Ja kas lamdaandur tuleb ära vahetada??
Ja kas mootori tuli põleb lamdaanduri pärast??
Auto on 2.0 100kw manuaal, 1995 a.
MAP sensor - õhulugeja ..

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 16 Dets 2010 15:37
Postitas MartPlaado
Q-tok kirjutas:
MartPlaado kirjutas:
vivaldi kirjutas:MAP sensor peaks olema hõrendus andur.

Kus see hõrendus andur asub????
Ja kas lamdaandur tuleb ära vahetada??
Ja kas mootori tuli põleb lamdaanduri pärast??
Auto on 2.0 100kw manuaal, 1995 a.
MAP sensor - õhulugeja ..


Tänud!

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 19 Dets 2010 15:14
Postitas paikas
mina sain 89 koodi aga sellist tabelis pole.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 22 Dets 2010 21:09
Postitas paikas
MartPlaado kirjutas:
Q-tok kirjutas:
MartPlaado kirjutas:
MAP sensor - õhulugeja ..


Tänud!
MAP sensor oli on ja jääb muidu Mass Air Pressure ehk õhu rõhu sensoriks. MAF on õhulugeja ehk siis Mass Air Flow

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 22 Dets 2010 21:11
Postitas paikas
muidu kuidas koode kustutada saab? Vead parandatud, kuid näitab ikka samu vigu.

ei aita aku klemmi eemaldamine, ega ka mitte aju eemaldamine, mõlemat siis 24ks tunniks.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 22 Dets 2010 21:22
Postitas Q-tok
Mingi arvu käivitamisega kustuvad need ise ära, kui viga enam ei esine, oli vist 20 või 30 käivitamist..Muidugi võimalus lasta ka diagnosti seadmega neid kustutada.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 06 Jaan 2011 14:37
Postitas kaspara
andis siis sellised veakoodid, aitab keegi ehk ära tõlkida?

P0120 Throttle position (TP) sensor A/accelerator pedal position
(APP) sensor A - circuit malfunction Wiring, TP/APP sensor, ECM

P0335 Crankshaft position (CKP) sensor - circuit malfunction Wiring, CKP sensor, ECM

P0340 Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit
malfunction Wiring, CMP sensor, ECM

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 06 Jaan 2011 15:01
Postitas paikas
kokkuvõttes aju peetis,

muidu on ju kaasipedaali andur esimene, teine on vända andur ja kolmas on nuka anduri viga ja kõigil lõpus viimane vea võimalus aju.

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 06 Jaan 2011 15:10
Postitas kaspara
seda nuka andurit on ennem ka näidand, aga see vändaoma ja gaasipedaali oma näitab nüüd, sest enam käima ei lähe(sädet ka pole)
ja calibrast ma mäletan et kui mootor ringi ei käind siis näitas ka vända andurit, aga ei tea kuidas sellega on

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 06 Jaan 2011 15:41
Postitas paikas
kui mootor ei käi näitab nuka anduri viga

Re: Veakoodide lugemine

Postitatud: 09 Jaan 2011 23:06
Postitas Andy15
Tere foorumlased. Teen oma esimese postituse siia. Proovisin ka nn."kirjaklambri" diagnosti teha. Ühendasin ära 5-nda ja ka 6-nda klemmi vahele silla. Tulemuseks sain,et kui süüte sisse lülitasin kui silda peal ei olnud mootori vea tuli põles aga kui sild peal ei hakkand põlema.Proovisin ka töötava mootoriga-tulemus sama. Kas ma teen midagi valesti, tehase poolt mingi lukk peal või pole vigu mida lugeda? :roll: