Pole mõnda aega kirjutanud...
Pm.kalla-talla režiim peale suuremat hooldus maratoni olnud.Hoolde pale muidu juba kenake summa läind.
Seda kallamist on aga suht palju.Esiteks kohalikud mõne km.külmad otsad ja lisaks mõni kuu põleva mootori tulega ringi sõitmist+kohati väga ebaloogiline käiguvahetus ATM´i poolt
Samas maanteel keskmine kulu 7,4(compu järgi) viimane test.Midu kohalikud sõidud 11-11,5 sajale.
Suvel kuri plaan man.kastile üleminek teha,põhikomponendid olemas (teisest masinast ülejääk).
Hiljuti siis natuke enne 10K esimene "päris" õlivahetus tehtud,õli kulu on suht olematu õnneks.Samas kui auto on juba ööpäeva seisnud,siis külmkäivitusel teienekord nagu kerget õlikärsakat tunda
Õlifiltri lõikasin kah lahti,elemendis kerge sete(ilmselt tahm).Teisel omegal oli peale esimest "päris"õlivahtetust ikka korralik sete filtris,ca.40% võiks öelda.Hiljem vahetasin poole õlivahetus välba peal filtrit ja 2-3 õlivahetsega sain vanal masinal mootori siis lõpuks seest puhtaks.
Samas olles nende õlifiltrite sisuga juba kursis,hakkas härirma Mahle(longlife) õlifiltri sisu ehitus.Element papist nagu ikka,kenasti servad koos ja elementi toetab põhja alt tugev vedru.Aga kinnitus flantsi ja elemendi tagasivoolu vahel pole ühtki tihendit.Kehvematel olen täheldanud seal vahel papist tihendit(Fram) ja parematel on seal vahel paksem kummitihend(GM)...
Eile käisin tõstuki peal masinaga.Ees koliseb midagi,juba oli kartus et vana omaniku poolt muretsetud optimali toodang rooliotste näol(suht pehmed juba siiski) aga õnneks stabika kont ja pendelhoob.Viimane on juba varuks olnud kapi otsas mõnda aega.
Ja esiõõtsade puksid ootavad kah oma järge,suht pehmed teised...
Ja üks hommik sõitsin tööle kiirustades kivi otsa,pihta sai siis lanseron-mastiks maas ja korralikult kraapis ära.Metssead raisad

olid öösel kruusateel vandaalitsemas käinud ja suuremad kivid millegipärast tee keskelt välja tuuseldanud,ei pannud vihmasajus kohe tähele ja nii see pauk põhja all käiski...