Ja kui nii hakkata mõtlema, palju siin Martin on teinud, ja palju ma olen raha alla pandud (VIIMASEL 2A JOOKSUL), siis tuleb päris suur summa

.
Ma ostsin seda 1300€, auto oli korras, kast töötas nagu unistus. Autol oli r15 plekkid. Enne mind oli allea vahetatus esiklass. Ainuke kasjakk oli differ ja termostaat. Mõlemmad saanud vahetust. Siis vahetasin veljed, 50€ saanud mustad Elite ring

, värvimistööd 0 (lihtsalt atsetooniga eemaldasin värv ära, kuna veljed oli spreyega värvitud, seda kohe märgasin ostmisel. Kast hakkas libisema. Vahetasin stabikakondid, panin mingi nonamed (need mis oli kohal Haapsalus) piduriklotsid, piduriandurid (need mis on esiklotsides), kässar korda teinud. Muidugi oli need õlid ja filtri vahetused. Vahetasin visko ära, saanud mingi sitt visko, mis undas, aga vähemalt sirge oli. Vahetasin iluvõre. Plahvatas roolivõimu tagasivoolu voolik, vahetasin ära, lisaks pesisin sisselaske kollekas, vahetasin tihendid ära, ja karterituulutusfilter. Vahetasin pendelhoova puksi, käisin sillastendi. Vahetasin pidurivedeliku. Turbo suri ära. Andsin auto Martinile, kes tegi mulle manuual swap, vahetus koos tagumise vändasimmeriga + turbo vahetus, peale läks gt2256v (3.0d) oma. Eemaldasin ventilaator intercoolerist. Keevitasin sumpa; eemaldasin 1 kat ära ja püttid lõigasin ära, tagapütile läks simonssi resonaator. Kuna vana sump roostetas ära. Siis tuli tagavedrute vahetus, ostsin Anvari käest omega 3000 madaldussari, vahetasin alles tagumised. Auto läks tuttavale värvimisele, värvitud päris palju osad + esituled lakkitud. Vahetasin keskmine roolivarras. Vahetasin õhulugeja. Vahetasin kõik rullikud ja rihmad. Viisin autoveelkord Martinile, kes vahetas mulle pihustid (3.0d omad) koos M57N map anduriga ja esivända simmer. Käisin remappimisele, plahvatasime Wautzeriga egr toru

, vahetasin egr toru, vahetasin turbo boost controll solenoid, tegin Map anduril juhtmed korda, õigesti, vahetasin starter, tõin uued veljed. Aahh veel kõlarid, kliima nuppud, flantsid, nahad, spido pirnid jne. Siuke list, ja nkn unustasin midagi. Ma küll anna ei alla, see auto saab valmis dailyks. Tegelt see juba ammu daily, aga laguneb rsk.. No loodan et varsti saavad juba kõik asjad vahetust ja enam midagi katki ei lähe.
Poleks ma armastanud omega ja poleks töötanud Soomes see masin ammu oleks pressi all. Martiniga päästsime teda surmast, tema oma sirge käega ja ma oma rahakottiga
Vähemalt nüüd: mootor töötab väga hästi, käivitub nagu kella värk, liigub nagu lennuk, seest pestud igalpool jne. Nüüd tuleb veermik full rebuildile, pidurid korras, kässärid ja asjad töötavad. Välimus ka pole hädane. Ülevaatusel muidu saanud puhtalt läbi, ainult et esiklassidel toonklaas oli pidi korduvale minema. Läbisõit hetkel 424k