Okidoki
Sain kõik veermiku asjad ära vahetatud. Juhipoolne stabikakont ja tagumine vedru oli puruks. Tagumised suured õõtsapuksid oli väga väsinud, kõik muu enamvähem okei, nagu sõita küll oleks saanud veel, aga ma on ma, kuna oli ostetud juba, siis ikka vahetamisele. Miskipärast BMW puksid ei sobinud mu õõtsadele, ei tea miks, tuttaval sobinud ja mingi probleemi ei olnud. Ausalt ei tea millest see oleneb. Nii et neende asemele paigaldasin originaal omega oma, febi omad, see mis oli kohe saadaval nagu. See küll väga kurb et BMW omad ei istunud, nagu need istunud aga oli loks, ei hoidnud piisavalt, seda saanud käega sisse panna, pressi üldse polnud vaja nagu. Huinja rsk

Samal päeval tegin sillastend ära, ja nüüd juhitavus on väga väga hea, roolis loks üldse puudub, niing rool on täiesti sirge. Väga rahul sellega. Kohe õhtul paigaldasin suvekad, paigaldasin ilma flantsideta, kuna veljed on sitaks lai, 10" ja vist ET35, et flantse polnud vaja, piltidel näete ise. Passati tagumised vedrud on sama asi nagu omega sedaan tagumised vedrud, ehk mõttetu teema, kui tahad auto madalamaks saada. Ikka vaja otsida õiged vedrud et pe... poleks üleval, nagu vanasti mul oli -35mm vedrudega, ennem kui ei läinud puruks. Aga õnneks neid suht kerge vahetada, vahetan veelkord ära, õigete vastu. Ma ei rahune maha ennem kui ei saa selline välimus, nagu ma tahan. Kasvõi proovin 100 vedru, aga ikka leian mida tahan.
Siin on näha kui üleval persе mul on, täiesti kosmosses. Väga kole. Esiots ideaalne.
Ees
Taga
Tagastanges ka enam pole seda rõvedat auku. Veel tahan midagi teha summutiotsega, ei meeldi see mis praegu on. Ei tea mis võib seal teha, et oleks ilus. Aga see mis praegu on küll ei jää nii, ajutine värk.
Kuna ma nkn plannisin ülevärvida küljekarbid, siis tuli hea mõte päähe, et miks mitte osta irmscheri küljekarbid, kui esistange nkn juba olemas. Jaa... ostsingi, tänud Jürtsile, et soovitas inimest, kellel need olnud. Asjad on siis ka guptuningust, ja peab midagi mõtlema kinnitusega, kuna kinnitusi seal üldse pole, no pohh, see pisi asi, mingi aeg teen ära.
Pildipeal väga näha pole, et karbid on irmscheri omad, aga küll need on
Jaa lõpuks viskasin EGR ära. Ennem mul oli see pimedaks pannud, aga nüüd viskasin kogu süsteemi nahhui. Las heitgaasid liiguva ühele suunale, summutile. Termostaat jäi alles, ajutiseks, et seda ära eemaldada mul vaja 135kw tosooli toru, teen seda samal ajal kui vahetan mootori termostaat, ehk kunagi tulevikus

Hetkel sõidan kokkujooksnud termostaadiga ja ilma viscota, temp koguaeg 88-92, rohkem ei tõuse.
Before:
After:
NB: Siia vaja kindlasti hermeetiku panna, muidu hakkab läbi lasema, isegi tihendiga koos. Hermetsiga kõik okei, aga asi peab kuivama mingi 2h.
Esistangega veel tegemisel, pidin igalpool midagi tegema, ei istunud ideaalselt üldse. Nüüd vaja metall võre liimida alla ja midagi teha udukatega. Udukad hoiavadki mind praegu, ei tea mis sellega teha, nettis ka ei leidnud ühtegi adekvaatset vastust, et mis siia täpselt panna kuidas jne.
Sai oma originaal 2.5DTI pihkarid stendile viidud, 4 täiesti korralikud, üks MAX pressures veits kuseb, üks täiesti surnud. Need 4tk korralikud müün, 60€/tk, kui kedagi huvitab, ps.
LS 426K.