
Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Mina need laiendid Ristole müüsin, sellepärast teadsingi, et tal need on 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal?
Aga muidu näeb päris hea välja.

Aga muidu näeb päris hea välja.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
vasakpoolsed 3 tk on taastatud pihustid(puudub valuvormi raadius, pihusti plastikosa on pealt maha freesitud, seda on näha), ülejäänud kolm peaks minu poolt olema paigaldatud kunagi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kapotti amordid ei hoia enam, täiesti otsas. Mingipäev vahetan ära.
Üks kord sain normaalselt päähe sellega, haige valu ja paar sekundiks pilt oli mustaks läinud, enam ei taha


- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kapoti amordid võid ju kõveraks väänata kui nagunii uued paned, pole vaja kaigast kaasas kanda, aga see kaigad võib pagassis suhtekorraldaja ka olla mõnel.

56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ammu tahtsin filmida. Väike kiirendus video.
https://www.youtube.com/watch?v=HMJt7QiLu2Q
Videol näha, et turbo alles mingi 2200 hakkab puhuma, aga kui hakkab siis oom liigub päris normalno
Mdea miks asi hakkab nii hilja puhuma, ausalt.
https://www.youtube.com/watch?v=HMJt7QiLu2Q
Videol näha, et turbo alles mingi 2200 hakkab puhuma, aga kui hakkab siis oom liigub päris normalno

Mdea miks asi hakkab nii hilja puhuma, ausalt.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ühel 3.0d umbes 1300 hakkab puhuma. Kadestan.

Jaa, saan aru et see mingi 3.0d pole, aga ikkagist tahaks veits varem kui 2200.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Sama rpmi pealt puhub mul ka. Võiks madalamalt võtta nii 1500 pealt juba
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kui panna väiksem turbo või 3.0 püstak vahele, siis saab varem puhuma.
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära.


Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Krt pidin täiesti algusest M57D29 panna, nüüd liiga hilja ja mõttetu ja ei viitsiMartink91 kirjutas: ↑06 Apr 2019 21:01 Kui panna väiksem turbo või 3.0 püstak vahele, siis saab varem puhuma.
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?

- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Sain ühe 3.0ga tiiru, ATM kast. Aparaat mingi 1400pealt hakkab huijaaritama. Väga mugav sõita sellega. Pizdets kuidas kadestan
