25. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Apr 2019 19:59
Postitas b00ster
Ja, tean et tosooli vaja juurde valada!! :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Apr 2019 20:21
Postitas Jürts
Mina need laiendid Ristole müüsin, sellepärast teadsingi, et tal need on :mrgreen:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Apr 2019 20:30
Postitas Andrus
Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal? :D

Aga muidu näeb päris hea välja.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Apr 2019 20:37
Postitas Martin
vasakpoolsed 3 tk on taastatud pihustid(puudub valuvormi raadius, pihusti plastikosa on pealt maha freesitud, seda on näha), ülejäänud kolm peaks minu poolt olema paigaldatud kunagi.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Apr 2019 20:54
Postitas b00ster
Andrus kirjutas: 01 Apr 2019 20:30 Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal? :D

Aga muidu näeb päris hea välja.
Kapotti amordid ei hoia enam, täiesti otsas. Mingipäev vahetan ära.
Üks kord sain normaalselt päähe sellega, haige valu ja paar sekundiks pilt oli mustaks läinud, enam ei taha :lol: :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Apr 2019 20:57
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 01 Apr 2019 20:37 vasakpoolsed 3 tk on taastatud pihustid(puudub valuvormi raadius, pihusti plastikosa on pealt maha freesitud, seda on näha), ülejäänud kolm peaks minu poolt olema paigaldatud kunagi.
1-2-3-4-5-6
Pilt
Pilt

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Apr 2019 04:21
Postitas Rax
b00ster kirjutas: 01 Apr 2019 20:54
Andrus kirjutas: 01 Apr 2019 20:30 Kapott kipub piki kukalt käima, et kaigas püsti seal? :D

Aga muidu näeb päris hea välja.
Kapotti amordid ei hoia enam, täiesti otsas. Mingipäev vahetan ära.
Üks kord sain normaalselt päähe sellega, haige valu ja paar sekundiks pilt oli mustaks läinud, enam ei taha :lol: :lol:
Kapoti amordid võid ju kõveraks väänata kui nagunii uued paned, pole vaja kaigast kaasas kanda, aga see kaigad võib pagassis suhtekorraldaja ka olla mõnel. :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 01:52
Postitas b00ster
Ammu tahtsin filmida. Väike kiirendus video.
https://www.youtube.com/watch?v=HMJt7QiLu2Q

Videol näha, et turbo alles mingi 2200 hakkab puhuma, aga kui hakkab siis oom liigub päris normalno :D
Mdea miks asi hakkab nii hilja puhuma, ausalt.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 04:46
Postitas Rax
See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 11:12
Postitas b00ster
Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Ühel 3.0d umbes 1300 hakkab puhuma. Kadestan. :oops:
Jaa, saan aru et see mingi 3.0d pole, aga ikkagist tahaks veits varem kui 2200.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 17:26
Postitas Jospa
Sama rpmi pealt puhub mul ka. Võiks madalamalt võtta nii 1500 pealt juba

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 21:01
Postitas Martin
Kui panna väiksem turbo või 3.0 püstak vahele, siis saab varem puhuma.
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 21:41
Postitas tanellenat
Rax kirjutas: 06 Apr 2019 04:46 See 2200 rpm on normaalne. Minul on näiteks chipitud nii et 2200 on max NM. Kui oleks tahtnud et turbo varem järgi tuleks, siis oleks sidurile hakkand. No tegelikult on tunda et hakkab puhkuma juba alla 2000, aga 2200 oled juba istmes kinni.
Stiven teebki nii et 1800 pealt hakkab puhuma. See selleks et hooratas ei saaks suurt koormust. Mul Transiti tegi sama moodi ära. :mrgreen: Transit sai 500nm ja umbkaudselt 170-180kw. Transitil originaalis 92kw kuid tehasest tuli ka 140kw lihtsalt aju piirang seega sai 140 alguses ja siis sinna juurde väänatud :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 22:12
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 06 Apr 2019 21:01 Kui panna väiksem turbo või 3.0 püstak vahele, siis saab varem puhuma.
Kubatuuri vahe on 16%. kui paegu hakkab 2200 pealt puhuma, siis 3.0 konega saaks teoreetiliselt 1848 rpm pealt käima. Mis on ikka kõrge... huvitav, kas vaakumit tühipöördel ikka piisavalt või lekib maha?
Krt pidin täiesti algusest M57D29 panna, nüüd liiga hilja ja mõttetu ja ei viitsi :D. Kuna tihendid, simmerid ja asjad oma mootoril vahetatud. Ja raha ka pole selle jaoks ja ei pea mingi mega suur vahe olla 2.5d või 2.9d, mu meelest. Kas lekib või mitte ei oska öelda. Kiirendades tahmab ka muidu, suurtel pöördedel, mitte väga hullu, aga tahmab küll. Kütusekulu normis.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 06 Apr 2019 22:18
Postitas b00ster
Jospa kirjutas: 06 Apr 2019 17:26 Sama rpmi pealt puhub mul ka. Võiks madalamalt võtta nii 1500 pealt juba
Sain ühe 3.0ga tiiru, ATM kast. Aparaat mingi 1400pealt hakkab huijaaritama. Väga mugav sõita sellega. Pizdets kuidas kadestan :D