Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
hähh pole mul ühelgi omegal taga talvekaid olnus ja siia maani kõik sirge ja sõidud sõidetud.
Ise pooldaks kinni sõitetud lund, kui seda siledaks höövaltataks.
Ise pooldaks kinni sõitetud lund, kui seda siledaks höövaltataks.
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Tookord ostsin rehvid Oscarist... Bridgestone Noranza Evo2 225/40 r18. Ma ei mäleta enam mis nimetusega need lamellid seal olid aga tootja oli raudselt Bridgestone ja muster oli üsna sarnane Noranzadega. Naelte eest küsiti letis 200 tükist. Lamellid olid 230 tükist. Isegi imestasin aga sel hetkel oli sedasi ja ilma kampaaniata.
Autoks oli volkar tühimassiga veits üle 1800kg. ABS-i eemaldamist kaalusin tõsiselt aga kahjuks käib see läbi 3 kaitsme ja iga kaitsme all oli veel hunnik teisi vajalike asju ning seega jäi eemaldamata.
ABS-idega on see teema ka veel, et igal autol toimib see erinevalt. Vanal omegal näiteks laseb üsna palju pidurdada ja pedaal ei värise nii närviliselt jala all, samas on tunda et autol hoog väheneb. Ilma ABS-ita pidurdas vana omega veel paremini... võttis küll loha aga jalaga mängides sai üsna kiiresti pidama. Volkaril on see ABS jube närviline... põhimõtteliselt lööb täiesti ülemises asendis juba kivikõvaks(tugeva/tiheda põrina saatel) ja mingit tunnet pole (vähemasti lamellide puhul), et hoog väheneks.
Omast kogemusest ütleks, et lamell töötab väga hästi kergelt kinnisõidetud lumel ja ainult suurte külmadega (noh -15 ja rohkem) aga sellises 0 ringis ja lumepudruga on üsna kehv.
Ärge saage valesti aru... iga rehviga saab kõikides tingimustes sõita. Vahe on lihtsalt selles kuidas see sõit välja näeb.
Näiteks sellisel pinnal on lamelliga lust sõita

Aga meie oludes kohtab sellist idülli pigem harva ja vähemsõidetavates kohtades. Tüüpilisem vaatepilt (nii linnas kõrvaltänavad kui väljaspool linna väiksemad teed) on tugevalt kinni sõidetud, võiks isegi öelda jäiseks sõidetud nn.lumekate mis on lisaks veel kergelt pikilaines/rööpas. Jällegi teehoolduse viga.
Sellistes tingimustes sõidad naeltega, rahulolev irve näos, samal ajal kui lamellidega pead veits tagasi hoidma ja ootamatusteks valmis olema. Aga see ei ole pingevaba sõit.
Ma ei tea miks aga meil kasutatakse selliste teede/tänavate hooldusel põhiliselt ainult sahka kuigi võiks jää "kammi" kasutada.
väike edit kah: Martink... sihilik rallimine kuskil külavahel või kasvõi öisel liikluseta tänaval ei ole kuskilt otsast võrreldav tavaliikluses ootamatult tekkiva olukorraga. Esimesel juhul sa ise tekitad olukorra, sa oled üldiselt juba ette planeerinud oma liigutused jne. Teisel juhul tekitab olukorra keegi teine. Automaatselt tekib terve hunnik erinevaid toiminguid enne kui jõuad vajalike liigutusteni ja need liigutused ei pruugi alati nii toimida nagu inimene oma peas need välja on mõelnud.
Autoks oli volkar tühimassiga veits üle 1800kg. ABS-i eemaldamist kaalusin tõsiselt aga kahjuks käib see läbi 3 kaitsme ja iga kaitsme all oli veel hunnik teisi vajalike asju ning seega jäi eemaldamata.
ABS-idega on see teema ka veel, et igal autol toimib see erinevalt. Vanal omegal näiteks laseb üsna palju pidurdada ja pedaal ei värise nii närviliselt jala all, samas on tunda et autol hoog väheneb. Ilma ABS-ita pidurdas vana omega veel paremini... võttis küll loha aga jalaga mängides sai üsna kiiresti pidama. Volkaril on see ABS jube närviline... põhimõtteliselt lööb täiesti ülemises asendis juba kivikõvaks(tugeva/tiheda põrina saatel) ja mingit tunnet pole (vähemasti lamellide puhul), et hoog väheneks.
Omast kogemusest ütleks, et lamell töötab väga hästi kergelt kinnisõidetud lumel ja ainult suurte külmadega (noh -15 ja rohkem) aga sellises 0 ringis ja lumepudruga on üsna kehv.
Ärge saage valesti aru... iga rehviga saab kõikides tingimustes sõita. Vahe on lihtsalt selles kuidas see sõit välja näeb.
Näiteks sellisel pinnal on lamelliga lust sõita

Aga meie oludes kohtab sellist idülli pigem harva ja vähemsõidetavates kohtades. Tüüpilisem vaatepilt (nii linnas kõrvaltänavad kui väljaspool linna väiksemad teed) on tugevalt kinni sõidetud, võiks isegi öelda jäiseks sõidetud nn.lumekate mis on lisaks veel kergelt pikilaines/rööpas. Jällegi teehoolduse viga.
Sellistes tingimustes sõidad naeltega, rahulolev irve näos, samal ajal kui lamellidega pead veits tagasi hoidma ja ootamatusteks valmis olema. Aga see ei ole pingevaba sõit.
Ma ei tea miks aga meil kasutatakse selliste teede/tänavate hooldusel põhiliselt ainult sahka kuigi võiks jää "kammi" kasutada.
väike edit kah: Martink... sihilik rallimine kuskil külavahel või kasvõi öisel liikluseta tänaval ei ole kuskilt otsast võrreldav tavaliikluses ootamatult tekkiva olukorraga. Esimesel juhul sa ise tekitad olukorra, sa oled üldiselt juba ette planeerinud oma liigutused jne. Teisel juhul tekitab olukorra keegi teine. Automaatselt tekib terve hunnik erinevaid toiminguid enne kui jõuad vajalike liigutusteni ja need liigutused ei pruugi alati nii toimida nagu inimene oma peas need välja on mõelnud.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Kui ma võtan ette naelrehvi ja sealt eemaldan naelad, mis ma saan? Suverehvi?Jürts kirjutas:Täiesti raudselt ei ole naastrehv lamell+naast.Naastrehvidel absull teine segu,muster ja tootmistehnoloogia.Martink91 kirjutas:Nagu öeldud, siis naelik on lamell+nael. Nael maksab aga eraldi.
Tegelikult tuleks selgeks teha mis asi on üldse lamell.
Lamell on rehvi turvise klotsil olevad peened ribad
http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=lamell&F=M" onclick="window.open(this.href);return false;
Näide: http://thumbsnap.com/i/NTSoMnUR.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on küll naelrehv, kuid turvisel oelvad "klotsid" on jaotatud lamellideks, naeltega klotsidel on 5 lamelli.
Tõsi, lamellidel on üldiselt pehmem segu, ja tootmistehnoloogija. Muster võib olla, sama, müüakse ka lamellrehve, millel on naelte jaoks "augud" olemas. Kuigi turvis üldjoontes on lamellidel pehmem, siis kõige pehmem nael on pehmem, kui kõige kõvem lamell. Nii nagu toodetakse naelikuid ja lamelle erinevate kõvadustega, nii võivad ka nende kõvadusastmed kattuda. Tootmistehnoloogija on muidugi erinev, lamellil pole naela tehnoloogiat vaja sisse viia. See põhjus, miks lamell on pehme, peitub selles, et lamell ka jää peal hästi haakuks, et kummisegu suudaks toimida sama pidavusega, kui kõvema kummisegu naelik, kus selle ülessande võtab enda käsutusse nael element.
Selle kohta saab ka muidugi adekvaatset infot siit : http://www.tehnikamaailm.ee/naastudega-voi-ilma/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsiteerin:
Väike uuring naastude kahjulikusest:Nokian ja Continental on olnud viimastel aastatel lamellrehvide paremusjärjestuse tipus. Neil on õnnestunud saavutada hämmastavalt hea jääpidamine ka ilma naastudeta.
http://www.parnupostimees.ee/2116421/ma ... iseks-tuge" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma pole tulihingeline lamelli pooldaja, lihtsalt enamusinimsi ei vaja sõiduks naelikut.
Siit tulebki otsustada, kas sõidad nagu põhja-Saksamaal või Kanada jääteedel.
Viimati muutis Martin, 08 Okt 2015 14:33, muudetud 1 kord kokku.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Per*se, naised pildistavad kogu aeg oma siidri ja maasikapilte, kui Grey anatoomiat vaatama hakkavad.
Katsun ka moega kaasas liikuda.
#No wife #Videolaenutus #YOLO

Katsun ka moega kaasas liikuda.
#No wife #Videolaenutus #YOLO

ovetegemised.wordpress.com
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Jube kehva maitse ikka.Ma ei teadnudki,et keegi siukest õlli joob 

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Fuhh jah. Saaremaa õltsi sai viimati joodud noorest peast, kui karja peale pealekaks paar purki sai klapitud, paljalt tarbimiseks big no-no. Krõpsud see-eest 5+.
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Õlle üle võibki vaidlema jääda. Otse loomulikult võtaks ma hea meelega filmi kõrvale kasti krušovicet, kui see 9 euriga pihku pistetaks :
Eesti õlu ongi pigem rasva ja vürtsi alla loputamiseks, seda ülesannet täidab tuulik väga hästi. Vürtsi all mõtlen oma tehtud vorsti tulise kastmega ja piprapurk ka igaks juhuks kõrval, kui ikka päris see pole
Eesti õlu ongi pigem rasva ja vürtsi alla loputamiseks, seda ülesannet täidab tuulik väga hästi. Vürtsi all mõtlen oma tehtud vorsti tulise kastmega ja piprapurk ka igaks juhuks kõrval, kui ikka päris see pole
ovetegemised.wordpress.com
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mis metallist kärakas seal on?
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Kitarri häälestaja
ovetegemised.wordpress.com
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Jep, paned selle kaela külge. Tinistad ja keerad ja valma ta ongi. Mul viiulil sama asi...
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Kas keegi oskab seletada või näidata pilti kus asuvad need servo klapid, mis vahetavad sooja külma vastu. Kuidas sinna oleks hea ligi pääseda. Ma küll tegin restarti aga ikka tuleb juhipoolsest küljest külma.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
äkki sul metallvardad seal all lahti?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Tead, täitsa võimalik aga kust poolt alustada lahti võtmist?!
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
ma kookisin terve konsooli 5cm välja ja natukene ka lõikasin, kuna käed ei mahtunud vahele, muidugi, oleneb kustkohast sul need asjad lahti on, mul oli raadio taga olev varras tpselt, millest kliima paneeli eemaldamiseks ekslikult kinni haarasin. Kokku läks vist mingi 7h, sest ega esimese korraga ju kõike kohe lahti ei teinud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534