260. leht 588-st

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 07 Okt 2015 18:30
Postitas MegaHabe
hähh pole mul ühelgi omegal taga talvekaid olnus ja siia maani kõik sirge ja sõidud sõidetud.
Ise pooldaks kinni sõitetud lund, kui seda siledaks höövaltataks.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 07 Okt 2015 19:35
Postitas oskaja
Tookord ostsin rehvid Oscarist... Bridgestone Noranza Evo2 225/40 r18. Ma ei mäleta enam mis nimetusega need lamellid seal olid aga tootja oli raudselt Bridgestone ja muster oli üsna sarnane Noranzadega. Naelte eest küsiti letis 200 tükist. Lamellid olid 230 tükist. Isegi imestasin aga sel hetkel oli sedasi ja ilma kampaaniata.
Autoks oli volkar tühimassiga veits üle 1800kg. ABS-i eemaldamist kaalusin tõsiselt aga kahjuks käib see läbi 3 kaitsme ja iga kaitsme all oli veel hunnik teisi vajalike asju ning seega jäi eemaldamata.
ABS-idega on see teema ka veel, et igal autol toimib see erinevalt. Vanal omegal näiteks laseb üsna palju pidurdada ja pedaal ei värise nii närviliselt jala all, samas on tunda et autol hoog väheneb. Ilma ABS-ita pidurdas vana omega veel paremini... võttis küll loha aga jalaga mängides sai üsna kiiresti pidama. Volkaril on see ABS jube närviline... põhimõtteliselt lööb täiesti ülemises asendis juba kivikõvaks(tugeva/tiheda põrina saatel) ja mingit tunnet pole (vähemasti lamellide puhul), et hoog väheneks.

Omast kogemusest ütleks, et lamell töötab väga hästi kergelt kinnisõidetud lumel ja ainult suurte külmadega (noh -15 ja rohkem) aga sellises 0 ringis ja lumepudruga on üsna kehv.

Ärge saage valesti aru... iga rehviga saab kõikides tingimustes sõita. Vahe on lihtsalt selles kuidas see sõit välja näeb.
Näiteks sellisel pinnal on lamelliga lust sõita
Pilt

Aga meie oludes kohtab sellist idülli pigem harva ja vähemsõidetavates kohtades. Tüüpilisem vaatepilt (nii linnas kõrvaltänavad kui väljaspool linna väiksemad teed) on tugevalt kinni sõidetud, võiks isegi öelda jäiseks sõidetud nn.lumekate mis on lisaks veel kergelt pikilaines/rööpas. Jällegi teehoolduse viga.
Sellistes tingimustes sõidad naeltega, rahulolev irve näos, samal ajal kui lamellidega pead veits tagasi hoidma ja ootamatusteks valmis olema. Aga see ei ole pingevaba sõit.
Ma ei tea miks aga meil kasutatakse selliste teede/tänavate hooldusel põhiliselt ainult sahka kuigi võiks jää "kammi" kasutada.

väike edit kah: Martink... sihilik rallimine kuskil külavahel või kasvõi öisel liikluseta tänaval ei ole kuskilt otsast võrreldav tavaliikluses ootamatult tekkiva olukorraga. Esimesel juhul sa ise tekitad olukorra, sa oled üldiselt juba ette planeerinud oma liigutused jne. Teisel juhul tekitab olukorra keegi teine. Automaatselt tekib terve hunnik erinevaid toiminguid enne kui jõuad vajalike liigutusteni ja need liigutused ei pruugi alati nii toimida nagu inimene oma peas need välja on mõelnud.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 09:53
Postitas Martin
Jürts kirjutas:
Martink91 kirjutas:Nagu öeldud, siis naelik on lamell+nael. Nael maksab aga eraldi.
Täiesti raudselt ei ole naastrehv lamell+naast.Naastrehvidel absull teine segu,muster ja tootmistehnoloogia.
Kui ma võtan ette naelrehvi ja sealt eemaldan naelad, mis ma saan? Suverehvi?
Tegelikult tuleks selgeks teha mis asi on üldse lamell.
Lamell on rehvi turvise klotsil olevad peened ribad
http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=lamell&F=M" onclick="window.open(this.href);return false;
Näide: http://thumbsnap.com/i/NTSoMnUR.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on küll naelrehv, kuid turvisel oelvad "klotsid" on jaotatud lamellideks, naeltega klotsidel on 5 lamelli.
Tõsi, lamellidel on üldiselt pehmem segu, ja tootmistehnoloogija. Muster võib olla, sama, müüakse ka lamellrehve, millel on naelte jaoks "augud" olemas. Kuigi turvis üldjoontes on lamellidel pehmem, siis kõige pehmem nael on pehmem, kui kõige kõvem lamell. Nii nagu toodetakse naelikuid ja lamelle erinevate kõvadustega, nii võivad ka nende kõvadusastmed kattuda. Tootmistehnoloogija on muidugi erinev, lamellil pole naela tehnoloogiat vaja sisse viia. See põhjus, miks lamell on pehme, peitub selles, et lamell ka jää peal hästi haakuks, et kummisegu suudaks toimida sama pidavusega, kui kõvema kummisegu naelik, kus selle ülessande võtab enda käsutusse nael element.
Selle kohta saab ka muidugi adekvaatset infot siit : http://www.tehnikamaailm.ee/naastudega-voi-ilma/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsiteerin:
Nokian ja Continental on olnud viimastel aastatel lamellrehvide paremusjärjestuse tipus. Neil on õnnestunud saavutada hämmastavalt hea jääpidamine ka ilma naastudeta.
Väike uuring naastude kahjulikusest:
http://www.parnupostimees.ee/2116421/ma ... iseks-tuge" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma pole tulihingeline lamelli pooldaja, lihtsalt enamusinimsi ei vaja sõiduks naelikut.
Siit tulebki otsustada, kas sõidad nagu põhja-Saksamaal või Kanada jääteedel.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 12:51
Postitas Rax
Tundub et siin tuleks teha teema Talverehvide arutelu :D

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 16:03
Postitas Ove
Per*se, naised pildistavad kogu aeg oma siidri ja maasikapilte, kui Grey anatoomiat vaatama hakkavad.
Katsun ka moega kaasas liikuda.

#No wife #Videolaenutus #YOLO
Pilt

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 19:35
Postitas Jürts
Jube kehva maitse ikka.Ma ei teadnudki,et keegi siukest õlli joob :D

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 19:38
Postitas schmidt
Fuhh jah. Saaremaa õltsi sai viimati joodud noorest peast, kui karja peale pealekaks paar purki sai klapitud, paljalt tarbimiseks big no-no. Krõpsud see-eest 5+.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 19:44
Postitas Ove
Õlle üle võibki vaidlema jääda. Otse loomulikult võtaks ma hea meelega filmi kõrvale kasti krušovicet, kui see 9 euriga pihku pistetaks :
Eesti õlu ongi pigem rasva ja vürtsi alla loputamiseks, seda ülesannet täidab tuulik väga hästi. Vürtsi all mõtlen oma tehtud vorsti tulise kastmega ja piprapurk ka igaks juhuks kõrval, kui ikka päris see pole

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 19:50
Postitas schmidt
Mis metallist kärakas seal on?

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 19:53
Postitas Ove
Kitarri häälestaja

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 08 Okt 2015 23:56
Postitas Jospa
Jep, paned selle kaela külge. Tinistad ja keerad ja valma ta ongi. Mul viiulil sama asi...

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 10 Okt 2015 11:59
Postitas Jospa
Kas keegi oskab seletada või näidata pilti kus asuvad need servo klapid, mis vahetavad sooja külma vastu. Kuidas sinna oleks hea ligi pääseda. Ma küll tegin restarti aga ikka tuleb juhipoolsest küljest külma.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 10 Okt 2015 12:16
Postitas Martin
äkki sul metallvardad seal all lahti?

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 10 Okt 2015 12:56
Postitas Jospa
Tead, täitsa võimalik aga kust poolt alustada lahti võtmist?!

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 10 Okt 2015 13:38
Postitas Martin
ma kookisin terve konsooli 5cm välja ja natukene ka lõikasin, kuna käed ei mahtunud vahele, muidugi, oleneb kustkohast sul need asjad lahti on, mul oli raadio taga olev varras tpselt, millest kliima paneeli eemaldamiseks ekslikult kinni haarasin. Kokku läks vist mingi 7h, sest ega esimese korraga ju kõike kohe lahti ei teinud.