Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Turbo peaks olema OK. Sinu kiirendamise videol turbo teeb küll palju rohkem häält kui minu autol, ei tea kas remappingu tõttu? Mul on muidugi Executive millel mürasummutus ka ehk parem.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
muidugi klapid võivad ka klõbiseda, kui õlitus pole piisav, sellel mootoril on teglikult hüdralilised rullnookurid ja teoreetiliselt klõbisemist olla ei tohiks. Kui klõbin tuleb suurtel pööretel nii koormusega, kui koormuseta, siis pigem nukad-nookurid, kui ainult koormuse all, siis ilmselt kõrgsurve pump, kuna tühjalt paugutades mootori aju poolt niikuinii suurt survet ei tellita, mistõttu latt ka ise pole suure surve all, tühipöördel on töörõhk 300bari, täisgaasil... 1200 vist(?) selle mootoril ja sedagi vaid siis kui mootoril on reaalne koormus taga. Minu biturbol on tehasest 2400, seda tean küll peast öelda 
Kuna õlitust ei saa reguleerida(ainult õlirõhku ja sedagi mehhaaniliselt), siis ka tiksumine ei oleneks koormusest.
Tech2'ga on võimalik jälgida lati rõhku, see oli küll PAscalites vist. Bemmi peal saab ka eelsurverõhku vaadelda. Kui täisgaasil eelrõhk ära kukub, siis ilmselt ikka pump õhtal. töörõhul alla 2,5 bari läheb mootor limpi. Seda registreerib filtri peal olev andur. Kui eeldada et kõik 160k km on sama pump põhja all olnud, siis ma arvan et pump ikka omadega juba otsakorral.
A ma tahtsin enne seda veel küsida, et mis eriversioon omega c, mida toodeti 7 kuud? Minuteada on kõik omega B flid samad, peale 2001 aastat(muidugi varustuse erinevus väikestviisi).

Kuna õlitust ei saa reguleerida(ainult õlirõhku ja sedagi mehhaaniliselt), siis ka tiksumine ei oleneks koormusest.
Tech2'ga on võimalik jälgida lati rõhku, see oli küll PAscalites vist. Bemmi peal saab ka eelsurverõhku vaadelda. Kui täisgaasil eelrõhk ära kukub, siis ilmselt ikka pump õhtal. töörõhul alla 2,5 bari läheb mootor limpi. Seda registreerib filtri peal olev andur. Kui eeldada et kõik 160k km on sama pump põhja all olnud, siis ma arvan et pump ikka omadega juba otsakorral.
A ma tahtsin enne seda veel küsida, et mis eriversioon omega c, mida toodeti 7 kuud? Minuteada on kõik omega B flid samad, peale 2001 aastat(muidugi varustuse erinevus väikestviisi).
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
See kiirendamise video kus turbo korras ja ulub, mille sa varem postitasid.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Videol katuseluuk avatud. See auto on ka executive, väga rikas varustusega. Tegelikult turbot pole väga kuulda, see on pigem tee hääl. Võib olla võrreldes originaaliga on see ikka natuke valjem, sellepärast et summuti on avatud, peaegu otsetoru. Aga esimene katalüsaator veel all. Kui eemaldan ära selle, siis peab küll hästi vilisema. Loodan et katalüsaatori eemaldamise pärast ei tule see kole geomeetria vilin, nagu siin 00:08 https://www.youtube.com/watch?v=7eV6jGfq8P4 Siis tuleb seda tagasi keevitada


-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Omega B viimane small facelift oli 2002 sügis kuni 2003 suvi, kuni Omega liinilt maha võeti. Seda mudelit kutsutakse foorumites ja isegi varuosakataloogides mõnikord Omega C, vääralt. Omega C pidi tulema, sellest kirjutasin varem ühes postis kus Holdenitest jms rääkisime. 2003 Omega tootmise lõpetamine oli suuresti seotud OmegaV8.com läbikukkumisega - klassikaline GM paranoia, keegi tõestas et kui sellega 270 km/h üks paak bahnil tühjaks sõita ja hästi kiiresti tankida siis saab teise paagiga V8 keema.Martink91 kirjutas: ↑10 Apr 2019 21:49 muidugi klapid võivad ka klõbiseda, kui õlitus pole piisav, sellel mootoril on teglikult hüdralilised rullnookurid ja teoreetiliselt klõbisemist olla ei tohiks. Kui klõbin tuleb suurtel pööretel nii koormusega, kui koormuseta, siis pigem nukad-nookurid, kui ainult koormuse all, siis ilmselt kõrgsurve pump, kuna tühjalt paugutades mootori aju poolt niikuinii suurt survet ei tellita, mistõttu latt ka ise pole suure surve all, tühipöördel on töörõhk 300bari, täisgaasil... 1200 vist(?) selle mootoril ja sedagi vaid siis kui mootoril on reaalne koormus taga. Minu biturbol on tehasest 2400, seda tean küll peast öelda
Kuna õlitust ei saa reguleerida(ainult õlirõhku ja sedagi mehhaaniliselt), siis ka tiksumine ei oleneks koormusest.
Tech2'ga on võimalik jälgida lati rõhku, see oli küll PAscalites vist. Bemmi peal saab ka eelsurverõhku vaadelda. Kui täisgaasil eelrõhk ära kukub, siis ilmselt ikka pump õhtal. töörõhul alla 2,5 bari läheb mootor limpi. Seda registreerib filtri peal olev andur. Kui eeldada et kõik 160k km on sama pump põhja all olnud, siis ma arvan et pump ikka omadega juba otsakorral.
A ma tahtsin enne seda veel küsida, et mis eriversioon omega c, mida toodeti 7 kuud? Minuteada on kõik omega B flid samad, peale 2001 aastat(muidugi varustuse erinevus väikestviisi).
Lati rõhku jms olen mõõtnud Karla Autos, ühel pihustil kulus tagasivooluklapi kuulile soon sisse, tehti korda. Rõhud, pihustid olid muidu kõik korras. Kahetsen ainult et lasin pöördklapid välja võtta, mootor enam üle 5000 rpm ei lähe, varem laksas punasesse. Hea teada kui seda Sinu juures rõhkusid mõõta saab.
Pump on kõik 160k sama aga ma pole solki tankinud ja Belgias kunagine omanik ammugi mitte. Kui pumba ühendusi remontisin rõhku riistadega ei mõõtnud, aga tundus teda olevat sitaks.
Klõbin tekib ainult Nesto Pro diislit kasutades suurel koormusel, täiesti põhja vajutades. Mootor on korras ja hea pöördemomendiga, ma ei saa kumme siledaks sõita sest 3mm mustriga ma ei saa maanteel enam mööda sõita, gaasi andes ESP laksab klotsid peale kui tee vähegi märg on.
Seda biturbot ma vaataks heameelega

-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ma ei kujuta ette kuidas sa selle otsetoruga ülevaatuselt läbi saad. Omale paneks roostavabast, kui leiaks sellise. Vahetasin kõik summutid nii 3-4 aastat tagasi, Tapal ei olnud parajasti tagumist summutit ja pidin Fenno panema, see pask on juba täiesti roostes. Kui Tapa tootmine (nad teevad Walkerile) veel Põltsamaal kutsekooli juures oli, siis naerdi kui ma sealt ostsin: P_ö_ltsamaalt me v_ö_tame ainult veini. Aga juba siis oli paremini painutatud ja keevitatud.b00ster kirjutas: ↑10 Apr 2019 22:26Videol katuseluuk avatud. See auto on ka executive, väga rikas varustusega. Tegelikult turbot pole väga kuulda, see on pigem tee hääl. Võib olla võrreldes originaaliga on see ikka natuke valjem, sellepärast et summuti on avatud, peaegu otsetoru. Aga esimene katalüsaator veel all. Kui eemaldan ära selle, siis peab küll hästi vilisema. Loodan et katalüsaatori eemaldamise pärast ei tule see kole geomeetria vilin, nagu siin 00:08 https://www.youtube.com/watch?v=7eV6jGfq8P4 Siis tuleb seda tagasi keevitada![]()
Remapimisega sai tõstetud turbo rõhku, võib olla annab natuke turbo hääle juurde, kuna rõhk on suurem, aga ei usu et palju. Pigem katalüsaatorite ja sumpa püttide teema. Arvan originaal summutiga salongis sa ei näe vahet.
Kõige suurem puudujääk selle auto juures on vahejahuti. Auto kiirendab kõige paremini kui välistemp on -10C. Suviseks sõiduks oleks vaja suuremat jahutit.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Mis selles viimases faceliftis oli vahetatud?
Mul on 2002 sügis, okt-nov.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Olen juba saanud ametliku üv selle summutiga. Isegi paber alles.muhtasib kirjutas: ↑10 Apr 2019 22:47
Ma ei kujuta ette kuidas sa selle otsetoruga ülevaatuselt läbi saad. Omale paneks roostavabast, kui leiaks sellise. Vahetasin kõik summutid nii 3-4 aastat tagasi, Tapal ei olnud parajasti tagumist summutit ja pidin Fenno panema, see pask on juba täiesti roostes. Kui Tapa tootmine (nad teevad Walkerile) veel Põltsamaal kutsekooli juures oli, siis naerdi kui ma sealt ostsin: P_ö_ltsamaalt me v_ö_tame ainult veini. Aga juba siis oli paremini painutatud ja keevitatud.
Kõige suurem puudujääk selle auto juures on vahejahuti. Auto kiirendab kõige paremini kui välistemp on -10C. Suviseks sõiduks oleks vaja suuremat jahutit.

Ega mul täiesti otsetoru ka pole, keskmisest suurem resonaator on paigaldadud tagapütti asemel. Esimese katalüsaatori eemaldamisega ei pea probleeme tulla
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Aga siis pöördub härra jürtsi poole palvega ametlikuks klubiliikmeks hakata...
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Minu ex oomil olid katid tühjad(paunad alles), keskmine pütt asendatud toruga ja lõpus kaheraudne sportpütt. Hääled olid head. Ega ülevaatust see ei mõjuta. Masin ei tohi liialt karjuda.
56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ikka ei saanud perfektne paigaldus. Ebayist tellitud nahad on liiga paksud võrreldes originaaliga ja lihtsalt ei mahuvad oma "raamile". Lisaks kässäri nahk on liiga lühike. Pohhui, enam ei hakka sellega tegeleda, aitab

Nüüdseks autol 6000k parktuled & udukad
Originaal vs 6000k

Ei tea miks varem pole seda teinud, valgega masin näeb kordades parem välja. Ennem oli 2002a auto, nüüd 2005a
Puhas valge värv, telo pildistab sitasti, et tundub et on sinisega valgustusega tegu, kuid päris elus ei ole nii.

Veel ostsin motonetist siuke huijoobin. Jah, asi on hall, no ei leidnud musta värvi, lihtsalt ei leidnud. Värvib mustaks, vaatab kuidas see alumiinium hoiab värvi, kui pärast kärcheri pesuga asi saab tagasi halliks, siis mõtleb midagi, äkki sebib kuskilt 2komp värvi, ühesõnaga saan seda mustaks

Samuti sai ostetud udukad uue stangele, ise stange saab täiesti valmis enne juuni. 100%.
Veel selline küsimus, keegi siit sõidab 2.5dtiga 3.45 diffriga? Millised pöörded 50kmh 3 käik, ja 100kmh 5 käik?


Nüüdseks autol 6000k parktuled & udukad
Originaal vs 6000k

Ei tea miks varem pole seda teinud, valgega masin näeb kordades parem välja. Ennem oli 2002a auto, nüüd 2005a

Puhas valge värv, telo pildistab sitasti, et tundub et on sinisega valgustusega tegu, kuid päris elus ei ole nii.

Veel ostsin motonetist siuke huijoobin. Jah, asi on hall, no ei leidnud musta värvi, lihtsalt ei leidnud. Värvib mustaks, vaatab kuidas see alumiinium hoiab värvi, kui pärast kärcheri pesuga asi saab tagasi halliks, siis mõtleb midagi, äkki sebib kuskilt 2komp värvi, ühesõnaga saan seda mustaks


Samuti sai ostetud udukad uue stangele, ise stange saab täiesti valmis enne juuni. 100%.
Veel selline küsimus, keegi siit sõidab 2.5dtiga 3.45 diffriga? Millised pöörded 50kmh 3 käik, ja 100kmh 5 käik?
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Natuke infot neendele, kes oli mõelnud paigaldada TDS differ oma DTI omegale.
DTI differ (roheline) vs TDS differ (sinine)
Veljedeks basic 225/45/17, kõige populaarsem kombinatsioon.
R30 (2.5DTI) Manuual kast

DTI differ (roheline) vs TDS differ (sinine)
Veljedeks basic 225/45/17, kõige populaarsem kombinatsioon.
R30 (2.5DTI) Manuual kast

Viimati muutis b00ster, 23 Apr 2019 14:52, muudetud 1 kord kokku.