
Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
dti differ on ikka roheline ja tds differ on sinine sul ju 

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
turbo diesel sport diffriga saab linnas 4käiguga sõita, 51kmh ja 1500pöörded, suht timm. Dti diffriga on mingi 1300 samal kiirusel. Ei meeldi väga alla 1500 sõita 
Aga siis tds diffriga 1käik veel lühedam, see 3.27 diffriga on jube lühike, 3.45ga tuleb veel lühedam.
Krt raske dilemma. Kindlasti plaanides LSD Differ paigaldada, aga ei tea kumb 3.27vs3.45

Aga siis tds diffriga 1käik veel lühedam, see 3.27 diffriga on jube lühike, 3.45ga tuleb veel lühedam.
Krt raske dilemma. Kindlasti plaanides LSD Differ paigaldada, aga ei tea kumb 3.27vs3.45

- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
tutnoi logarid alvadist D:

Mu praegused näevad välja nagu mingi rott nälgas on söönud neid. Ostes oli juba selliseid, esistange oli ka selline
Paigaldan logarid koos uue stangega

Visco is back, nüüd normaalne, mitte undav ja ilma loksudeta visco. Plaanisin reedel vahetada, aga järsku tulid nii soed ilmad, kohapeal seistes (kuskil ummikus) hakkas üle kuumenema, rohkem kui 95 ei lasknud, puhur tööle ja temp korras. 1päev pidin puhuriga ummikus seisma, nüüd õnneks kõik korras, temp 90 koguaeg. Mingit vahet väänes ei tundnud, räägitakse et visco veits varastab jõudu mootorilt, varastab küll aga mitte rohkem kui 1hp

Ammu tahtsin vahetada see kate, ja lõpuks 1.5aasta pärast sebisin ära selle. Vahetab ära järgmisel õlivahetusel, kuna siis vahetan karterituulutus filter uuesti ära, ja et mitte eemaldada kojamehed 100 korda teeb selle kate vahetus samal ajal, peseb ka enne paigaldamist.
"uus"

praegune

Kapoti amordid pole siiamani ostnud, kuna krt 1tk 17€ liiga kallis lõbu, kunagi vahetan ikka aga mitte nüüd
Ja teaser #129387558

Läbisõit 428400, krt 2 nädalaga sain 1500km tehtud, isegi ei tea kuidas, siuke tunne et väga sõitnud polnud, aga ls ikka päris suur. Masin sõidab ja probleemi ei tee, kuid plokk on täiesti õlides, kuskilt ees pritsib korralikult. Lombi küll pole, aga auto alla vaadates on näha et mootor on TÄIESTI õlides. Ei usu et vakuumpumba tihend võib nii lekkida. Seda vaatan veits hiljem. Sain autoga paar korda 200kmh proovitud, edasi differ ei luba, või vaja 6 käiku. Hea on see et mingi 150kmh sõites vajutad gaasi ja masin liigub edasi samahästi nagu mingi 100-120. Panin e39 528i manuga joonele, 2 käigust, võitsin ära. Panin e34 525i manuga joonele, veel kergem võit. Siis tuli mingi uus audi, ei tea mis muudel, kuna neid kõik uued audid, üldse uued autod on samasuguseid, hui saab teada kas mingi A4 või A7 su ees. Ühesõnaga see oli 2.0TFSI... Kaotasin selle r4 huinjaale ilma chansedeta
Liiga uus auto omega jaoks see 

Mu praegused näevad välja nagu mingi rott nälgas on söönud neid. Ostes oli juba selliseid, esistange oli ka selline


Visco is back, nüüd normaalne, mitte undav ja ilma loksudeta visco. Plaanisin reedel vahetada, aga järsku tulid nii soed ilmad, kohapeal seistes (kuskil ummikus) hakkas üle kuumenema, rohkem kui 95 ei lasknud, puhur tööle ja temp korras. 1päev pidin puhuriga ummikus seisma, nüüd õnneks kõik korras, temp 90 koguaeg. Mingit vahet väänes ei tundnud, räägitakse et visco veits varastab jõudu mootorilt, varastab küll aga mitte rohkem kui 1hp


Ammu tahtsin vahetada see kate, ja lõpuks 1.5aasta pärast sebisin ära selle. Vahetab ära järgmisel õlivahetusel, kuna siis vahetan karterituulutus filter uuesti ära, ja et mitte eemaldada kojamehed 100 korda teeb selle kate vahetus samal ajal, peseb ka enne paigaldamist.
"uus"

praegune

Kapoti amordid pole siiamani ostnud, kuna krt 1tk 17€ liiga kallis lõbu, kunagi vahetan ikka aga mitte nüüd

Ja teaser #129387558

Läbisõit 428400, krt 2 nädalaga sain 1500km tehtud, isegi ei tea kuidas, siuke tunne et väga sõitnud polnud, aga ls ikka päris suur. Masin sõidab ja probleemi ei tee, kuid plokk on täiesti õlides, kuskilt ees pritsib korralikult. Lombi küll pole, aga auto alla vaadates on näha et mootor on TÄIESTI õlides. Ei usu et vakuumpumba tihend võib nii lekkida. Seda vaatan veits hiljem. Sain autoga paar korda 200kmh proovitud, edasi differ ei luba, või vaja 6 käiku. Hea on see et mingi 150kmh sõites vajutad gaasi ja masin liigub edasi samahästi nagu mingi 100-120. Panin e39 528i manuga joonele, 2 käigust, võitsin ära. Panin e34 525i manuga joonele, veel kergem võit. Siis tuli mingi uus audi, ei tea mis muudel, kuna neid kõik uued audid, üldse uued autod on samasuguseid, hui saab teada kas mingi A4 või A7 su ees. Ühesõnaga see oli 2.0TFSI... Kaotasin selle r4 huinjaale ilma chansedeta


- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Hoia kapotti ühe käega üleval et vastu pead ei saa, teise käega lükka kapoti amorti esiklaasi suunas, ehk lükka ta kõveraks, siis ta jääb sul ilma kaikata seisma.
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
see audi on niipalju kergem lihtsalt.
2.0 mootor ise on juba mingi 50kg kergem, kui opeli rida kuus malmplokk.
e39 on peaaaegu samas massivahemikus omegaga. E39 universaal kaalub samapalju kui omega sedaan. Omega sedaani ja universaali kaaluvahe on 180kg.
E34 on veel kergem, kuna on oluliselt tühjem igasugusest lisavarustusest.
Oleneb kui uus see audi on, võib selle tühimass vabalt 1400kg olla ja seal tulevad kiirendusele olulised käärid juba sisse.
2.0 mootor ise on juba mingi 50kg kergem, kui opeli rida kuus malmplokk.
e39 on peaaaegu samas massivahemikus omegaga. E39 universaal kaalub samapalju kui omega sedaan. Omega sedaani ja universaali kaaluvahe on 180kg.
E34 on veel kergem, kuna on oluliselt tühjem igasugusest lisavarustusest.
Oleneb kui uus see audi on, võib selle tühimass vabalt 1400kg olla ja seal tulevad kiirendusele olulised käärid juba sisse.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Täiega huvitab palju jõudu ja väänet sellel autol hetkel on. Aga stendile ei taha minna. 100€ selleks et saada teada palju kw ja väänemoment on liiga kallis. Ise arvan et kuskil 150kw kindlasti on. Väänest ei oska midagi öelda. Ja on hästi näha kuidas intercoolerit ei piisa. Mida külmem õuetemperatuur seda paremini liigub. Kui õues mingi +20 siis väga hästi tunda et enam pole nii kiire nagu ta võib olla. Kui mingi 0° siis seda väike junni suht piisab.Martink91 kirjutas: ↑29 Apr 2019 10:58 see audi on niipalju kergem lihtsalt.
2.0 mootor ise on juba mingi 50kg kergem, kui opeli rida kuus malmplokk.
e39 on peaaaegu samas massivahemikus omegaga. E39 universaal kaalub samapalju kui omega sedaan. Omega sedaani ja universaali kaaluvahe on 180kg.
E34 on veel kergem, kuna on oluliselt tühjem igasugusest lisavarustusest.
Oleneb kui uus see audi on, võib selle tühimass vabalt 1400kg olla ja seal tulevad kiirendusele olulised käärid juba sisse.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
nutitelefonidele on olemas "dyno" äppid.
Sul on vaja teada sõiduki reaalset massi ja siis lülitad kõiksugu gps ja aceleromeetrid sisse ja kui teed kiirendamise katse, siis ta arvutab sulle enam-vähem kw ja väände välja. Ma ei tea küll kui täpne see asi on, aga matemaatika põhjal omajagu. Ilmselt suurim ebatäpsus tuleb õige kaalu sisestamisel ning gpsi ebatäpsusest.
Sul on vaja teada sõiduki reaalset massi ja siis lülitad kõiksugu gps ja aceleromeetrid sisse ja kui teed kiirendamise katse, siis ta arvutab sulle enam-vähem kw ja väände välja. Ma ei tea küll kui täpne see asi on, aga matemaatika põhjal omajagu. Ilmselt suurim ebatäpsus tuleb õige kaalu sisestamisel ning gpsi ebatäpsusest.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Lähed käid kuskil tootmis firmas kus enne ja pärast kauba laadimist veokas ära kaalutakse, viskad vanale õlle ja lippad korra kaalule, või kuskil emexis



56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ise arvutan võimsus veits kergem skeemaga.
528i = 142kw, seda võitsin ära, nii tähendab et kindlasti 140+
Nüüd peab manu e60 160kwga joonele panna, teisest käigust, siis saab arvutada edasi
528i = 142kw, seda võitsin ära, nii tähendab et kindlasti 140+
Nüüd peab manu e60 160kwga joonele panna, teisest käigust, siis saab arvutada edasi
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
ma arvan, et kõige rohkem on sul siiski 140kw seal. sellest üle sinu seades üsna raske saada. Seda enam, et sa ise räägid ka, et cooler väike.
sinu kasuks mängib väääne, mida peaks kuskil 450Nm juures olema, samal ajal kui 2,8 bensukal on see kuskil 280Nm.
Ja autosid kaalutakse ülevaatuspunktides igal ülevaatusel.
sinu kasuks mängib väääne, mida peaks kuskil 450Nm juures olema, samal ajal kui 2,8 bensukal on see kuskil 280Nm.
Ja autosid kaalutakse ülevaatuspunktides igal ülevaatusel.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
èsi ja tagasild eraldi?
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
jah.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Originaal 2.5dti saab remapida 135kwks ja mingi 400nm ju. Mu set küll pole mingi supercool, aga on natuke lõbusam kui stock dti:Martink91 kirjutas: ↑29 Apr 2019 16:41 ma arvan, et kõige rohkem on sul siiski 140kw seal. sellest üle sinu seades üsna raske saada. Seda enam, et sa ise räägid ka, et cooler väike.
sinu kasuks mängib väääne, mida peaks kuskil 450Nm juures olema, samal ajal kui 2,8 bensukal on see kuskil 280Nm.
Ja autosid kaalutakse ülevaatuspunktides igal ülevaatusel.
Gt2256
3.0d pihkarid
M57n map sensor
Vaba väljalase
Egr eemaldatud
Korralikult remapitud aju (rõhu sitaks suur, mapsensor lubab)
Selleks lisaks: sisselaske kollekas seest pestud, voolikud terved, n75 solenoid seest puhastatud, maf puhastatud. Mootor töötab nagu peab, ainukesed asjad mis piiravad hetkel, on pisike cooler ja esimene katalüsaator.
Arvan et siin on rohkem kui 140kw. Vb väänemoment annab see effekt, aga masin reaalselt liigub väga hästi. Mingiaeg saad ise proovisõidu, nkn veel kunagi käin su garage läbi, peame veel tagurdustuli tööle saama
