Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 23 Apr 2019 13:35
dti differ on ikka roheline ja tds differ on sinine sul ju 

Täiega huvitab palju jõudu ja väänet sellel autol hetkel on. Aga stendile ei taha minna. 100€ selleks et saada teada palju kw ja väänemoment on liiga kallis. Ise arvan et kuskil 150kw kindlasti on. Väänest ei oska midagi öelda. Ja on hästi näha kuidas intercoolerit ei piisa. Mida külmem õuetemperatuur seda paremini liigub. Kui õues mingi +20 siis väga hästi tunda et enam pole nii kiire nagu ta võib olla. Kui mingi 0° siis seda väike junni suht piisab.Martink91 kirjutas: ↑29 Apr 2019 10:58 see audi on niipalju kergem lihtsalt.
2.0 mootor ise on juba mingi 50kg kergem, kui opeli rida kuus malmplokk.
e39 on peaaaegu samas massivahemikus omegaga. E39 universaal kaalub samapalju kui omega sedaan. Omega sedaani ja universaali kaaluvahe on 180kg.
E34 on veel kergem, kuna on oluliselt tühjem igasugusest lisavarustusest.
Oleneb kui uus see audi on, võib selle tühimass vabalt 1400kg olla ja seal tulevad kiirendusele olulised käärid juba sisse.
Originaal 2.5dti saab remapida 135kwks ja mingi 400nm ju. Mu set küll pole mingi supercool, aga on natuke lõbusam kui stock dti:Martink91 kirjutas: ↑29 Apr 2019 16:41 ma arvan, et kõige rohkem on sul siiski 140kw seal. sellest üle sinu seades üsna raske saada. Seda enam, et sa ise räägid ka, et cooler väike.
sinu kasuks mängib väääne, mida peaks kuskil 450Nm juures olema, samal ajal kui 2,8 bensukal on see kuskil 280Nm.
Ja autosid kaalutakse ülevaatuspunktides igal ülevaatusel.