arvelt maha saamine pole mitte mingi teadus niikaua kui sul on kere olemas.
Eks see ise kodus lammutamin ole pigem lammutajate liidu lobitöö, et foorumis inimesed ise juppe ei müüks. Samas mingil määral on see seotud ka keskkonna ohutusega, kuna kodune lammutaja hävitab ohtlikud jäätmed st. õlid ja muud vedelikud jumal teab mis viisil. Õliga oleks nagu enamvähem- põletad ahjus ära ja korras, samas aga kekkonna poolelt vaadates seda ei tohiks. Hullem lugu on aga antifriisiga, maha seda ei kalla ja nagu päris ära ka hävitada ei saa kuskile mujale(a'la ahju ei pane). samas mõelge sellele, et kui sõiduk teeb avarii, siis kallatakse ainult absorbent maha ja nii see olukord ka jääb. Kõige suurem geberniit on minu meelest aga igasuguste varuosadega. Sa võid romulast ise omale uue jupi osta ja see tähendab automaatselt seda et vana jupp läheb kuskile põõsasse vanametalli hulka, loodust reostama, äkki keelaks romulatel varuosade müümise erasikutele ära? Samas iga terve mõistusega inimene saab aru, et näiteks nahhui sa selle vana akuga peale hakkad, miks peab autol genekas, starter ja aku peal olema? Muidugi ma võtan selle sealt maha, isegi kui ta peetis on, akude ja genekate/starterite hinnad on juba kokkuostjate poolt suurem, kui tühine kereplekk. Aku veel eriti, igaüks võib osta vana aku omale poest, aga mis vanaga saab seda ei huvita suurt kedagi.
Minumeelest on igati õige see, kuidasmoodi mina olen siiani autosid lammutanud. Kõik detailid müüki, rikkis detailide puhul, leht, valuteras/malm, alumiinium ja juhtmed eraldi ning kere kokkuostu. Kere on ainuke asi kus on vinkood peal ja kui kere on ära antud, siis sellest mingit ebaseadusliku "hiina koopiat" välja ei ehita. Ja ebaseaduslikult see sõiduk ka reaalsuses enam ei eksisteeri.
Mina ütleks, et see seadus on lihtsalt koinimiseks.
Ma kirjutasin rohkem Faric
