29. leht 48-st
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 29 Apr 2019 18:51
Postitas b00ster
See 135kw ja 400nm remap info on võtnud vikingmotors nettilehelt.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 03 Mai 2019 20:52
Postitas b00ster
Töölt koju sõites andsin põske preface bensiin oomile, 3.0 155kwle (pärast uurisin)

, kuid suht close olime. Õues hetkel +1 kraadi mis on suht hea temperaatur, selle pisike intercooleri jaoks
Jälle 2 käigust stardisime, kolmandaga lendasin ära, kuid pärast hakkas ta järgi jõudma, arvan et ta oleks mööda sõitnud pärast mingi 160, aga seal tee hakkas lõppema ja nüüd keegi ei saa kunagi teada mis oleks edasi juhtunud... Tegelt see üldse rolli ei mängi. Mind ei huvita 120-200, mind huvitab 20-120

Nüüd kindlasti tean, et umbes 145-150kw on siin ja 400-450nm. Ja keskmine kütusekulu 7.5L , olen väga rahul selle mootoriga.
Sellel mv6 raudselt mingi 12 keskmine

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 03 Mai 2019 21:00
Postitas Tomzz
Kas see oli manuaal v?
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 03 Mai 2019 21:09
Postitas b00ster
Tomzz kirjutas: ↑03 Mai 2019 21:00
Kas see oli manuaal v?
Jah. Ise auto oli päris ilus, ees tume toonkile, mingid normaalsed veljed, roosted üldse polnud näha, no väga ei vaatanud kere, aga nagu meetri kaugusel nägi suht korralikult välja. Sumps oli ka ümber ehitatud. Ma ei hakkanud väga rääkima omanikuga, kuna tüüp on soomlane ja ma ei oska soomekeelt väga, eriti neid auto asjad. Küll polnud mingi lebo võit, aga ikkagist võit on võit. 3ndaga lendasin korralikult ära, dtil 3 käik väga võimas, vähemalt mul nii.
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 03 Mai 2019 21:39
Postitas tanellenat
niikaua on ta võimas kui laiali lendab

ma tean omast käest

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 03 Mai 2019 22:50
Postitas Martin
2,5 seda kasti veel ei murra. 3,0 küll jah

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 06:50
Postitas tanellenat
Martink91 kirjutas: ↑03 Mai 2019 22:50
2,5 seda kasti veel ei murra. 3,0 küll jah
hall vagun mis mul oli 2.5dti +soft murdis kolmanda käigu puru

ilusti kohe puru
Peale seda läks 96kw kast alla ja vist sõidab siiamaani
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 11:54
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: ↑03 Mai 2019 21:39
niikaua on ta võimas kui laiali lendab

ma tean omast käest
Kui koguaeg kiirendsmisel 4st 3ni downshifting mitte teha siis jääb ta ellu küll

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 11:56
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: ↑03 Mai 2019 22:50
2,5 seda kasti veel ei murra. 3,0 küll jah
Kamoon 2500cm3 vs 2900cm3 pole mingi megasuur vahe

Väänemoment umbes samasugune ju
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 12:09
Postitas Faric
2.5 jookseb kergemalt pöörde, aga jõudu veidi vähem vs 3.0 Enda oma taob madalalt mingit haiget vibra keresse, ilmselt kardaanirist, viimati olid kerged lõtkud sees juba

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 12:40
Postitas tanellenat
b00ster kirjutas: ↑04 Mai 2019 11:54
tanellenat kirjutas: ↑03 Mai 2019 21:39
niikaua on ta võimas kui laiali lendab

ma tean omast käest
Kui koguaeg kiirendsmisel 4st 3ni downshifting mitte teha siis jääb ta ellu küll
mul lendas laiali maanteel kiirendades

et reastuda rekka ette teele peale sõidul

ei mingit downshifti polnud

ja rada ka masin ei näinud
Küül kannata

varsti näed

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 14:31
Postitas b00ster
Faric kirjutas: ↑04 Mai 2019 12:09
2.5 jookseb kergemalt pöörde, aga jõudu veidi vähem vs 3.0 Enda oma taob madalalt mingit haiget vibra keresse, ilmselt kardaanirist, viimati olid kerged lõtkud sees juba
Mul ka vibra 80-90kmh sõites ja ainult 5ndaga, ka mingi huinja kardaaniga
Ja kõige debiilsem veel et soomes maanteel (keha1 jne) kiirusepiir 80, et pean koguaeg sõita selle vibraga.
90 ei saa sõita kuna kaamerad iga 500m, paari kuu jooksul juba 3 korda pildistanud mind
Siis kui jõuan Eestile kohe nii mõnus sõita, normaalne 90 kiirusepiirang, kaameraid pole, võib vabalt 100 sõita. Ühesõnaga normaalne riik

.
Ah ja, ma kollin tagasi Tallinnasse suve alguses, juba 1.5a plaanis, ja nüüd see aeg on saabunud. Aitab sellest soomest, rõve keel, mis üldse ei meeldi, niing riik viimasel aastadel on afrikaks saanud. Mingis moslem pakestanis või afghanistanis elada ei taha. Nii.. varsti 024BAO on koguaeg näha Tallinnas.
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 04 Mai 2019 14:39
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: ↑04 Mai 2019 12:40
mul lendas laiali maanteel kiirendades

et reastuda rekka ette teele peale sõidul

ei mingit downshifti polnud

ja rada ka masin ei näinud
Küül kannata

varsti näed
Lendaski laiali sellepärast radat pole näinud
Varsti ei näe ma midagi, ära isegi looda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 05 Mai 2019 17:40
Postitas b00ster
Lõpuks
Reedel viin stange tagasi Eestile ja seal läheb ta värvimisele, koos küljekarpidega. Veel jäänud HB4 pistik ümberehitada H11ks, õnneks motonetist neid saab paar euriga.
Plaanis esinumbrimärk paigaldada ilma raamita (pildil üleval)

Ilma raamita näeb palju soliidsem välja, lisaks lasen EST kohad uuesti mustaks, sest varsti enam ei pea üle piiri käia.
Pakuti kere poleerimist
väga mõnus hinnaga, nii, arvan suve alguses läheb ta poleerimisele ka.
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 19 Mai 2019 11:16
Postitas b00ster
Vanahea must nrmärk, nii ilusam.
