Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele
Vasta
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3807
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 98 korda
Been tänatud: 79 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jospa »

MV6 pole ja ega väga ei liigu neid 3.0 liitriseid ka, aus olla siis ma uut omegat ostma ei hakka. Minul jõudis kohale, et see on viimane neist. Ei kavatse ka raha hädas maha müüa, mul on olnud nutune ja kapriisne 100kw ja atm iga MV6 ja nüüd manuaal 3.0. Pole minu loomuses et ronida redelilt alla nüüd mingi 2.0 peale tagasi. Eesti turule ma ilmselt ka seda ei müüks kuna neid tilga näppijaid on päris palju ja tõelised huvilised on siin klubis. Enamustel 0 emotsiooni, mõnel mehel on BMW või AUDi elu ning sellest kaugemale ei näe
Enyvei üks hetk me ei saa arugi kui omega a hind on mega hullult tõusnud ja parimad B-d kohe sabas.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Taavi00
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 25 Mär 2015 20:18
Asukoht: Pärnu
Has tänanud: 1 kord

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Taavi00 »

Mis vahe on üldse mv6 või mis ta nii erilist? :D Pole nende penakatega kursis :D On neil mingi suur vahe võrreldes 3,0 v 3,2? :D
Kasutaja avatar
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3556
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 52 korda
Been tänatud: 71 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Rax »

Ütleme nii et mul 95 aasta masin ja lisade pakett on suurem kui sinu 2002 aasta masinal. Tegelt eks Jospa v keegi seletab täpsemalt. Ju see M tähendab mingit varustust ja V6 tead isegi :D
56232754
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3224
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Has tänanud: 65 korda
Been tänatud: 73 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jürts »

MV-6 oli jah,täislitter lisadega 3,0 konega.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3807
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 98 korda
Been tänatud: 79 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jospa »

Ma ei ole kursis ühegi eesti esinduste pakkumistega küll aga saksa omadega. MV6 olid standart lisades asjad mida sai või kohati ka ei saanud tellida leebematele mudelitele. MV6 ehk Motorsport V6 pakkus originaalis 15mm madaldust, Koni amorte ja üldse jäigemat varustust, nahktuba, lisa tellimisel recaro sport nahk ja vist sai ka recaro sport sisu eraldi tellida, viimane neist käis Opel Omega B Sport paketiga kaasas.Käigukasti sai ka manuaalina tellida R28 kuigi kõik räägivad et käigukastid on samad mis 2.0 100kw ja sama on ka 3.0V6 peal, ehk oli siis mingi komponentide kvaliteedi vahe...krt seda teab. Mina olen vanadest saksa ajakirjadest nii lugenud ja netis räägib sama R28 näitab siis 280Nm mida see kast kannatab, teiselt on see nr R25. MV6 esimeste aastate paketil puudus navi, multirool jne, nii et kes leiab näiteks 98 aasta väljalaskega MV6 siis ootzhen bueno varustus kaasas. Paraku oli nii et seda paketti sai ka muuta ja paljud masinad ei tulnud mv6 puhta paketina vaid mõni nt eelistas naha asemel riiet jne. Karmimad paketid olid Irmscheri poolt välja pakutavad, kus siis oli nii PreFLile ja FLile Ronali veljed, 25mm madaldus jne jne...mingi aeg oli ka Steinmetzi paket va. ülelaadimine ( selle jaoks pidid ise kohale minema) aga MV6 erines välimuselt sellest et seal oli Opeli 16zoll velg, alumine äär kere värvi, märgistused ja 15mm madaldus. Muidugi tollel ajal ei osatud hinnata neid asju, eriti Omega puhul sest reklaamid olid enamasti praktiliselt ülesse ehitatud ehk suur kauba ruum, pehme, mugav jne. Lappasin kunagi ka 2.5 110kw standart varustust ja pinge reas oli see siis pärast MV6, küll seal tulid CD-d, Sport, GL jne. Olen oma silmaga istunud omegas millel oli 0 varustust, käetuge polnud, vändaga aknad jne. Konti polnud jne. 94 aasta pill oli see. By the way kusagil mainisin seda juba aga näiteks 2000 alguses kadus ära MV6, muutus nimj Executev... Midagi sellist. Mis oli ka huvitava varustusega...nih ja siis olisee 5.7L Chevroleti Corvette mootoriga Omega V8, millel olid peal night visionid, kaks eraldi seisvat arvutid millega sai töö asju teha 5 ekraani sees, tagaistmed elektrlised jne,Rüsselheimi keegi kunagi satub siis seal muuseumis seisab selline eksemplar, pill ei läinud seeria tootmisesse aga sõitvaid isendeid on väidetavalt 3-5 aga eks see ole ka legend. Arvestades seda et Sakslased tegid tehases Omega nii et on/oli olemas matuseauto, mingid limusiinid, taksod, britid kasutasid seda politseis ja ka taksodena... Varustusi on omega siga palju...nagu müstiliselt palju, nii et siga ka ei näksi. Ilmselt polnud tollel ajal bmw, volkaril, mersul ja audil ka nii pikka listi kui omegal. Point oli see et tuua turule lipulaev millesse oleks ära peidetud, kiirus, mugavus, praktilisus, käepärane hin. Kallim saksa omega sõitis milleeniumi ajal esindusest välja 39 tuhhi euri eest, ärge ära unustage et siinna sai veel igasti irmscheri või Steinmetzi tavaaari ka juurde lisaks tellida.ma ei tea küll mis see tänapäeva eurides teeb aga nii ta oli....oeh pikk jutt maha räägitud
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Martin »

selle jutu peale vaatasin mobile.de'st mv6tesid. 500alates on hinnad, varustust nagu igalühel sitaks. Vist aprillis oli mul nädal aega puhkust võetud... Kuna plaan oli saksast niikuinii tuua üks hea kerega oom, mis sobib salvestamiseks(praegusele teen olude sunnil veel aasta ülevaatust), siis nüüd tuleks vist kiirustada, enne kui hinnad tõusma hakkavad. Tõsi küll, mul oli plaan ehitada vana ja Fli hübriid, ehk vana kere(no ei meeldi need kandilised flid mulle) ja M57mootor, koos vajaliku elektri süsteemiga. Rikuks küll MV6 originaali läheduse, kuid jõudu genereeriks rohkem(3lidrane aluplokiga disla oli plaaniks).
Või mis te arvate?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3807
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 98 korda
Been tänatud: 79 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jospa »

Ilmselt selle ajapeale pole mv6test suurt midagi alles, kindlasti mitte enam originaal veermiku osasid, mulle nende fli peeglid meeldivad hirmsasti
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Taavi00
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 25 Mär 2015 20:18
Asukoht: Pärnu
Has tänanud: 1 kord

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Taavi00 »

Kui mv6-s nii eriline on siis miks hakata seda ikkagi mingit teiste juppidega ära solkima siis võiks ju võtta mõne suvalise omega ja vastavalt enda maitsele lisasi ja asju panna. :D Pigem ma ise teeks sellisel juhul nii, et mv6 ja siis sinna kas siis kompressor või turbo kui juba nagunii projektikaks. :D See lihtsalt minumõte :D Mitte ükski diisel ei saa vastu turbo bensukale 3 asja pärast 1.blow off, 2.launch control ja 3. flatshift :D Pole midagi paremat kui need hääled ja ma ei usu, et see väga kallimaks läheb kui see diisli tegemine. Kui neid diisli teemasi uurida siis pole see tegemine nii lihtne ja odav miskit kui algul tundus. Mõtlesin ka, et laon aga 160kw juppe peale ja nii need hobused tulevad aga nii lihtne see pole. Bemmi klubis on üks teema kus sellest juttu ja ikka päris korralik klots sinna läind. Niipalju kui uurind olen siis 135 142kw on kõige töökindlamad need m57. Alates 160kw tuli juba vigu juurde ja 170 kw on juba rämps kuna ketid purunevad ja pihustid ei kesta ja maksavad mingi 300-600tk. Samuti ei taha nende tegemiste kohta keegi infot väga jagada ja ise tehes läheb korralik kooliraha ikka. Audiga olen ka enamus asjad omalkäel teinud ja rahulikult mingi 4kilo on läinud see tegemine kõik need ajud turbod pihustid jne. Selle m57 puhul on juba mootori detailid päris kallid ja vaja leida ka siis keegi kes selle kompoti korralikult seadesse paneks. Peale väikest uurimist läks mul selle mootori tuunimis isu üle :D Need lihtsalt minu arvamused.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3807
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 98 korda
Been tänatud: 79 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jospa »

Ma hävinesin kuskil 2kilo.euriga kui eelmisele panin kompressori peale, mnjah, häbi on rääkida aga saatuslikuks sai kannatuse puudumine ja hoolsus. Siiski ma tuuniks ka pigem bensukat. Bensuga pill käib käredamalt edasi kui disla....
Sain ma õigesti aru et dislaga ei sa flatshiftingut ehk põhja gaasiga käigu vahetust teha?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Martin »

normaalsete kuluosade vahetamist(näiteks silla detailid), mina küll originaali rikkumiseks ei loeks, okei siis küll, kui panna mingi noname või odav bränd alla. Eks tehasetootja võis ka miskine lemf või trw olla, äkki keegi siinsetest teab.
Fli peeglid meeldivad mulle endale ka, nendest on juba reaalselt parem välja vaadata, kuna pre fli peegild on nii halvasti disainitud, et peeglist näeb peeegli enda korpust.
Bensuka turbotamine pole just eriti odav lõbu, kütusekulu on kah endiselt kõrge, nad võtavad niisammutigi vist 15 sajale linnas?
M või N 57 on jah kõrgemate kw juures problemaatiline, kuid keegi pole öelnud, et ma neid probleemsemaid mootoreid toorikuks võtaks, tulebki näiteks stock 150kW, ja siis seda vastavalt vajadusele ümber ehitada. Eks probleemid tekkivad ühest küljest ka seetõttu, et rohkem jõudlust hävitab mootorit rohkem. Formelitel vahetati eelajaloolisel ajal peale igat sõitu mootor välja.
Ja tegelikult sisulisest poolest on 57 blokk algusest lõpuni üks ja sama, on viidud juurde mõned tehnilised muudatused tervikus, näiteks kõrgsurve pumba toodetavad rõhud, vastavalt sellel erinevad latirõhu andurid, pihustid, pritsenurgad. Turbod on erineva suurusega, vahepeal tulid biturbod ja jutud, nüüd tehakse jälle ühe turboga, kuid kahe kuumkojaga turpse. Ekvivalent mudelil 550, millel oli siis kõige rohkem stock kW 280 vist. Sellel siis N seeria blokk, 2200bari ksp ja 3 turbot. Kontrollisin fakte https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57" onclick="window.open(this.href);return false;

Tulles tagasi opeli teema juurde, siis päris alguse mõte oligi tuua täiesti suvaline omg, millel lihtsalt kere väga heas korras. Eile vaadatud mv6ed tekitasid lihtsalt 2 küsimust. Milleks tuua sama raha eest plank auto, kui võiks võtta millegi sellise, millega saab sama raha eest hullult (haruldast) varustust kaasa, näiteks LSD diffri või tagumise istmesoojenduse. Ja kui MV6tesid nii vähe on, siis see et ma ümber ehitaks, siis passis ja vin koodi järgi on tegemist ikka MV6ega. Aga enne seda kõike teoreetilist juttu pean saksa keelt õppima hakkama, kuna olen kuulnud, et nad seal muud väga ei oska.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
erki525
Üldmoderaator
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Apr 2014 19:03
Asukoht: Jõhvi
Been tänatud: 2 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas erki525 »

Jään huviga ootama n57d30 mootorit omega peal. Kõige vajalikuga maksab selline mootor üle 3000€ ja seda ka saksas. :D
Opel Omega B
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2465
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Has tänanud: 23 korda
Been tänatud: 15 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas raudpats0 »

kus ku...... olete teie näinud manuaalse vändaga omega b esiuksesid. tahaks täitsa ise ka näha,
varustusega on nii et mul on olnud 3 versiooni omega b kerest
esimesena plank 100kw universaal. lisadest luuk katuses.
teisena sama aastakäigu cd versiooni 125kw automaad universaal.kliima oli esiistmesoendused ja 4 korda el aken.
96a. kolmandana plank 2,5 96 kw manuaal universaal luuk katuses lisadest
neljandana taksoversioon 96 a 100 manuaal.lisadest kont ja intervalliga kojamehed.ülejäänud lisasid pole võimalik külge panna kui juhtmestikku ei vaheta.st suur kompu püsikas istmesoendused jne.
viimaseks 96a mv6 väikeste elektrikaladega aga siiski. puudu tagumised istmesoendused lisadest.kõik ülejääk on küljes ja töötab. katuseluuk tahab vahetust kuna siinid kinni.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3224
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Has tänanud: 65 korda
Been tänatud: 73 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jürts »

Megahabe exmooril oli näiteks 85kw väntakendega isend.Isegi kapott seisis kaika najal püsti. :mrgreen:
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1302
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Has tänanud: 14 korda
Been tänatud: 15 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Faric »

Jürts kirjutas:Isegi kapott seisis kaika najal püsti. :mrgreen:
Tegelt :shock:
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Has tänanud: 36 korda
Been tänatud: 25 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Anz69 »

ma olen sellist näinud, kus keskel käetuge pole, juba tehase poolt :D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Vasta