295. leht 589-st

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 12:24
Postitas raudpats0
Anz69 kirjutas:ma olen sellist näinud, kus keskel käetuge pole, juba tehase poolt :D
mul oli üks neist

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 12:30
Postitas Martin
erki525 kirjutas:Jään huviga ootama n57d30 mootorit omega peal. Kõige vajalikuga maksab selline mootor üle 3000€ ja seda ka saksas. :D
Pole eriti keeruline. N on alublokk. Muud pudinad võib võtta näiteks 142kw pealt+ võimsamad kspd, pihustid, latirõhuandurid jms. muudelt mudelitelt. Muidugi sellises seades nagu need 180, 200 ja 220kw versioonid on, neid on natukene raske ja ka mõtetu tööle panna, kuna seal on erinevaid lisasüsteeme, mida tegelikult mootori töötamiseks vaja ei lähe, näiteks vaakum suretusklapp, dpf, elektroonilise juhtimisega turbo geomeetria(elektrooniline juhtimine annab ainult reageerimis kiirust juurde), nendest ühtegi omegal peal pole ja omega juhtmestikuga ühendamine mõtetu tegevus, ehk siis tehnoloogiline downgrade. Alublokki saab näiteks mõnelt risuks sõidetud bemmi pealt. Tuttav ostis sügisel 1300€ üle kuudi käinud 330xd 150kw näiteks, müüd auto juppidena maha, on mootori kompunn tasuta käes, kui mitte lisaks. Juhtmestik kogu selle kammajaa majandamiseks fl omega pealt. Ja lõpuks õige dyno remap ajule.

Aluplokki põhi eelis malmvalu ees on kergus, see ka põhjus, miks N seeriat vaadata. Jõudluse poolest on erinevused kuskil 10kW alubloki kasuks. Miinuseks on seesama mootoriketi jura, mis N/47/57mega kaasas käib. Tehniliselt on M ja N seerial siiski mõned suuremad erinevused sees, näiteks mootori kett on mootori tagaosas. Eks see M/N57oleks tuleviku muusika, mis ei pruugi isegi katsetamiseni jõuda, esialgu vaataks, aga et selle saksa pilli üldse kätte saaks ja siis räägiks edasi.

eelnevatele teemadele kaasa rääkides, alguse aasta omegatel puudisid ka tweeterid. Esimesi vändaga aknaid olen ka näinud. Üks selline seisab Tallinnas pirni tänaval ühe remonditöökoja hoovil, kust sedaani tagumised uksed ostsin, keskkonsoolis puuduvad aknatõstuki nuppude jaoks kohadki, ehk siis sile.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 16:17
Postitas Jospa
raudpats0 kirjutas:kus ku...... olete teie näinud manuaalse vändaga omega b esiuksesid. tahaks täitsa ise ka näha,
varustusega on nii et mul on olnud 3 versiooni omega b kerest
esimesena plank 100kw universaal. lisadest luuk katuses.
teisena sama aastakäigu cd versiooni 125kw automaad universaal.kliima oli esiistmesoendused ja 4 korda el aken.
96a. kolmandana plank 2,5 96 kw manuaal universaal luuk katuses lisadest
neljandana taksoversioon 96 a 100 manuaal.lisadest kont ja intervalliga kojamehed.ülejäänud lisasid pole võimalik külge panna kui juhtmestikku ei vaheta.st suur kompu püsikas istmesoendused jne.
viimaseks 96a mv6 väikeste elektrikaladega aga siiski. puudu tagumised istmesoendused lisadest.kõik ülejääk on küljes ja töötab. katuseluuk tahab vahetust kuna siinid kinni.
Tartus sõitis täitsa Vauxhall Omega millel vändaga aknad.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 16:28
Postitas Jospa
Martink91 kirjutas:normaalsete kuluosade vahetamist(näiteks silla detailid), mina küll originaali rikkumiseks ei loeks, okei siis küll, kui panna mingi noname või odav bränd alla. Eks tehasetootja võis ka miskine lemf või trw olla, äkki keegi siinsetest teab.
Fli peeglid meeldivad mulle endale ka, nendest on juba reaalselt parem välja vaadata, kuna pre fli peegild on nii halvasti disainitud, et peeglist näeb peeegli enda korpust.
Bensuka turbotamine pole just eriti odav lõbu, kütusekulu on kah endiselt kõrge, nad võtavad niisammutigi vist 15 sajale linnas?
M või N 57 on jah kõrgemate kw juures problemaatiline, kuid keegi pole öelnud, et ma neid probleemsemaid mootoreid toorikuks võtaks, tulebki näiteks stock 150kW, ja siis seda vastavalt vajadusele ümber ehitada. Eks probleemid tekkivad ühest küljest ka seetõttu, et rohkem jõudlust hävitab mootorit rohkem. Formelitel vahetati eelajaloolisel ajal peale igat sõitu mootor välja.
Ja tegelikult sisulisest poolest on 57 blokk algusest lõpuni üks ja sama, on viidud juurde mõned tehnilised muudatused tervikus, näiteks kõrgsurve pumba toodetavad rõhud, vastavalt sellel erinevad latirõhu andurid, pihustid, pritsenurgad. Turbod on erineva suurusega, vahepeal tulid biturbod ja jutud, nüüd tehakse jälle ühe turboga, kuid kahe kuumkojaga turpse. Ekvivalent mudelil 550, millel oli siis kõige rohkem stock kW 280 vist. Sellel siis N seeria blokk, 2200bari ksp ja 3 turbot. Kontrollisin fakte https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57" onclick="window.open(this.href);return false;

Tulles tagasi opeli teema juurde, siis päris alguse mõte oligi tuua täiesti suvaline omg, millel lihtsalt kere väga heas korras. Eile vaadatud mv6ed tekitasid lihtsalt 2 küsimust. Milleks tuua sama raha eest plank auto, kui võiks võtta millegi sellise, millega saab sama raha eest hullult (haruldast) varustust kaasa, näiteks LSD diffri või tagumise istmesoojenduse. Ja kui MV6tesid nii vähe on, siis see et ma ümber ehitaks, siis passis ja vin koodi järgi on tegemist ikka MV6ega. Aga enne seda kõike teoreetilist juttu pean saksa keelt õppima hakkama, kuna olen kuulnud, et nad seal muud väga ei oska.
Saad hakkama ka inglise keelega aga kui taha kaubelda siis pigem saksa keeles. Suurem tõenäosus et saad hinda alla, ära küsi miisnsee nii on aga on nii. Ma mingi aeg purssisin seal saksa keelt, kaks autot tõime sõbrale, ühepealt sain 200eurot ja teise peal 150eurot. Ma isegi tea tea kas see on hea näitaja :D
Pole ennem kuulnudki et diisel võtab 4,5 sajale ja powerit on ala 200kw ja mingi 500Nm. Või miski selline näide. Kui ikka tuunida tahad siis ega kütusest väga ei hooli. Bensukatel käib asi sama moodi. Samas ma ei ütleks et mul bensukat on võtnud korras oleku ajal 15 l sajale, pigem selline 12 aga ma olen sõitnud ka 30 sajale. Aga ma olen ikka veendumusel et disla tuunimine ei ole midagi nii kergemat kui bensu mootoriga turbokas, viimasega on oluliselt lõbusam.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 17:11
Postitas kuno666
Eks see kõik on ju suhteline. Kui on vabalt hingav bentsukas ja sellest tahad turbokat teha siis saadi higistada ja närve mõnuga kulutada. Kui aga on juba tehasest turbokas siis on asi tunduvalt lihtsam. Tdi mootorit saab sama moodi tuunida nagu bentsukat aga lihtsalt eestlased ei viitsi ei taha ja ei oska käiakse aga vana rada ja tehakse nii nagu juba enamus teinud on. Ma olen juba aastaid neid diisleid vähe kabedamaks teinud. Näiteks see bmw mootoriga jändamise mina jätaks ültse ära ja vahetaks selle mõtetu mootori mb om606 vastu mida on oluliselt lihtsam teha paremaks ja kesdab ka suht hästi. Venna audi on tehtud ringi sinna on pandud suurem turbo, suuremad pihustid ja sport nukk. Suvel tegin torukolektori lisasin uue cooleri koos korraliku torustikuga ja kütte kulu on ikka 4,5 ja kui vaja siis ta ka liigub. Enda seatil on vähe parem mootor millel on palju kirutud pump pihustid aga tuunimine oluliselt lihtsam kuna mootor juba tehasest tugevam. Panin sinna +120% pihusti otsad audi gtb 2260v turbo ja saksast tellisin uue nuka mis on vähe parem kui originaal. Hetkel on ülejäänud asjad veel originaalid aga sõita on ikka mõnus seda võib Taavi kinnitada kui ta seda autot mõne nädala kasutas ja siis opeliga sõitma hakkas :D Vaja oleks veel vahetada cooler koos torustikuga ja kangemat sidurit oleks ka vaja mida peale saaks minna seadistusse kus peaks saama 150hp 300hp peale.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 17:29
Postitas Jospa
Seda mersu mootori juttu olen ka kuulnud. Just vastupidavuse tõttu. Vabalthingavat võimsaks teha on jah raske aga tehtav. Lihtsam tõesti osta turboga pill. Nissan 240 oli päris popid tuunimiseks.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 17:53
Postitas Jospa
Mulle paluks midagi sellist :D Mantzeli pill
Pilt

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 18:36
Postitas Jospa
Uuuhhhh pean Martink91 ees vabandama, meil oli jutt kuna kliimaplokk ilmus omega ble...tal oli õigus et 95 aastast sai kliimaplikke peale pandud, mina teadsin 94 aastast sooo my apologis :D

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 21:00
Postitas Taavi00

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 21:32
Postitas Jürts
Taavi00 kirjutas:Kes otsis opelile flantse?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161997
Sellele,kes otsis,lähevad varsti 19" snowflakes'id alla bemmi omad :twisted:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 06 Mär 2016 21:50
Postitas erki525
Jürts kirjutas:
Taavi00 kirjutas:Kes otsis opelile flantse?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161997
Sellele,kes otsis,lähevad varsti 19" snowflakes'id alla bemmi omad :twisted:
Siit ka küsimus laiale ringile, oleks vaja madaldusvedrusi, healjuhul ainult tagumisi. Ehk kellelgi on pakkuda?

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 07 Mär 2016 08:59
Postitas pompilius
Tere!

Siin veidi aega tagasi teemaks olnud varustustasemetest üks link, küll FL kohta, minu masinaga igastahes klappis.
http://www.opel-infos.de/modelle/omega_b2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rainer

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 07 Mär 2016 12:54
Postitas Jospa
Väga hea sait, muidugi täpne päring oleks veel parem aga see vist maksab saksa lehel. Lisaks esindustest ostmistega võis alati lisada mingi gageti juurde. Aga vähemalt saab standart varustusest mingi ettekujutuse.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 07 Mär 2016 13:03
Postitas AnvarV
Need flantsid opelile ei lähe kuna keskava on 57mm.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 07 Mär 2016 14:08
Postitas Faric
Milleks on keskava rõngad,