Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 06 Mär 2016 12:24
mul oli üks neistAnz69 kirjutas:ma olen sellist näinud, kus keskel käetuge pole, juba tehase poolt
mul oli üks neistAnz69 kirjutas:ma olen sellist näinud, kus keskel käetuge pole, juba tehase poolt
Pole eriti keeruline. N on alublokk. Muud pudinad võib võtta näiteks 142kw pealt+ võimsamad kspd, pihustid, latirõhuandurid jms. muudelt mudelitelt. Muidugi sellises seades nagu need 180, 200 ja 220kw versioonid on, neid on natukene raske ja ka mõtetu tööle panna, kuna seal on erinevaid lisasüsteeme, mida tegelikult mootori töötamiseks vaja ei lähe, näiteks vaakum suretusklapp, dpf, elektroonilise juhtimisega turbo geomeetria(elektrooniline juhtimine annab ainult reageerimis kiirust juurde), nendest ühtegi omegal peal pole ja omega juhtmestikuga ühendamine mõtetu tegevus, ehk siis tehnoloogiline downgrade. Alublokki saab näiteks mõnelt risuks sõidetud bemmi pealt. Tuttav ostis sügisel 1300€ üle kuudi käinud 330xd 150kw näiteks, müüd auto juppidena maha, on mootori kompunn tasuta käes, kui mitte lisaks. Juhtmestik kogu selle kammajaa majandamiseks fl omega pealt. Ja lõpuks õige dyno remap ajule.erki525 kirjutas:Jään huviga ootama n57d30 mootorit omega peal. Kõige vajalikuga maksab selline mootor üle 3000€ ja seda ka saksas.
Tartus sõitis täitsa Vauxhall Omega millel vändaga aknad.raudpats0 kirjutas:kus ku...... olete teie näinud manuaalse vändaga omega b esiuksesid. tahaks täitsa ise ka näha,
varustusega on nii et mul on olnud 3 versiooni omega b kerest
esimesena plank 100kw universaal. lisadest luuk katuses.
teisena sama aastakäigu cd versiooni 125kw automaad universaal.kliima oli esiistmesoendused ja 4 korda el aken.
96a. kolmandana plank 2,5 96 kw manuaal universaal luuk katuses lisadest
neljandana taksoversioon 96 a 100 manuaal.lisadest kont ja intervalliga kojamehed.ülejäänud lisasid pole võimalik külge panna kui juhtmestikku ei vaheta.st suur kompu püsikas istmesoendused jne.
viimaseks 96a mv6 väikeste elektrikaladega aga siiski. puudu tagumised istmesoendused lisadest.kõik ülejääk on küljes ja töötab. katuseluuk tahab vahetust kuna siinid kinni.
Saad hakkama ka inglise keelega aga kui taha kaubelda siis pigem saksa keeles. Suurem tõenäosus et saad hinda alla, ära küsi miisnsee nii on aga on nii. Ma mingi aeg purssisin seal saksa keelt, kaks autot tõime sõbrale, ühepealt sain 200eurot ja teise peal 150eurot. Ma isegi tea tea kas see on hea näitajaMartink91 kirjutas:normaalsete kuluosade vahetamist(näiteks silla detailid), mina küll originaali rikkumiseks ei loeks, okei siis küll, kui panna mingi noname või odav bränd alla. Eks tehasetootja võis ka miskine lemf või trw olla, äkki keegi siinsetest teab.
Fli peeglid meeldivad mulle endale ka, nendest on juba reaalselt parem välja vaadata, kuna pre fli peegild on nii halvasti disainitud, et peeglist näeb peeegli enda korpust.
Bensuka turbotamine pole just eriti odav lõbu, kütusekulu on kah endiselt kõrge, nad võtavad niisammutigi vist 15 sajale linnas?
M või N 57 on jah kõrgemate kw juures problemaatiline, kuid keegi pole öelnud, et ma neid probleemsemaid mootoreid toorikuks võtaks, tulebki näiteks stock 150kW, ja siis seda vastavalt vajadusele ümber ehitada. Eks probleemid tekkivad ühest küljest ka seetõttu, et rohkem jõudlust hävitab mootorit rohkem. Formelitel vahetati eelajaloolisel ajal peale igat sõitu mootor välja.
Ja tegelikult sisulisest poolest on 57 blokk algusest lõpuni üks ja sama, on viidud juurde mõned tehnilised muudatused tervikus, näiteks kõrgsurve pumba toodetavad rõhud, vastavalt sellel erinevad latirõhu andurid, pihustid, pritsenurgad. Turbod on erineva suurusega, vahepeal tulid biturbod ja jutud, nüüd tehakse jälle ühe turboga, kuid kahe kuumkojaga turpse. Ekvivalent mudelil 550, millel oli siis kõige rohkem stock kW 280 vist. Sellel siis N seeria blokk, 2200bari ksp ja 3 turbot. Kontrollisin fakte https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulles tagasi opeli teema juurde, siis päris alguse mõte oligi tuua täiesti suvaline omg, millel lihtsalt kere väga heas korras. Eile vaadatud mv6ed tekitasid lihtsalt 2 küsimust. Milleks tuua sama raha eest plank auto, kui võiks võtta millegi sellise, millega saab sama raha eest hullult (haruldast) varustust kaasa, näiteks LSD diffri või tagumise istmesoojenduse. Ja kui MV6tesid nii vähe on, siis see et ma ümber ehitaks, siis passis ja vin koodi järgi on tegemist ikka MV6ega. Aga enne seda kõike teoreetilist juttu pean saksa keelt õppima hakkama, kuna olen kuulnud, et nad seal muud väga ei oska.
Sellele,kes otsis,lähevad varsti 19" snowflakes'id alla bemmi omadTaavi00 kirjutas:Kes otsis opelile flantse?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161997
Siit ka küsimus laiale ringile, oleks vaja madaldusvedrusi, healjuhul ainult tagumisi. Ehk kellelgi on pakkuda?Jürts kirjutas:Sellele,kes otsis,lähevad varsti 19" snowflakes'id alla bemmi omadTaavi00 kirjutas:Kes otsis opelile flantse?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161997