No ma sain aru jah, et ta neid juba hulgi vahetanud
Aga võibolla on probleem selles, et sa satud koguaeg vigaste selektorite otsa..
Kuigi samas kui sul juba auto süüdet sissepannes lampi käima läheb, siis ma alustaks kõigepealt juhtmestiku kontrollimisega, vägagi tõenäoline, et sul lühistab selle käigukasti selektori lihtsalt ära..
sellesuhtes on see viga kadunud peale süütelukupõhi vahetatud , aga see on ikka naljakas et peale viimase selektorlüliti allapanemist on tuled ikka sassis , ent sõita saab trikiga , nimelt panen süüte sisse käik D ning süüde korraks välja ja uuesti sisse ja P ning käima ja D sisse ja tuld , sinnamaale saab sõita kuni ükskord P sisse lükkad ja 5sek pärast avariireziimis.
Niisiis eile sai sõidetud suhteliselt pikk maa maha ja järsku hakkas kast jõnksutama, kas võib olla tingitud vihmasest ilmast et selektorlüliti sai vett kuna ette tuli ka suuremaid veelompe?
Nimelt mure ikka sama sai pandud uus selektorlüliti ja ikka tuled sassis. Kas käigukangijuurest ei või miskit pekkis olla. Pilt kahttp://www.imageupload.co.uk/image/5zBG" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin tundub et sul on vaja mõnda pädevat autoelektrikku, kes kapotialuse ja armatuurialuse juhtmestiku üle kontrolliks. Ei usu mina et üks selektorlüliti saab niipalju peavalu valmistada. Arvatavasti keegi kuskilt miskit jama sul seal korraldanud ning nüüd lühis peal kuskil ja pannes terve selektori põletab tollel seest rajad maha.
Enda omegatel olen leidnud igasugu huvitavat juhtmestiku vahelt. Ühe näitena võin tuua isepaigaldatud ja valmistatud alarmi toite, mis siis koosnes mingisest trükiplaadist ja UPS akust, mis autoaku eemaldamise korral annab alarmile ikka toidet edasi. Kõik see oli peidetud armatuuri sisse spidomeetri taha
http://postimg.cc/image/j82qpinfz/" onclick="window.open(this.href);return false; ega sealt alt see andur kutu pole? nimelt kui panin teise selektori alla siis oli trikk selline et kui süüte sisse keerasin läks auto kohemaid käima , ja kui käigukasti kaitsme välja võtsin oli ideaalne aga tulukesed sassis ikka , panin siis vana selektori külge tagasi ja siis asi tavaline et ei hakanud ise käivitama , sai siis aku juurest torgitud mingit pistikut ja lampi hakkasid eest kliima ventikad tööle , keerasin vähe koomale rohkem seda siis kadus see viga ka ära , ehk on keegi siinkandis kes võiks abi pakkuda sellise anolmaalia suhtes?
See "andur"on käiguvalitsa nö.ukustus,et kogematta P pealt seda asendidt ära ei liigutaks seisval autol.Pidur alla ja siis saab P asendist nt.R ja D valida.
Piduri pedaali vajutades on kuulda kudas see solenoid klõpsub seal.
Alustagi ise sealt aku juurest nende kolme suure ümmarguse pistiku uurimisega ning edasi juba pistikutest väljuvad juhtmed üle vaadata. Vaata et keegi kuskile mõnda üleliigset juhet poleks vedanud ja et kõik juhtmeisolatsioonid terved oleksid. Kuskilt ehk kokku sulanud juba juhtmed. Võimalusi on palju.