omega b 2.6 dual ram
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: omega b 2.6 dual ram
sebi autodata ja sealt otsi ülesse 2.6 dual rammi juhtmestik (wireing diagram vms) , siis saad aru mida ma vatran siin 

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: omega b 2.6 dual ram
Sinu juttu lugedes tekib nagu pilt silme ette, et mootor töötab nii
3 s silindris korraga käib pauk nagu:D
Kui vaatad silindrite tööjärjekorda siis saad vast ise paremini aru mida mina vatran:D
Iga silinder siis ikkagi käib omaette, ei ole 3 kaupa, ei paaris ega muud korraga pihustite avanemist
3 s silindris korraga käib pauk nagu:D
Kui vaatad silindrite tööjärjekorda siis saad vast ise paremini aru mida mina vatran:D
Iga silinder siis ikkagi käib omaette, ei ole 3 kaupa, ei paaris ega muud korraga pihustite avanemist
Re: omega b 2.6 dual ram
ei seda jah iga silinder töötab ikka erinevatel aegadel lihtsalt pihustid käivad teistmoodi 

Re: omega b 2.6 dual ram
pm pihustid pihustavad ette ära ja kütte segu imetakse sisse alles sisselaske takti ajal, mis on igal silindril erineval ajal
imelik see on aga näe nii ta töötab


Re: omega b 2.6 dual ram
Ja vahepeal teeb mida pihustunud kütus?Ootab niikaua pihustunud moel,kui sisselaske klapp avaneb,ok töösoojal mootoril see ehk isegi toimib aga külm mootor...Kui nii,siis on need opeli insenerid jälle ikka väga imeliku lahenduse välja mõtelnud.Tegu muidugi vana mootori tüübiga aga sel juhul ei saa mingist ökonoomsusest juttugi olla(ega sellise töömahuga mootori puhul ei ootakski bensiini säästlikust).potsataja kirjutas:pm pihustid pihustavad ette ära ja kütte segu imetakse sisse alles sisselaske takti ajal, mis on igal silindril erineval ajal![]()
imelik see on aga näe nii ta töötab
Vaatasin ka mootori el.skeemi üle on jah pihustid 3/3 ühendatud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: omega b 2.6 dual ram
Sel juhul kui see ka nii on, siis ei ole pihustist ju absoluutselt kasu ja kohe kindlasti see mootor nii ei tööta.
Ebareaalne oleks kui kinnise sisselaskeklapi ette pihustatakse mingi kogus kütet ja see niriseb sealt silindrisse.Pihusti on ikka selleks, et silindrit võimalikult yhtlase segukogusega täita.
Yhendus võib olla aga kuidas asi töötab, uurime asja.
Kui silindreid palju mootoris siis võib sisselaske trass olla erinevate pikkustega ja mingi loogika on pihusti samaaegsel avanemisel, sel juhul mootoritööjärjekorda vaadates 3 ja 3 silindrit tööjärjekorrast.
Sel juhul veel kõik pihustid erineva iseloomuga, oi jah, see on selline raketikeemia, et sellist asja välja mõelda juhtmete kokkuhoiu mõttes-no anna andeks:D
Ebareaalne oleks kui kinnise sisselaskeklapi ette pihustatakse mingi kogus kütet ja see niriseb sealt silindrisse.Pihusti on ikka selleks, et silindrit võimalikult yhtlase segukogusega täita.
Yhendus võib olla aga kuidas asi töötab, uurime asja.
Kui silindreid palju mootoris siis võib sisselaske trass olla erinevate pikkustega ja mingi loogika on pihusti samaaegsel avanemisel, sel juhul mootoritööjärjekorda vaadates 3 ja 3 silindrit tööjärjekorrast.
Sel juhul veel kõik pihustid erineva iseloomuga, oi jah, see on selline raketikeemia, et sellist asja välja mõelda juhtmete kokkuhoiu mõttes-no anna andeks:D
Re: omega b 2.6 dual ram
ega ta jah väga öko mootor olegi , eriti praegu kus mul lambda tuksis onTim kirjutas:Ja vahepeal teeb mida pihustunud kütus?Ootab niikaua pihustunud moel,kui sisselaske klapp avaneb,ok töösoojal mootoril see ehk isegi toimib aga külm mootor...Kui nii,siis on need opeli insenerid jälle ikka väga imeliku lahenduse välja mõtelnud.Tegu muidugi vana mootori tüübiga aga sel juhul ei saa mingist ökonoomsusest juttugi olla(ega sellise töömahuga mootori puhul ei ootakski bensiini säästlikust).potsataja kirjutas:pm pihustid pihustavad ette ära ja kütte segu imetakse sisse alles sisselaske takti ajal, mis on igal silindril erineval ajal![]()
imelik see on aga näe nii ta töötab
Vaatasin ka mootori el.skeemi üle on jah pihustid 3/3 ühendatud.

Ja siiani on mulle tundunud jah et pihustunud kütus ootab vahepeal, kuna teine varjant oleks et, kütust pihustatakse 3mekordselt rohkem ja see oleks vähe ebatõenäolisem

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: omega b 2.6 dual ram
ei saa see kütus seal kuskil oodata,ega ka pihustid tühja pritsida.See koer ikka kuskile mujale maetud.Ei usu seda,kui ise ei näe.Võta pihustid maha ja lase starteril käia,siis peaks näha olema,kuidas pihustab ja millal,kas ikka 3 korraga,või ükshaaval.Ja tee video asjast,siis puust ja punaseks tehtud
Re: omega b 2.6 dual ram
Milleks ma pean pihusteid maha kiskuma, lihtsam on vaadata el skeemi, mida ka juba on tehtud ja minuga nõus oldud. ma ei akkan pihusteid maha kiskuma lihtsalt sellepärast et kellelegi midagi tõestada, suur risk on et ma rikun tihendid ära . ma postitasin selle teema et jagada oma kogemusi mitte laskuda vaidlusesse. vb töötavad pihustid erineva voolu tugevuse või pinge pealt ja niimoodi töötavad nad üksaaval (väga vähe usutav) aga fakt on see et 3pihustit jagavad ühte paari juhtmeid ja teised 3 jagavad teist paari juhtmeid ja silindrite tööjärjekord on sama mis teistelgi r6 mootoritel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: omega b 2.6 dual ram
Ega ei peagi vaidlema, see ei vii kuhugile.
Ma vaatasin teist elektriskeemi ja see väidab midagi muud.
Püüan otsida erinevaid skeeme.
Teema iseenesest on huvitav.
Diagnostika näitab ka pihustite tööd.
Samas tekkis potsataja jutu põhjal uus küsimus, kui juhtmed on samad, siis ajab keeruliseks erinevate takistuste jutt asja.
Kuidas pidi nüüd akujuhe on see on omaette küsimus, ei leidnud algust asjal.
Asi muutub järjest huvitavamaks.
Ma vaatasin teist elektriskeemi ja see väidab midagi muud.
Püüan otsida erinevaid skeeme.
Teema iseenesest on huvitav.
Diagnostika näitab ka pihustite tööd.
Samas tekkis potsataja jutu põhjal uus küsimus, kui juhtmed on samad, siis ajab keeruliseks erinevate takistuste jutt asja.
Kuidas pidi nüüd akujuhe on see on omaette küsimus, ei leidnud algust asjal.
Asi muutub järjest huvitavamaks.