352. leht 589-st
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 10 Aug 2016 11:48
Postitas Rax
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 10 Aug 2016 12:24
Postitas Jospa
Vahtisin mingit juutuubi videot. Seal siis seletas ära, X toru eesmärk on anda siis kiirem võimalus gaaside väljaminekuks. Väiksemal mootoril (ei tea kas 3.0 on USA mõttes väike ? Keskmine?) lööb torud kiiremini tühjaks kuid on suurem tõenäosus, et vastusur e väheneb, mis tõttu ei saa auto seda kick-i juurde. Võimalusel panna x toru kollede poole nii palju kui võimalik, reaalsus on see et ülekanded, kastid jne võivad ette jääda ning x toru läheb siis allikast kaugemale. H toru siis annab väidetavalt vastusurvet juurde kuid gaasid ei lahku nii kiiresti kio x puhul. Ei tea kas see on tõsi aga loogiliselt tundub nii.
Ehk x ja ka y torud sobivad siis turbokatele rohkem. Y puhul võiks lõpu väljund olla tollides suure. Eeldan et kaks 2.5tolli enne ühendamist ja pärast 3 tolli, ehk.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 10 Aug 2016 12:38
Postitas oskaja
Martink91 kirjutas:...pikk jutt...
Ei tahaks norida aga ise sa ju alles ükspäev kirjutasid, et -17 vms kraadiga oli su disla pizdets? Korras disla läheb enamasti kuni -30ni normaalselt käima.... peale seda oleneb palju juba kütuse reaalsest külmataluvusest, filtrite seisukorrast jne.
Minu roim läks eelmine talv näiteks -22kraadiga ja ainult 2 töötava küünlaga käima. Natuke pidi küll meelitama ja mitu korda järjest küünalt andma aga käima ta läks. Peale küünalde vahetust ei saanud arugi, et õues külmakraade oleks.
Linnas ökosõit on imelihtne. Tuleb teada fooride tsükleid ja vastavalt kellaajale väiksema liikluskoormusega teekondi. Ja üleüldse, kiirem sõit on aja võit

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 10 Aug 2016 13:02
Postitas Jospa
Mul 3.0sel dislal üks eelsüüteküünal kinni ja pekkis, vist oli Tartus miinus 30 auto tempi järgi ja tahtis kaks korda käivitamist, teisel korral lotutas üks 20 sekki ja siis hakkas normaalselt käima
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 10 Aug 2016 13:06
Postitas Jospa
oskaja kirjutas:
Linnas ökosõit on imelihtne. Tuleb teada fooride tsükleid ja vastavalt kellaajale väiksema liikluskoormusega teekondi. Ja üleüldse, kiirem sõit on aja võit

Ma tavaliselt lükkan Tartus Riia mäest alla vaba hooga, ülesse vaja saada siis tellin sõbrad järgi kes nööriga tirivad....samas.

..nüüd saan aru miks jul sõpru pole

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 11 Aug 2016 11:46
Postitas oskaja
Mul? Pole sõpru? Miks? Kas sa polegi enam mu sõber vä?
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 11 Aug 2016 12:22
Postitas Jospa
Tartu sõpru, varsti tulen Tallinna... Siis hakkan seal sinu teenust kasutama

, ok nali
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 11 Aug 2016 20:57
Postitas Martin
oskaja kirjutas:Martink91 kirjutas:...pikk jutt...
Ei tahaks norida aga ise sa ju alles ükspäev kirjutasid, et -17 vms kraadiga oli su disla pizdets? Korras disla läheb enamasti kuni -30ni normaalselt käima.... peale seda oleneb palju juba kütuse reaalsest külmataluvusest, filtrite seisukorrast jne.
minu tdsil on seal jah teab mitu viga, Pihusteid olin paar korda ultrahelis pestnud, aga otsad ikka korralikult läbi. -16 kraadiga võttis ainult ca kaks silindrit ketramise ajal järgi, ülejäänud käisid tühja ja siis tööle ei saanudki. Võis ka minut aega kedrata, koguaeg ühtlaselt kaks silindrit taga. Kusjuures minutilise ketramise peale sai teinekord isegi tööle auto, aga kui töötas siis ikka lonkas väga rängalt. Hõõg küünlad olid kõik korras, vähemalt takistusi mõõtes. Siit siis jah täpsustus, et korras diisel peaks käivituma suht probleemideta, eelpõlemiskambri tüüpi mootorid surevad külmakätte kuskil 20-25 kraadi juures. Commonrail peaks pidama niikaua kuni kütusest vaha alles on, ehk siis vist -35, muidugi kui petrooli juurde valada, saab ka tempi madalamaks, aga see vist hakkab süsteeme juba hävitama.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 12 Aug 2016 06:03
Postitas raudpats0
Martink91 kirjutas:oskaja kirjutas:Martink91 kirjutas:...pikk jutt...
Ei tahaks norida aga ise sa ju alles ükspäev kirjutasid, et -17 vms kraadiga oli su disla pizdets? Korras disla läheb enamasti kuni -30ni normaalselt käima.... peale seda oleneb palju juba kütuse reaalsest külmataluvusest, filtrite seisukorrast jne.
minu tdsil on seal jah teab mitu viga, Pihusteid olin paar korda ultrahelis pestnud, aga otsad ikka korralikult läbi. -16 kraadiga võttis ainult ca kaks silindrit ketramise ajal järgi, ülejäänud käisid tühja ja siis tööle ei saanudki. Võis ka minut aega kedrata, koguaeg ühtlaselt kaks silindrit taga. Kusjuures minutilise ketramise peale sai teinekord isegi tööle auto, aga kui töötas siis ikka lonkas väga rängalt. Hõõg küünlad olid kõik korras, vähemalt takistusi mõõtes. Siit siis jah täpsustus, et korras diisel peaks käivituma suht probleemideta, eelpõlemiskambri tüüpi mootorid surevad külmakätte kuskil 20-25 kraadi juures. Commonrail peaks pidama niikaua kuni kütusest vaha alles on, ehk siis vist -35, muidugi kui petrooli juurde valada, saab ka tempi madalamaks, aga see vist hakkab süsteeme juba hävitama.
Vana masuudipress läks peale küünalde kontrolli 30 kraadise külmaga peale kolmandat küünalde andmist. Ehk siis küünlad- pool pööret -küünlad pool pööret.. enne küünalde kontaktiparandust oli 25 külma maks kuna käivitus ja siis nelja pütiga. Uuega veel ei tea.
Töö masinatest t4 transport et toimib kuni 30 kraadi külma . T5 on 20 kraadi pealt audis ja küünlad on vahetatud uuemal.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 12 Aug 2016 09:18
Postitas Faric
Omega tds ei olnd külmaga mul ka pädev mineja aga käima saadi, bmw tds -27 oli viimane laksust käivituse piir, -28ja alla tahtis juba ketramist aga ka sain mõistliku ajaga käima.
Sis oli veel millaski volvo 440 1.9td -32 näita aind võtit.
Kõrval seisis sama mootoriga v40 üsna suured käivitus probleemid vaevasid teda külmaga.
Eelsüütekad olid kõigil ok
Golf2 1.6D 1toimiva küünlaga -17 edasi oli jokk, vahetasin küünlad läks igal ajal.
524 e28 -32 laksust.
Scorpa 2.5D 51kw üsna keeruline oli temaga

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 12 Aug 2016 22:37
Postitas Martin
Keegi teab mis diagnostika seadme või tarkvaraga 2.5 DTI mootorile ligi pääseb, nii et pihustite kompensatsioone näeb ka.
Opcom on livedata puhul audis.
soetasin delphi, selle pole seda valikuski.
Tetch2 näitab nulle(jaani omaga proovisin)
kuna aju peaks sama DDE 4.0 olema, mis bemmi peal, siis siis sai ka UM tarkvaraga proovitud, seegi ei saanud ligi.
Esmaspäev üritan Bochi diangostikaga ligi minna, aga omaette eesmärk oleks tegelikult nii kuni 300€ eest omale miskit seadet soetada, mis seda krdi mootorit toetab ka pihustite vaatluses.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 12 Aug 2016 22:52
Postitas Jospa
Delphil oli mingi täiendus programm vms. Mis andis ka midagi juurde kui muu ei aita võin selle sulle ülesse otsida
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 13 Aug 2016 08:49
Postitas Faric
Omega ajuga ei saagi, bmw aju vaja otsa pista, aga ma ei kujuta ette kuidas käima saab, aga üks diislispets ütles et tule bmw ajuga ja teeme ära.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 14 Aug 2016 10:22
Postitas Faric
Sai käidud jälle romutamas

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Postitatud: 14 Aug 2016 11:33
Postitas Rax
Mitmes koht oli siis?