Mul ainult siis jama,kui süüde täiesti välja keerata.Aitab ainult see,kui võti korra välja tõmmata.Siis läheb süüde ilusti sisse.Vahepeal oli ka rohkem siksimist,a nüüd jälle endine.Rax kirjutas:Kinnitage või lükake ümber. Kas mul on süüteluku põhi seal samuses kus päike ei paista, et ma pean alati võtmega tsiksima/logistama ennem kui keerama hakkab?
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mingi 30-60 krooni oli vanasti
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Sain kaaned peale ära ja ülejäänud mudru ka külge. Masin liigub kenasti 
1:1 'le istuvad kaaned peale küll aga keegi ei rääkinud midagi sellest, et pleeniumile hakkab õlikork ette jääma. Auto eest vaadates pleeniumi paremas tagumises nurgas on mingi plastik junn - sellel pidin alumise kinnituse lihtsalt relakaga maha lõikama, lisaks pidin hetkel õlikorgil lõikama selle "sanga" vms (koht kust kinni hoiad ja keerad korki) pool maha.
Plastik junn pleeniumi küljes ühe kinnitusega püsib kenasti. Õlikork hoiab, ainult et keeramis osast on siis pool puudu. Muidu jäi lihtsalt ette ja ei tõmmanud pleeniumit kolde külge kinni. Lõhkusin alguses ühe õlikorgi ära, kuna ei pannud tähele, et ei istu korralikult peale.
Nüüd kuidas sinna peaks õli kallama? Mul pole ausalt õrna aimugi. Ilma kaasi modimata või pleeniumit pooleldi maha võtmata, ma õli kallata sinna ei saa
Kui siis ainult väikse lehtriga õli kontroll varda pesast 
Eks siis näeb kas jääb pidama või ei. Lisaks tundub, et pean ikka laskma kaane õli ava ümber keevitada. Nii ei kära kohe üldse. Õhtul panen pildid ka
Või siis sain ma mingid teised kaaned, mis pole päris need, mis 1:1 'le istuma peaksid...
Keegi on kunagi proovinud õlivarda pesast õli sisse ajada lehtriga ntx? Küsin puht huvist, et teada kas toimib. Parem kui pool pleeniumit lahti lammutada iga mõne aja tagant. Ja kaante modimist ka hetkel teha ei tahaks.

1:1 'le istuvad kaaned peale küll aga keegi ei rääkinud midagi sellest, et pleeniumile hakkab õlikork ette jääma. Auto eest vaadates pleeniumi paremas tagumises nurgas on mingi plastik junn - sellel pidin alumise kinnituse lihtsalt relakaga maha lõikama, lisaks pidin hetkel õlikorgil lõikama selle "sanga" vms (koht kust kinni hoiad ja keerad korki) pool maha.
Plastik junn pleeniumi küljes ühe kinnitusega püsib kenasti. Õlikork hoiab, ainult et keeramis osast on siis pool puudu. Muidu jäi lihtsalt ette ja ei tõmmanud pleeniumit kolde külge kinni. Lõhkusin alguses ühe õlikorgi ära, kuna ei pannud tähele, et ei istu korralikult peale.
Nüüd kuidas sinna peaks õli kallama? Mul pole ausalt õrna aimugi. Ilma kaasi modimata või pleeniumit pooleldi maha võtmata, ma õli kallata sinna ei saa


Eks siis näeb kas jääb pidama või ei. Lisaks tundub, et pean ikka laskma kaane õli ava ümber keevitada. Nii ei kära kohe üldse. Õhtul panen pildid ka

Või siis sain ma mingid teised kaaned, mis pole päris need, mis 1:1 'le istuma peaksid...
Keegi on kunagi proovinud õlivarda pesast õli sisse ajada lehtriga ntx? Küsin puht huvist, et teada kas toimib. Parem kui pool pleeniumit lahti lammutada iga mõne aja tagant. Ja kaante modimist ka hetkel teha ei tahaks.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
anna minna, oled esimene katsejänes 

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Töökaaslane rääkis, et pidavat olema süsteem, et õli varda pesast imetakse vana õli välja ja hiljem lükatakse uus sisse tagasi. Niiet idee poolest võiks lehtriga toimida sealt täitmineJospa kirjutas:anna minna, oled esimene katsejänes

Eks ma proovingi ära ja kindlasti annan teada, kuidas õnnestub

Tõsine leiutaja Lotte tunne on peal

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Tehke mulle lollile ka sellgeks mida te pleenumi all silmas peate.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Pleenium on foorumitest tuulates kõlama jäänud. Kuidas eesti keelne nimetus on või kas tegelikult pleenium või pleenum õige on, seda ma ei teavivaldi kirjutas:Tehke mulle lollile ka sellgeks mida te pleenumi all silmas peate.

Aga mina mõtlen seda osa, mis pildil hall suur lapats otse mootori peal, kus siis ülejäänud jupid nagu tühikäigu mootor jms külge läheb: http://www.ebay.co.uk/itm/182256529217? ... rmvSB=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal pildil on ka see plastik junn esindatud üleval vasakus nurgas, mille ühe kinnituse pidi ära lõikama.
EDIT: Näiteks siin räägitakse pleenumist või õigemini plenum'ist: http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90657.0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Sebi3,0 v6 saabi kaaned siis õli lihtsam valada 

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mul on ühed saabi kaaned. Täpselt samas kohas on õli kork ja veel pikema peaga. See ei mahuks ka kerge modimisega sinna alla ära. Lisaks on küünalde avades Saabi kaantel puudu ääred alla. Saabi kaaned keskelt tasa aga Omegal peab minema sein ca 2cm alla poole. Iseenesest see sein ei segaks, sest tihend piiraks õli sattumise küünaldesse aga siiski.Tomzz kirjutas:Sebi3,0 v6 saabi kaaned siis õli lihtsam valada
Ühesõnaga ka saabi kaaned ei sobi. 3.0 ja Saab 900 omad olid vist. VB 9000 omad sobiks aga ku...... sellega.
Igaljuhul vajavad kaaned modimist, ei mina leidnud kaani mis ei vajaks modimist.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Kui sul nüüd kaaned tihedad, siis mida sa sinna ikka valama pead. Või tee uus kork ette poole. 

56232754
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Enamustel vanakooli aut.kastidel käis õli lisamine just varda august.Asi see motoõli lisamine siis ära ei ole.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Noh 1000km peale peaks see mootor ikka 100g õli ära sööma ja seda uuest peast. Minu masinal on vanust juba 16 aastat ja usun, et miskit läheb ikka kaduma.Rax kirjutas:Kui sul nüüd kaaned tihedad, siis mida sa sinna ikka valama pead. Või tee uus kork ette poole.
Aegaajalt ikka miskit ju vaja peale kallata

Vot ma pole vanakooli masinatega sina peal. Aga siis on teada, väike lehter ja õli kallamise ajal väike suitsu paus, kuni sisse mulksubJürts kirjutas:Enamustel vanakooli aut.kastidel käis õli lisamine just varda august.Asi see motoõli lisamine siis ära ei ole.

- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ma kasutan ka pigem inglise keeles termineid, mugavam ja saab kiiremini vastuse kui eesti keeles jobutada, pleenium ehk kopsik. V6 on see sisselase jaotatud niivivaldi kirjutas:Tehke mulle lollile ka sellgeks mida te pleenumi all silmas peate.
Sisselaske toru, filtri karp, multi ram süsteem, drosselklapid ( throttel body lihtsam öelda), pealmine kopsik ( pleneum), sisselaske kollektori põhiosa ja siis see vaheplaat (devider, või mis iganes)
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
osad uued parsad ei omagi sellist kohta nagu karteri õlipunn ja ka lisamisava pole. e klassi mersud näiteks. nendel läbi õlivarda augu ainult käibki. välja tõmmatakse õlitünniga millel pump küljes ja sisse süstalpumbaga.SilverASH kirjutas:Sain kaaned peale ära ja ülejäänud mudru ka külge. Masin liigub kenasti
1:1 'le istuvad kaaned peale küll aga keegi ei rääkinud midagi sellest, et pleeniumile hakkab õlikork ette jääma. Auto eest vaadates pleeniumi paremas tagumises nurgas on mingi plastik junn - sellel pidin alumise kinnituse lihtsalt relakaga maha lõikama, lisaks pidin hetkel õlikorgil lõikama selle "sanga" vms (koht kust kinni hoiad ja keerad korki) pool maha.
Plastik junn pleeniumi küljes ühe kinnitusega püsib kenasti. Õlikork hoiab, ainult et keeramis osast on siis pool puudu. Muidu jäi lihtsalt ette ja ei tõmmanud pleeniumit kolde külge kinni. Lõhkusin alguses ühe õlikorgi ära, kuna ei pannud tähele, et ei istu korralikult peale.
Nüüd kuidas sinna peaks õli kallama? Mul pole ausalt õrna aimugi. Ilma kaasi modimata või pleeniumit pooleldi maha võtmata, ma õli kallata sinna ei saaKui siis ainult väikse lehtriga õli kontroll varda pesast
Eks siis näeb kas jääb pidama või ei. Lisaks tundub, et pean ikka laskma kaane õli ava ümber keevitada. Nii ei kära kohe üldse. Õhtul panen pildid ka
Või siis sain ma mingid teised kaaned, mis pole päris need, mis 1:1 'le istuma peaksid...
Keegi on kunagi proovinud õlivarda pesast õli sisse ajada lehtriga ntx? Küsin puht huvist, et teada kas toimib. Parem kui pool pleeniumit lahti lammutada iga mõne aja tagant. Ja kaante modimist ka hetkel teha ei tahaks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851