356. leht 589-st

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 12 Sept 2016 20:12
Postitas Jürts
Rax kirjutas:Kinnitage või lükake ümber. Kas mul on süüteluku põhi seal samuses kus päike ei paista, et ma pean alati võtmega tsiksima/logistama ennem kui keerama hakkab?
Mul ainult siis jama,kui süüde täiesti välja keerata.Aitab ainult see,kui võti korra välja tõmmata.Siis läheb süüde ilusti sisse.Vahepeal oli ka rohkem siksimist,a nüüd jälle endine.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 12 Sept 2016 20:25
Postitas Rax
Nojahh, eks tuleb siis uus põhi vaadata.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 12 Sept 2016 21:02
Postitas Jospa
Mingi 30-60 krooni oli vanasti

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 13:07
Postitas SilverASH
Sain kaaned peale ära ja ülejäänud mudru ka külge. Masin liigub kenasti :P

1:1 'le istuvad kaaned peale küll aga keegi ei rääkinud midagi sellest, et pleeniumile hakkab õlikork ette jääma. Auto eest vaadates pleeniumi paremas tagumises nurgas on mingi plastik junn - sellel pidin alumise kinnituse lihtsalt relakaga maha lõikama, lisaks pidin hetkel õlikorgil lõikama selle "sanga" vms (koht kust kinni hoiad ja keerad korki) pool maha.
Plastik junn pleeniumi küljes ühe kinnitusega püsib kenasti. Õlikork hoiab, ainult et keeramis osast on siis pool puudu. Muidu jäi lihtsalt ette ja ei tõmmanud pleeniumit kolde külge kinni. Lõhkusin alguses ühe õlikorgi ära, kuna ei pannud tähele, et ei istu korralikult peale.

Nüüd kuidas sinna peaks õli kallama? Mul pole ausalt õrna aimugi. Ilma kaasi modimata või pleeniumit pooleldi maha võtmata, ma õli kallata sinna ei saa :D Kui siis ainult väikse lehtriga õli kontroll varda pesast :D
Eks siis näeb kas jääb pidama või ei. Lisaks tundub, et pean ikka laskma kaane õli ava ümber keevitada. Nii ei kära kohe üldse. Õhtul panen pildid ka :)

Või siis sain ma mingid teised kaaned, mis pole päris need, mis 1:1 'le istuma peaksid...

Keegi on kunagi proovinud õlivarda pesast õli sisse ajada lehtriga ntx? Küsin puht huvist, et teada kas toimib. Parem kui pool pleeniumit lahti lammutada iga mõne aja tagant. Ja kaante modimist ka hetkel teha ei tahaks.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 13:29
Postitas Jospa
anna minna, oled esimene katsejänes :lol:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 13:47
Postitas SilverASH
Jospa kirjutas:anna minna, oled esimene katsejänes :lol:
Töökaaslane rääkis, et pidavat olema süsteem, et õli varda pesast imetakse vana õli välja ja hiljem lükatakse uus sisse tagasi. Niiet idee poolest võiks lehtriga toimida sealt täitmine :D
Eks ma proovingi ära ja kindlasti annan teada, kuidas õnnestub :D

Tõsine leiutaja Lotte tunne on peal :D

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 14:14
Postitas vivaldi
Tehke mulle lollile ka sellgeks mida te pleenumi all silmas peate.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 15:20
Postitas SilverASH
vivaldi kirjutas:Tehke mulle lollile ka sellgeks mida te pleenumi all silmas peate.
Pleenium on foorumitest tuulates kõlama jäänud. Kuidas eesti keelne nimetus on või kas tegelikult pleenium või pleenum õige on, seda ma ei tea :D
Aga mina mõtlen seda osa, mis pildil hall suur lapats otse mootori peal, kus siis ülejäänud jupid nagu tühikäigu mootor jms külge läheb: http://www.ebay.co.uk/itm/182256529217? ... rmvSB=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Seal pildil on ka see plastik junn esindatud üleval vasakus nurgas, mille ühe kinnituse pidi ära lõikama.

EDIT: Näiteks siin räägitakse pleenumist või õigemini plenum'ist: http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90657.0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 15:40
Postitas Tomzz
Sebi3,0 v6 saabi kaaned siis õli lihtsam valada :wink:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 15:52
Postitas SilverASH
Tomzz kirjutas:Sebi3,0 v6 saabi kaaned siis õli lihtsam valada :wink:
Mul on ühed saabi kaaned. Täpselt samas kohas on õli kork ja veel pikema peaga. See ei mahuks ka kerge modimisega sinna alla ära. Lisaks on küünalde avades Saabi kaantel puudu ääred alla. Saabi kaaned keskelt tasa aga Omegal peab minema sein ca 2cm alla poole. Iseenesest see sein ei segaks, sest tihend piiraks õli sattumise küünaldesse aga siiski.
Ühesõnaga ka saabi kaaned ei sobi. 3.0 ja Saab 900 omad olid vist. VB 9000 omad sobiks aga ku...... sellega.

Igaljuhul vajavad kaaned modimist, ei mina leidnud kaani mis ei vajaks modimist.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 16:44
Postitas Rax
Kui sul nüüd kaaned tihedad, siis mida sa sinna ikka valama pead. Või tee uus kork ette poole. :lol:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 17:11
Postitas Jürts
Enamustel vanakooli aut.kastidel käis õli lisamine just varda august.Asi see motoõli lisamine siis ära ei ole.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 17:48
Postitas SilverASH
Rax kirjutas:Kui sul nüüd kaaned tihedad, siis mida sa sinna ikka valama pead. Või tee uus kork ette poole. :lol:
Noh 1000km peale peaks see mootor ikka 100g õli ära sööma ja seda uuest peast. Minu masinal on vanust juba 16 aastat ja usun, et miskit läheb ikka kaduma.
Aegaajalt ikka miskit ju vaja peale kallata :D
Jürts kirjutas:Enamustel vanakooli aut.kastidel käis õli lisamine just varda august.Asi see motoõli lisamine siis ära ei ole.
Vot ma pole vanakooli masinatega sina peal. Aga siis on teada, väike lehter ja õli kallamise ajal väike suitsu paus, kuni sisse mulksub :D

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 19:28
Postitas Jospa
vivaldi kirjutas:Tehke mulle lollile ka sellgeks mida te pleenumi all silmas peate.
Ma kasutan ka pigem inglise keeles termineid, mugavam ja saab kiiremini vastuse kui eesti keeles jobutada, pleenium ehk kopsik. V6 on see sisselase jaotatud nii
Sisselaske toru, filtri karp, multi ram süsteem, drosselklapid ( throttel body lihtsam öelda), pealmine kopsik ( pleneum), sisselaske kollektori põhiosa ja siis see vaheplaat (devider, või mis iganes)

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitatud: 13 Sept 2016 19:40
Postitas raudpats0
SilverASH kirjutas:Sain kaaned peale ära ja ülejäänud mudru ka külge. Masin liigub kenasti :P

1:1 'le istuvad kaaned peale küll aga keegi ei rääkinud midagi sellest, et pleeniumile hakkab õlikork ette jääma. Auto eest vaadates pleeniumi paremas tagumises nurgas on mingi plastik junn - sellel pidin alumise kinnituse lihtsalt relakaga maha lõikama, lisaks pidin hetkel õlikorgil lõikama selle "sanga" vms (koht kust kinni hoiad ja keerad korki) pool maha.
Plastik junn pleeniumi küljes ühe kinnitusega püsib kenasti. Õlikork hoiab, ainult et keeramis osast on siis pool puudu. Muidu jäi lihtsalt ette ja ei tõmmanud pleeniumit kolde külge kinni. Lõhkusin alguses ühe õlikorgi ära, kuna ei pannud tähele, et ei istu korralikult peale.

Nüüd kuidas sinna peaks õli kallama? Mul pole ausalt õrna aimugi. Ilma kaasi modimata või pleeniumit pooleldi maha võtmata, ma õli kallata sinna ei saa :D Kui siis ainult väikse lehtriga õli kontroll varda pesast :D
Eks siis näeb kas jääb pidama või ei. Lisaks tundub, et pean ikka laskma kaane õli ava ümber keevitada. Nii ei kära kohe üldse. Õhtul panen pildid ka :)

Või siis sain ma mingid teised kaaned, mis pole päris need, mis 1:1 'le istuma peaksid...

Keegi on kunagi proovinud õlivarda pesast õli sisse ajada lehtriga ntx? Küsin puht huvist, et teada kas toimib. Parem kui pool pleeniumit lahti lammutada iga mõne aja tagant. Ja kaante modimist ka hetkel teha ei tahaks.
osad uued parsad ei omagi sellist kohta nagu karteri õlipunn ja ka lisamisava pole. e klassi mersud näiteks. nendel läbi õlivarda augu ainult käibki. välja tõmmatakse õlitünniga millel pump küljes ja sisse süstalpumbaga.