Lööb pe... maha! Proportsioonist välja nagu kakkiv koer, mul sedaani omad seisavad. Kui tahad proovida siis võid laenata, kui meeldib siis 20jevrot mõlemad kokku.Rax kirjutas:Kiire küsimus. Kuidas sedaani vedrud caravani all sitsivad?
Tundub natuke upakil olevat.
Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Väga kakivaks koeraks ka päris ajada ei taha, aga mulle tundub et tilluke madalam võiks ju olla. Samas sedaani vedrule sinu hea abimees plaadike alla panna?
56232754
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Minu omal on ju 40mm madaldus ja selle vahel veel lisaks tava kummilutudele veel üks lutu. Need mis vedru ja õõtsa vahele käivad. Ajas pepu nats ülesse. Nii mõni mm.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
No need samad lutud siis alla, aga peaks proovima. Mul veel hetkel puhkus ja saaks tegeleda. Uuest aastast edaspidi ainult NV 

56232754
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ma homme kell 12-00 teenin Elva linna teistes värvides aga 30nda päeval olen kollases tööl, võin need auto peale kaasa võtta
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
See lüliti ongi reostaadi põhimõttel tegelikult. Ma pole selle lüliti kohta midagi öelnud.
Kontroller on istme sees, kui istme lahti teed, siis sihuke väike hall plastik kuubik, mille sees mikroskeem.
Et tarka juttu veel targemaks ajada, räägin ära reostaadi/lüliti tööpõhimõtte.
Skeemilt on natukene kehva aru saada ja ma ei leia garagest omal praegu ühte fl istmesoojenduse lülititi ülesse, millelt skeemi ja jutu ühilduvust kontrollida, aga lüliti sees on siis takisti ja muudetava mahutavusega kondensaator, või siis kondensaator ja muudetavate omidega takistus(minu üles laetud skeemi järgi tundub viimane variant olema).
Koostöö põhimõte on neil sama. Takisti kulutab konde sees oleva elektrienergija nulli- toimub lülitus ja laadimine, ning kogu protsess kordub- kokku saab intervall lüliti.
Muutes ühe või teise komponenti väärtust(või asendades komponendid muudetavate väärtustega komponentide vastu) saame intervalli pikkust reguleerida.
For dummies- Kondensaator sisaldab endas elektrienergiat ütleme 100 ühikut. Siis on olemas õigete väärtustega takisti, mis kulutab ütleme 10 ühikut energijat sekundis. Kokku saame, et 10 sekundiga on kondensaator tühjaks tehtud. Kui konde on tühi, kaob releel näiteks vool tagant ära, toimub kiire lülitus(kas siis avanev või sulguv), konde laetakse millisekundite jooksul uuesti energijat täis ja protsess hakkab otsast peale. Sama lülitusega lülitub ka intervall seade, mis saab väikese signaali antud releelt startida. Aga et (näiteks kojameeste mootor) koheselt seisma ei jääks kui lülitus on lõppenud, on seal veel teine skeem, mis annab kojameestele voolu nii kaua kuni kojamehed on oma ringiga tagasi nullpunkti jõudnud.
Kui nüüd see konstantsetge väärtustega takisti välja vahetada muudetavate väärtustega takisti vastu saame me intervalli pikkust reguleerida.
Kusjuures temperatuuri sensor on ka takisti. Sellel toimib takistuse väärtuse muutus ainult temperatuuri mõjul.
Kontroller on istme sees, kui istme lahti teed, siis sihuke väike hall plastik kuubik, mille sees mikroskeem.
Et tarka juttu veel targemaks ajada, räägin ära reostaadi/lüliti tööpõhimõtte.
Skeemilt on natukene kehva aru saada ja ma ei leia garagest omal praegu ühte fl istmesoojenduse lülititi ülesse, millelt skeemi ja jutu ühilduvust kontrollida, aga lüliti sees on siis takisti ja muudetava mahutavusega kondensaator, või siis kondensaator ja muudetavate omidega takistus(minu üles laetud skeemi järgi tundub viimane variant olema).
Koostöö põhimõte on neil sama. Takisti kulutab konde sees oleva elektrienergija nulli- toimub lülitus ja laadimine, ning kogu protsess kordub- kokku saab intervall lüliti.
Muutes ühe või teise komponenti väärtust(või asendades komponendid muudetavate väärtustega komponentide vastu) saame intervalli pikkust reguleerida.
For dummies- Kondensaator sisaldab endas elektrienergiat ütleme 100 ühikut. Siis on olemas õigete väärtustega takisti, mis kulutab ütleme 10 ühikut energijat sekundis. Kokku saame, et 10 sekundiga on kondensaator tühjaks tehtud. Kui konde on tühi, kaob releel näiteks vool tagant ära, toimub kiire lülitus(kas siis avanev või sulguv), konde laetakse millisekundite jooksul uuesti energijat täis ja protsess hakkab otsast peale. Sama lülitusega lülitub ka intervall seade, mis saab väikese signaali antud releelt startida. Aga et (näiteks kojameeste mootor) koheselt seisma ei jääks kui lülitus on lõppenud, on seal veel teine skeem, mis annab kojameestele voolu nii kaua kuni kojamehed on oma ringiga tagasi nullpunkti jõudnud.
Kui nüüd see konstantsetge väärtustega takisti välja vahetada muudetavate väärtustega takisti vastu saame me intervalli pikkust reguleerida.
Kusjuures temperatuuri sensor on ka takisti. Sellel toimib takistuse väärtuse muutus ainult temperatuuri mõjul.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Tegutsevad omaette või mõnes ettevõttes?Jürts kirjutas:Wautzer softitab Tln. Ja vennal ka oskused pärnus.Andrus kirjutas:Ikka oleks vaja, asukoht pole oluline!Andrus kirjutas:Kes paneks mu oomile uue softi peale? Mida varem, seda parem!
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Omaette ikka.
Nagu aru olen saanud,siis nad nö.hardware mehed.Võtavad aju maha.jutmed järgi ja ss 1 spets soomest saadab hea softi,mille nemad peale mudivad.
Nagu aru olen saanud,siis nad nö.hardware mehed.Võtavad aju maha.jutmed järgi ja ss 1 spets soomest saadab hea softi,mille nemad peale mudivad.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Isegi Tartus olen wautserist kuulnud läbi kolmandate isikute, igatahes klubilistele Head uut ja vana
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Head Vana lõppu ning Uue algust kõigile klubirahvale ! 

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Rax, kas su endine tds jäi Tartusse, nägin samade kilpidega/velgedega pilli tartus
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Siis olen veel märganud tartus kahte musta sedaan FL omegat. Ühel hall tagastange ja mõlemal vauxhalli võred ees. 

56232754