Opel Omega A "beater" - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Vahepeal sai taaskord rajal käia. 12.03 ehk homme on viimane driftikarika võistlus võhus.
Tagaosa sai jälle sirutatud. Seekord tiiba.
Tagaosa sai jälle sirutatud. Seekord tiiba.
- Manused
-
- 36B4D839-BA5A-4D6E-9E82-30B81E2E8535.jpeg (397.86 KiB) Vaadatud 5141 korda
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Suveks mõtlesin seisma jätta, kuid vahel on ikka hea paugutamas sellega käia. Viskasin suvekad alla.
Ja kui haigus on haigus, siis nii on.
Üks jälle lisaks.
Ja kui haigus on haigus, siis nii on.
Üks jälle lisaks.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Viimane on õige mootoriga ikka?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
145 või 150kw . Ei mäleta enam mis see r6 12 klappi võimsus oli. Aga jõudu masinaga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
just ja see " õigem" olekski 24v
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Valivad kah veel

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Ma vaatan ka, et nende autode saadavus on tänadeks üsna null ja kutid valivad mis mootoriga olla võiks.
See konkreetne on C30LE mis oli valikus kõige väiksema kw arvuga. Anti talle tänu restricted sisselaske ja teise juhtimissüsteemi tõttu vaid 115kw. Küll aga asendan 132kw juhtmestiku ning sisselaskega ja peaks kõrgemad kw tagasi saama.
Juurde lisandunud Omega 3000 oli algselt planeeritud uueks jäädrifti autoks. Küll aga lähemal vaatlusel selgub, et selle taastamine osutub kaootiliselt suureks tööks ning jätkab see auto organidoonorina.
Kogu olemasolev tehnika rändab praegusele jäädrifti autole ning äkki nüüd saab veel rohkem konkurentsis püsida.
Juurde lisandub:
C30LE mootor
LSD suur tagasild
R28 hüdraulilise juhtimisega käigukast
Kahe kambriga pidurisüsteem ja ette 298mm / taha 280mm pidurid.
Vanadele kaladele mõned meenutusfotod sellest omega 3000st: (aasta oli siis 2007-2009)

See konkreetne on C30LE mis oli valikus kõige väiksema kw arvuga. Anti talle tänu restricted sisselaske ja teise juhtimissüsteemi tõttu vaid 115kw. Küll aga asendan 132kw juhtmestiku ning sisselaskega ja peaks kõrgemad kw tagasi saama.
Juurde lisandunud Omega 3000 oli algselt planeeritud uueks jäädrifti autoks. Küll aga lähemal vaatlusel selgub, et selle taastamine osutub kaootiliselt suureks tööks ning jätkab see auto organidoonorina.
Kogu olemasolev tehnika rändab praegusele jäädrifti autole ning äkki nüüd saab veel rohkem konkurentsis püsida.
Juurde lisandub:
C30LE mootor
LSD suur tagasild
R28 hüdraulilise juhtimisega käigukast
Kahe kambriga pidurisüsteem ja ette 298mm / taha 280mm pidurid.
Vanadele kaladele mõned meenutusfotod sellest omega 3000st: (aasta oli siis 2007-2009)
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Ma tean täpselt kus sa selle said 

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
- Manused
-
- 945AB1D2-1A57-49E4-A342-514BC65CA0F0.gif (440.72 KiB) Vaadatud 4710 korda
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Laupäeval tegin murupeal ketsi, päris tõsiselt.
Käis hele kõlks ja auto paigal.
Panin käigu sisse, vaatasin põhjaalla ja selgus, et kardaan keerleb. Veovõll ilmselt läks.
Garaašis altpoolt vaadates ei olnudki võll vaid differ ise.
Aga no oli ka arvata ja seda oodata. Lõtk oli mehine ja kaks talve ju sisuliselt ainult "clutch kicki" saanud.
Riiulist oli muidugi järgmine kohe võtta ja läks samal päeval uus alla.
Käis hele kõlks ja auto paigal.
Panin käigu sisse, vaatasin põhjaalla ja selgus, et kardaan keerleb. Veovõll ilmselt läks.
Garaašis altpoolt vaadates ei olnudki võll vaid differ ise.
Aga no oli ka arvata ja seda oodata. Lõtk oli mehine ja kaks talve ju sisuliselt ainult "clutch kicki" saanud.
Riiulist oli muidugi järgmine kohe võtta ja läks samal päeval uus alla.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Talv hakkab tulema ju.
Tegelikult olen paar-kolm nädalat juba ettevalmistusi teinud, kuid kõik asjad ei ole valmis ja nende tegemiste fotod tulevad hiljem.
Vahepealne osa oli laeriide tumedaks tegemine.
Hele polster salongis on ereda talvepäikesega üsna valus silmadele. - polster tumedaks ja piilarid samuti.
Algne polster oli "ajutiselt" kaks aastat tagasi klambripüssiga paigatud et päris vastu pead ei ripuks.
Vana porolooni eemaldamine oli üsna vastik ja kleepuv töö.
Tegelikult olen paar-kolm nädalat juba ettevalmistusi teinud, kuid kõik asjad ei ole valmis ja nende tegemiste fotod tulevad hiljem.
Vahepealne osa oli laeriide tumedaks tegemine.
Hele polster salongis on ereda talvepäikesega üsna valus silmadele. - polster tumedaks ja piilarid samuti.
Algne polster oli "ajutiselt" kaks aastat tagasi klambripüssiga paigatud et päris vastu pead ei ripuks.
Vana porolooni eemaldamine oli üsna vastik ja kleepuv töö.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Eelmine hooaeg andis õpetust nii vaimselt kui ka autole tehniliselt.
Tõdeda sai, et differ tuleb vahetada kas 100% keevisluku vastu või 45% LSD vastu.
Keevisdiffrite vastu olen ma millegipärast endalegiteadmata koguaeg olnud.
Õnneks vuras vahepeal hoovi doonor millelt tuli suur tagasild koos suure korpusega LSD-ga.
Kui juba tagasilla vahetamiseks läheb, otsustasin ära keevitada ka auklikud poolraamid.
Kui sild alt ja lähemalt kerele tähelepanu juhtisin, sain aru, et ka tagumised vedrukandurid ja tagaistme põhjaplekid vajavad uuendamist.
Siin juba lahti punktitud vedrutaldrik.
Lahtilõigatuna terendas mind selline vaatepilt.
Mõned päevad hiljem.
Keevitusele läks peale Terosoni roostemuundur ja peale hagmansi 1K krunt.
Keevituskohtadele lisasin hermeetiku ja kõigepeale Hagmansi mastiksi.
Mõned uued piduritorud vedasin ka. Lisaks asendasin vanad katkised klambrid paremate vastu.
Nüüd põen vahepeal covidit ja siis lähme edasi.
Tõdeda sai, et differ tuleb vahetada kas 100% keevisluku vastu või 45% LSD vastu.
Keevisdiffrite vastu olen ma millegipärast endalegiteadmata koguaeg olnud.
Õnneks vuras vahepeal hoovi doonor millelt tuli suur tagasild koos suure korpusega LSD-ga.
Kui juba tagasilla vahetamiseks läheb, otsustasin ära keevitada ka auklikud poolraamid.
Kui sild alt ja lähemalt kerele tähelepanu juhtisin, sain aru, et ka tagumised vedrukandurid ja tagaistme põhjaplekid vajavad uuendamist.
Siin juba lahti punktitud vedrutaldrik.
Lahtilõigatuna terendas mind selline vaatepilt.
Mõned päevad hiljem.
Keevitusele läks peale Terosoni roostemuundur ja peale hagmansi 1K krunt.
Keevituskohtadele lisasin hermeetiku ja kõigepeale Hagmansi mastiksi.
Mõned uued piduritorud vedasin ka. Lisaks asendasin vanad katkised klambrid paremate vastu.
Nüüd põen vahepeal covidit ja siis lähme edasi.
