Saatsin kiri autotestile, öeldi et jah, 600 eur + originaal väljalaske süsteem peab olema, koos originaal õhufiltriga, et alibaba koonukas ei ole lubatud


yes pleasetanellenat kirjutas: ↑03 Dets 2022 01:45Läbi käidud tee ühe S3-ga. jah pead tegema tüübikinnituse uuesti. ja enne arvele ei saa kui õiged asjad küljes. võin sulle mingi 9-10ne ajal kirjutada otse kuidas ja misb00ster kirjutas: ↑02 Dets 2022 19:32 Keegi kunagi teinud tüübikinnitust usa autole? Mul üks uus masinka ja arvele võtmine ei ole nii kerge nagu ma mõtlesin, kuigi auto juba ennem oli EL registris.. tahavad mingi tüübikinnitust mis maksab alates 600€, ku...... this shit. Sõidukil juba kõik suunakad ja asjad ümberehitatud EU standartidele, aga sumps ka ümbeehitatud ja nüüd tundub et pean stock sumpsi otsida, dpf + katt. Lisaks kui xenon tuled siis peavad olema pesurid, aga ofc usal seda reegli pole nii et pesurid pole ka peal...

Mul see esimene makse tehtud (205eur)kuno666 kirjutas: ↑05 Dets 2022 07:56 Sai just omal S4 arvele võetud mis on usakas. No eesti on ikka selle kohapealt haige et siinlähed arki maksad 205 euri et nad hakkaks menetlema . Siis lased tüübikinnituse teha alates 600 hind . Siis pead ise neil perses istuma et nad liigutaks sama ka arkis . Kui lõpuks paberid arki jõuavad siis maksad veel 195 euri ja saadki auto arvele juhul kui kõik korras on . Tuled tegin ringi ja tagumised panin ajutiselt eu omad realselt keegi ei kontrollinud neid. Arkis sees küsis et kasolid xenon tuled ja kas autoregull ka on .Ütlesin et originaal siis ütles okSumpat vaatas tüübikinnituse pildistaja aga realselt alla ta ei roninud vaid kuidagi sealt ääre alt pildistas, mul sellel kõik originaal 4 katiga .
 tra kogu see lugu jube aeglane, peaaegu 1kuu juba auto ostmisest, masin siiani LT registris
 tra kogu see lugu jube aeglane, peaaegu 1kuu juba auto ostmisest, masin siiani LT registris 

On, aga kui õues miinused ja kaua seisnud (nädal+) siis vahest toimib vahest mitte

 Nagu absoluutselt jõetu mootor, madalalt 0 jõudu, peale 2500rpm natuke on. Aga ikka hea kontrast viimasel ajal: E60 530d 240kw --> Omega 2.5td 96kw --> E90 335d 300+kw. Pakun et see oli mu viimane omega, kuna aasta juba 2023 ja aeg ei säästa midagi.
 Nagu absoluutselt jõetu mootor, madalalt 0 jõudu, peale 2500rpm natuke on. Aga ikka hea kontrast viimasel ajal: E60 530d 240kw --> Omega 2.5td 96kw --> E90 335d 300+kw. Pakun et see oli mu viimane omega, kuna aasta juba 2023 ja aeg ei säästa midagi.