41. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Juul 2019 16:59
Postitas muhtasib
Kaamera perspektiivist täpsemal näed kuidas rattad üldiselt jooksevad kui seod mõne meetri püksikummi ümber kõigi nelja ratta, ühes tükis muidugi.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Juul 2019 15:00
Postitas b00ster
Keegi on vahetanud oma pihustiotsad 2.5d-3.0d? 1gen.
Hind per tk?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Juul 2019 15:23
Postitas Jospa
Mulle on varasemalt peale pandud 3.0142kw pihustid. Äkki oli midagi 160euri tk?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Juul 2019 18:59
Postitas Martin
risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Juul 2019 20:34
Postitas Jospa
Martink91 kirjutas: 22 Juul 2019 18:59 risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
Ma olen arusaanud et see pesu tuleb ka niisama kasuks v ennetab kusemist?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Juul 2019 20:38
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 22 Juul 2019 18:59 risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
Kahju, et ei saa täpselt teada, milline pihusti kuseb. See stendi viimine on päris mõttetu asi, sinna tagasi sõita, 60€ kokku + kütus ja oma aega. Lisaks peab otsima teist auto millega sinna sõita, kuna enda kasututsel ainult 1 auto, keeruline lõbu.
Muidu mõtlen su pakkumisele, sest viimasel ajal suht tihedamini raputab mootori tühikäigul. Mingi 1 kuseb, tean, sest 2.5 pihustitega oli täpselt sama teema. Ja 2.5 stend näitas et ühel ots oli täiesti läbi, praegu sama lugu.

Krt need commonrail pihkarid, kasutatud kõikidel läbisõidud juba +200k, see et stendis käinud ja näitanud et asi on korras - ei tähenda et 10tkm pärast asi ei hakka pissima. 1 uus pihusti maksab 313€ :D

Krt vähemalt kütusepump sellel commonrailil väga hea.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Juul 2019 21:57
Postitas Martin
no, samas teed ühe korra selle investeeringu uutesse otsadesse ja järgmiseks 300k ls jaoks muretu. Sinu autol olid kusjuures juba remonditud pihustid peal, kui mina selle ostsin.
Ultraheli on kasulik küll jah. Osadel on seal ikka päris huvitas sodi kiht sees. Samas mõni on täiesti puhas, aga ikka laseb villast.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 18:26
Postitas b00ster
1 päev käisin oomiga jõgevamaale uue peldiku järgi, max odav tööauto järgi, ütleme nii*
Maanteel pärast hullu möödasõidu, lendas üks tosooli voolik mingi kolmnurgast vms (seal kus helisignaalid, esistange sees) välja, ja kõik tosool läks asfaldi peale, õnneks kohe märkasin et temp seier tõuseb ja tegin kiire peatus teeääres, andsin turbole natuke jahutust ja panin mootor seisma. Temp oli peaegu 100 juba, edasi ei julgenud turbot jahutada. Õues oli muidu mega palav, mingi +29. Õnneks oli tööristade kompleekt kaasas, kus on peaegu kõik vajalik asjad. 2 minutiga sain stange ära eemaldatud (Nii palju harjunud juba, et kinni silmadega oskan eemaldada)
Seal kohe nägin et klamber lendas ära ja seetõõtu lõdvik ka. Panin lõdvik tagasi, klamber ka tagasi peale (see jäi toru peal, ei lendanud ära). Mega kuum ilmaga, kuskil maantel, keset eesti, ilma vetta tegisin seda kõike. Ma nagu palju ei kaalu ja tavaliselt ei higista, aga pärast seda "remonti" olin absoluutselt märg :lol: Veel mingid sääsed, parmud vms söönud mind, ebareaalselt ebamugav oli.
Ootasin natuke kuni mootor jahutab ja rahulikult sõitsin lähim tanklasse. Seier nii kiirelt hakkas tõusema, et joppenpuhh, mõtlesin et täna kindlasti panen keema seda mootori. Aga jõudsin tanklasse nii, et üle 95 ei läinud. 2.8km oli sõit, joppas. Seda tosooli mis mul kaasas on olnud, ei piisanud. Tanklas oli aint roheline või punane. Valasin roheline sisse, tänud Martinile, kes vastas ja andis nõu selle kohta, et sinine + roheline saab segada, ise poleks julgenud. Pärast rahulikult sõitsin edasi, mitte ükski möödasõit enam ei teinud :lol:

Muidu ostsin endale passat b3 1.6td, max odav, lihtne ja primitiivne auto :D . Asi üldse ei võta küttet. Üv ja kind aastalõpuni, oli vanameehe kasutusel 10+a jne, ühesõnaga las seisab, rahakotti väga ei hammusta ja nüüd vähemalt olemas varuauto, millega saab ntx pihustid stendile viima ja teha and all kind that shit :lol:

Viisin auto Opel Centresse, Tallinnas. Seal sõber töötab, kes pesis auto seest kuid ka väljast. Nüüd on sitaks sex mobiil. Hui müün seda kunagi :lol:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Viskan siia päris ägedad viideod ka. MUST WATCH.
1) https://www.youtube.com/watch?v=5x-nYXCuESA
2) https://www.youtube.com/watch?v=AoTrViNT03Y

btw pagasnik nüüd täiesti tühi ja pepu on tagasi tõusunud veits, pohhui las olla, ei viitsi seda madaldada, aitab juba. Pole hullu ka, aga 1-2cm võiks madalam olla. Täna otsin mingi ilus koht, võtan professionaal kaamera ja teen mega seksuaalsed pildid, kuna hetkel välimuselt auto on 98% valmis (vahtrakas ajab närvi, kahjuks pean sellega veel 2 kuud sõitma ja summutiots ka kole + kõver. Veel tahan kojameehed mustaks värvida ja terve autot poleerida kunagi.)

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 18:55
Postitas Tomzz
b00ster kirjutas: 31 Juul 2019 18:26 1 päev käisin oomiga jõgevamaale uue peldiku järgi, max odav tööauto järgi, ütleme nii*
Maanteel pärast hullu möödasõidu, lendas üks tosooli voolik mingi kolmnurgast vms (seal kus helisignaalid, esistange sees) välja, ja kõik tosool läks asfaldi peale, õnneks kohe märkasin et temp seier tõuseb ja tegin kiire peatus teeääres, andsin turbole natuke jahutust ja panin mootor seisma. Temp oli peaegu 100 juba, edasi ei julgenud turbot jahutada. Õues oli muidu mega palav, mingi +29. Õnneks oli tööristade kompleekt kaasas, kus on peaegu kõik vajalik asjad. 2 minutiga sain stange ära eemaldatud (Nii palju harjunud juba, et kinni silmadega oskan eemaldada)
Seal kohe nägin et klamber lendas ära ja seetõõtu lõdvik ka. Panin lõdvik tagasi, klamber ka tagasi peale (see jäi toru peal, ei lendanud ära). Mega kuum ilmaga, kuskil maantel, keset eesti, ilma vetta tegisin seda kõike. Ma nagu palju ei kaalu ja tavaliselt ei higista, aga pärast seda "remonti" olin absoluutselt märg :lol: Veel mingid sääsed, parmud vms söönud mind, ebareaalselt ebamugav oli.
Ootasin natuke kuni mootor jahutab ja rahulikult sõitsin lähim tanklasse. Seier nii kiirelt hakkas tõusema, et joppenpuhh, mõtlesin et täna kindlasti panen keema seda mootori. Aga jõudsin tanklasse nii, et üle 95 ei läinud. 2.8km oli sõit, joppas. Seda tosooli mis mul kaasas on olnud, ei piisanud. Tanklas oli aint roheline või punane. Valasin roheline sisse, tänud Martinile, kes vastas ja andis nõu selle kohta, et sinine + roheline saab segada, ise poleks julgenud. Pärast rahulikult sõitsin edasi, mitte ükski möödasõit enam ei teinud :lol:

Muidu ostsin endale passat b3 1.6td, max odav, lihtne ja primitiivne auto :D . Asi üldse ei võta küttet. Üv ja kind aastalõpuni, oli vanameehe kasutusel 10+a jne, ühesõnaga las seisab, rahakotti väga ei hammusta ja nüüd vähemalt olemas varuauto, millega saab ntx pihustid stendile viima ja teha and all kind that shit :lol:

Viisin auto Opel Centresse, Tallinnas. Seal sõber töötab, kes pesis auto seest kuid ka väljast. Nüüd on sitaks sex mobiil. :mrgreen: Hui müün seda kunagi :lol:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Viskan siia päris ägedad viideod ka. MUST WATCH.
1) https://www.youtube.com/watch?v=5x-nYXCuESA
2) https://www.youtube.com/watch?v=AoTrViNT03Y

btw pagasnik nüüd täiesti tühi ja pepu on tagasi tõusunud veits, pohhui las olla, ei viitsi seda madaldada, aitab juba. Pole hullu ka, aga 1-2cm võiks madalam olla. Täna otsin mingi ilus koht, võtan professionaal kaamera ja teen mega seksuaalsed pildid, kuna hetkel välimuselt auto on 98% valmis (vahtrakas ajab närvi, kahjuks pean sellega veel 2 kuud sõitma ja summutiots ka kole + kõver. Veel tahan kojameehed mustaks värvida ja terve autot poleerida kunagi.)

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 20:17
Postitas Jospa
Mega seksuaalsed :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 20:26
Postitas tanellenat
Kõik äge aga 1 probleem on mul sinuga :evil: Su sõber ei oska filmida :lol: :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 21:25
Postitas Martin
mida see tomzz ütles üldse :D?

booster on jutu järgi paras šlangeman :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 21:41
Postitas Jürts
Martink91 kirjutas: 31 Juul 2019 21:25 mida see tomzz ütles üldse :D?

booster on jutu järgi paras šlangeman :D
Tomzz värvis ühe lause punaseks Ilja jutus 😉

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 31 Juul 2019 22:20
Postitas b00ster
Siin summuti hääle viideod. Kuulata ainult kõrvaklappidega. (Ei viitsi sony vegasil montage teha, et ühele viideole liimida.)
1)https://www.youtube.com/watch?v=ULbD5IZfWI8
2)https://www.youtube.com/watch?v=dICUYWlkqgc

63toru, 1 katalüsaator on all, teine eemaldatud, kesk pütt eemaldadud, tagale paigaldatud simmons resonaator

Maanteel ei ole kuulda seda ja pea valuta, tegelt autos üldse pole midagi kuulda.
Õues lihtsalt madal bass käib, ei plärise.
Sellega ametlikult saab ÜV läbi.
Haiseb küll ja tahmab ka. (1 pihusti kuseb ka)

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Aug 2019 12:37
Postitas b00ster
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Oktoobris ülevaatus, saan läbi - kohe tuleb toonkile ette.
Tuled ka värvin seest mustaks, nüüd kindlalt otsustasin (meeldib nagu kasutajal siimp tehtud.)