Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Postitatud: 21 Juul 2019 16:59
Kaamera perspektiivist täpsemal näed kuidas rattad üldiselt jooksevad kui seod mõne meetri püksikummi ümber kõigi nelja ratta, ühes tükis muidugi.
Ma olen arusaanud et see pesu tuleb ka niisama kasuks v ennetab kusemist?Martink91 kirjutas: ↑22 Juul 2019 18:59 risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
Kahju, et ei saa täpselt teada, milline pihusti kuseb. See stendi viimine on päris mõttetu asi, sinna tagasi sõita, 60€ kokku + kütus ja oma aega. Lisaks peab otsima teist auto millega sinna sõita, kuna enda kasututsel ainult 1 auto, keeruline lõbu.Martink91 kirjutas: ↑22 Juul 2019 18:59 risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
b00ster kirjutas: ↑31 Juul 2019 18:26 1 päev käisin oomiga jõgevamaale uue peldiku järgi, max odav tööauto järgi, ütleme nii*
Maanteel pärast hullu möödasõidu, lendas üks tosooli voolik mingi kolmnurgast vms (seal kus helisignaalid, esistange sees) välja, ja kõik tosool läks asfaldi peale, õnneks kohe märkasin et temp seier tõuseb ja tegin kiire peatus teeääres, andsin turbole natuke jahutust ja panin mootor seisma. Temp oli peaegu 100 juba, edasi ei julgenud turbot jahutada. Õues oli muidu mega palav, mingi +29. Õnneks oli tööristade kompleekt kaasas, kus on peaegu kõik vajalik asjad. 2 minutiga sain stange ära eemaldatud (Nii palju harjunud juba, et kinni silmadega oskan eemaldada)
Seal kohe nägin et klamber lendas ära ja seetõõtu lõdvik ka. Panin lõdvik tagasi, klamber ka tagasi peale (see jäi toru peal, ei lendanud ära). Mega kuum ilmaga, kuskil maantel, keset eesti, ilma vetta tegisin seda kõike. Ma nagu palju ei kaalu ja tavaliselt ei higista, aga pärast seda "remonti" olin absoluutselt märgVeel mingid sääsed, parmud vms söönud mind, ebareaalselt ebamugav oli.
Ootasin natuke kuni mootor jahutab ja rahulikult sõitsin lähim tanklasse. Seier nii kiirelt hakkas tõusema, et joppenpuhh, mõtlesin et täna kindlasti panen keema seda mootori. Aga jõudsin tanklasse nii, et üle 95 ei läinud. 2.8km oli sõit, joppas. Seda tosooli mis mul kaasas on olnud, ei piisanud. Tanklas oli aint roheline või punane. Valasin roheline sisse, tänud Martinile, kes vastas ja andis nõu selle kohta, et sinine + roheline saab segada, ise poleks julgenud. Pärast rahulikult sõitsin edasi, mitte ükski möödasõit enam ei teinud![]()
Muidu ostsin endale passat b3 1.6td, max odav, lihtne ja primitiivne auto. Asi üldse ei võta küttet. Üv ja kind aastalõpuni, oli vanameehe kasutusel 10+a jne, ühesõnaga las seisab, rahakotti väga ei hammusta ja nüüd vähemalt olemas varuauto, millega saab ntx pihustid stendile viima ja teha and all kind that shit
![]()
Viisin auto Opel Centresse, Tallinnas. Seal sõber töötab, kes pesis auto seest kuid ka väljast. Nüüd on sitaks sex mobiil.Hui müün seda kunagi
![]()
Viskan siia päris ägedad viideod ka. MUST WATCH.
1) https://www.youtube.com/watch?v=5x-nYXCuESA
2) https://www.youtube.com/watch?v=AoTrViNT03Y
btw pagasnik nüüd täiesti tühi ja pepu on tagasi tõusunud veits, pohhui las olla, ei viitsi seda madaldada, aitab juba. Pole hullu ka, aga 1-2cm võiks madalam olla. Täna otsin mingi ilus koht, võtan professionaal kaamera ja teen mega seksuaalsed pildid, kuna hetkel välimuselt auto on 98% valmis (vahtrakas ajab närvi, kahjuks pean sellega veel 2 kuud sõitma ja summutiots ka kole + kõver. Veel tahan kojameehed mustaks värvida ja terve autot poleerida kunagi.)