Tuunitud Omegad
Foorumi reeglid
Re: Tuunitud Omegad
Oleme ausad. Diisel ja bensiini mootor on ikka väga erinevad mootorid mida võrrelda. Mis siin ikka vaielda.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Tuunitud Omegad
Ei vaidle vastu. Näide: mul on 3.0 grand Cherokee 160kw ja 504Nm ( kui ma ei eksi)..... Benaga nii naljalt selle vastu ei saa aga omega läheb alates 100km/ h kiiremini edasi...
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Tuunitud Omegad
maasturi vastu hakkab aerodünaamika juba töötama.
bemm tegi algselt ikka lennukitele mootoreid.
Ps lennuki kütus on pm. sama mis diisel, ainult vähe kuivem. Olen ise ka lennuki kütusega sõitnud mingi hetk.
Kui bensus peituks jõud, siis oleks rekkad ja laevad ka kõik bensu peal, miskipärast pole. Nali naljaks aga tegelikult diisli kütteväärtus, ehk siis eneria kogus mahu kohta on bensu omast suurem. Mida "raskem" kütus, seda suurem on enerija sisaldus. Mida rohkem energiat sisaldab kütus, seda rohkem on võimalik suunata seda mehhaaniliseks tööks.
Bensukas võib ju mingi hetk võimsam olla, kui sama kubatuuriga diisel, kuid kütust läheb ka selle võrra või isegi veidi rohkem. Lisaks bensuka üks puudujääk on õhuklapp(karpa puhul segusiiber), mis takistab silindrite täitumist õhuga, samas kui diislil selline takistus täitsa puudub.
Diiselkütte põhiline puudujääk on aeglane põlemine, milletõtt kannatavad mootori pöörete maksimum ja pöörete tõustes üle kindla piiri hakkab ka jõudlus kaduma, seda üritatakse küll kompenseerida turbolaadurite poolt peale uhatava lisa õhukogustega, kuid paratamatult kütuse enda põlemis kiirus sellest ei suurene.
Aga kui saagimiseks läks, siis ehk on kellegil miskit tesla model S elektrimootori kohta öelda?
Sellel ka nagu kW üsna vähe
bemm tegi algselt ikka lennukitele mootoreid.
Ps lennuki kütus on pm. sama mis diisel, ainult vähe kuivem. Olen ise ka lennuki kütusega sõitnud mingi hetk.
Kui bensus peituks jõud, siis oleks rekkad ja laevad ka kõik bensu peal, miskipärast pole. Nali naljaks aga tegelikult diisli kütteväärtus, ehk siis eneria kogus mahu kohta on bensu omast suurem. Mida "raskem" kütus, seda suurem on enerija sisaldus. Mida rohkem energiat sisaldab kütus, seda rohkem on võimalik suunata seda mehhaaniliseks tööks.
Bensukas võib ju mingi hetk võimsam olla, kui sama kubatuuriga diisel, kuid kütust läheb ka selle võrra või isegi veidi rohkem. Lisaks bensuka üks puudujääk on õhuklapp(karpa puhul segusiiber), mis takistab silindrite täitumist õhuga, samas kui diislil selline takistus täitsa puudub.
Diiselkütte põhiline puudujääk on aeglane põlemine, milletõtt kannatavad mootori pöörete maksimum ja pöörete tõustes üle kindla piiri hakkab ka jõudlus kaduma, seda üritatakse küll kompenseerida turbolaadurite poolt peale uhatava lisa õhukogustega, kuid paratamatult kütuse enda põlemis kiirus sellest ei suurene.
Aga kui saagimiseks läks, siis ehk on kellegil miskit tesla model S elektrimootori kohta öelda?
Sellel ka nagu kW üsna vähe

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Tuunitud Omegad
tankimine võtab ainult teslal kaua
muud midagi 


Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Tuunitud Omegad
Ok, minu vastus selline, miks ei kasuta M5 dislat, miks ei kasuta Lambo seeriad disla mootoreid, miks ei kasuta RS seeria Audid dislasid, miks ei kasuta Hennesy Venom disla lahendusel mootoreid? Võtame fööni vahel ära nüüd dislal ja progreme ta selliseks et sõidab ainult kuiva disla peal. Mis siis juhtub? Benal detonatsioon kõrgema oktaani arvuga, miks ei sõida lennukid, süstijud jne disla peal ometigi dislal on meeletukt pauku jne
, fain, leidke adekvaatselt lahendused ja ma vabandad nende inimeste ees ning ütlen et bena ning kõrgema oktaanibarvuga masinad on pasad. Samas kui ma ei oleks mõlema auto pooldaja ja istuks ainult bena lemmikutes siis sõidaks ma SRTga mis liiguvad tavatänavatel kuni 1000hp dega. Lähim on meilST Peterburg. Ma ei ütle et disla pask vaid see on lihtsam viis saada tavakasutajal rohkem pauku autost, soodsamalt jne. Kumba hakka sina ennem tuunima odavamalt. Kas fööniga dislat või föönita benat. Ma ilmselt.võtaks esimese. Odavam on. Aga kui mul on turboga bena siis võtaks selle

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Tuunitud Omegad
Üks asi veel, eelmise MV6 näol elasin üle ülelaadimise ehk kompressori peale paneku, ei teinud siia sellest teema kuna asi kukkus välja shitasti ning häbi oleks olnud. 15 min välk sõitu ja kõik, ütleme nii et snoobi värk. Kuid sain targemaks. Lihtsam mingist 2.5 110kw vägistada pur pur punast pauku välja kui MV6 ülelaadimisest ning ka odavam. Nagu ka ketas007 ütles talvekatel, dislast saab kergemalt vingema pilli välja väänata kui MV6 st. Aga siiski 525 105kw junn stockis ei ole õige pill 

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Tuunitud Omegad
...veel mainin ära et dislaga on ökom sõita. Tavakasutajale soovitan dislat. Eks see ole muidugi kasutaja enda otsustada kuid mina pooldan mõlemaid, sõltub milleks pill vajalik ok. Nt. Jeebiga millel om hemi bensukas siis ma tollega ei tooks puid metsast välja vaid valik oma disla. Odavamam on dislat kasutada mis teeb sama töö ära. Ausalt, raske on valida aga kuid tead konkreetselt milleks mootorit vaja on siis valid ikka õige. Mina kasutan dislat metsas, kui oleksin rekka mees siis sõidaksin ka dislaga, õkom oleks kui benag. Kuid kui vajadus on orbiidile saada siis bensukaga 

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Tuunitud Omegad
Vana automaatkasti ja manuaal kasti erinevus on ka päris oluline, tulles tagasi selle Seati ja Audi võrdlusele 

Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Tuunitud Omegad
Hei hooo...sattusin.ise ka hoogu nüüd aga avastasin et oleme oma jutuga vales kohas. Lähme kolime teise kohta ümber
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Tuunitud Omegad
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Tuunitud Omegad
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =topOfPage" onclick="window.open(this.href);return false;
No mehed tundub üsna hea paketiga
No mehed tundub üsna hea paketiga

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Tuunitud Omegad
Ma taaskord pole kindel ,et tuuningu alla läheb aga sellest üks väga sile pill
https://www.youtube.com/watch?v=8Hzb5OuLEbA" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga see on nüüd küll tuuning
https://www.youtube.com/watch?v=cWkclUTgHNQ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=8Hzb5OuLEbA" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga see on nüüd küll tuuning
https://www.youtube.com/watch?v=cWkclUTgHNQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat