6. leht 12-st
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 24 Mär 2012 19:59
Postitas Raudzig
võtan homme ette selle töö ja vahetan pirni ära. Tänud abi eest
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 12:35
Postitas Raudzig
pirn siis vahetatud armatuuris.mootori tuli jääb põlema kui auto käib.tegin ka kirjaklambri testi näitab veakoode 52 ,73.mida peaksin kontrollima või ära vahetama? 2,0l 100kw
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 13:06
Postitas Tim
Soovitan see tabel endale nt.välja printida ja autos hoida.
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 13:09
Postitas Raudzig
Tim kirjutas:
Soovitan see tabel endale nt.välja printida ja autos hoida.
on olemas jh aga midapeaksin vahetama, Engine control module (ECM) - MIL contro ja Mass air flow (MAF) sensor - voltage lo
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 13:17
Postitas Tim
Veakood 52:Mootori tule vilgutamise süsteemi viga/katkestus juhtmes,juhtaju viga.
Veakood 73:Õhukulumõõturi viga.Mis-iganes juhtme/pistiku viga või ongi andur ise kutu.Samas annab ka veaks juhtaju enda.
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 14:44
Postitas Raudzig
et siis peab vist juhtaju vahetama hakkama pöörded kõiguvad ka tühikäigul ja pöördesse ka ey lähe kohe
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 15:04
Postitas Q-tok
Pigem on sul viga õhulugejas, algatuseks.
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 25 Mär 2012 17:43
Postitas Raudzig
Tänud hakkan otsima siis õhulugejat!
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 10 Apr 2012 12:49
Postitas Raudzig
nüüd siis sellised koodid keegi viitsib tõlkida eesti keelde:21 Throttle position (TP) sensor - voltage high ,56 Idle air control (IAC) valve - voltage low ,71 Intake air temperature (IAT) sensor - voltage high
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 10 Apr 2012 16:36
Postitas wtf
Raudzig kirjutas:nüüd siis sellised koodid keegi viitsib tõlkida eesti keelde:21 Throttle position (TP) sensor - voltage high ,56 Idle air control (IAC) valve - voltage low ,71 Intake air temperature (IAT) sensor - voltage high
21 - gaasiklapi/segusiibri asendi andur - pinge kõrge
56 - tühikäigu regulaator - pinge madal
71 - sisselaske õhu tempi andur (ehk siis peaks olema see enne õhulugejat väike andur) - pinge kõrge
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 10 Apr 2012 16:45
Postitas Raudzig
tänud!! asi korras
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 16 Mai 2012 17:14
Postitas ultimaco
00019 - Valve Relay Circuit Present
2.5 bens 125kw 95 a automaat
äkki keegi aitab millest alustada?
muidugi loll kysimus veel ka opel aga natukene teine. opel combo
P0135 - O2 Sensor 1 Heater Circuit
(00) - Present
P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit
(00) - Present
kas o2sensor on lambda syy, et kas siis mõlemad lambdad peetis?
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 26 Mai 2012 21:43
Postitas exxon
Tegin ka kirjaklambri testi ja sain nr 12 73 12.
kui ma õieti tabelist loen siis 73 on õhukulu mõõturi viga,aga mis see 12 on.
mootor 2,0 16v 100 kw 94a
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 28 Mai 2012 20:23
Postitas Tim
exxon kirjutas:Tegin ka kirjaklambri testi ja sain nr 12 73 12.
kui ma õieti tabelist loen siis 73 on õhukulu mõõturi viga,aga mis see 12 on.
mootor 2,0 16v 100 kw 94a
Algusaastate omegatel on diagnostika algus ja lõpp tähistatud koodiga 12.Ehk siis 3x12(algus) , 3x73 ja 3x12(lõpp).
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 19 Juun 2012 10:02
Postitas offkicker
Kas 2.0DTI'l ei saagi koode niiviisi lugeda?
Antud pistikus 6. klemm puudub või kuhu ma mida siis ühendama peaksin:
