7. leht 48-st

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 19 Mär 2018 23:30
Postitas Rax
Ma üritasin oma oomile teha ise inglisilmi. Ostsin kõik dioodid ja terve ribikardina et saaks sealt selle fcking pulga :D
Pekki läx. Krt lasin liiga kaua ahjus neil olla ja sellepärast loobusin kah :D

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 20 Mär 2018 08:34
Postitas tanellenat
kui tahad tavalisi siis ma hea meelega tahaks tumedaid. mul korralikud tagumised autoküljes. kui sul laki kohad ei jookse ja on koralikud siis vb teeme 1:1-le?

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 20 Mär 2018 18:11
Postitas Anz69
Pakkusin võre, siis ei tahtnud keegi :D

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 20 Mär 2018 19:29
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: 20 Mär 2018 08:34 kui tahad tavalisi siis ma hea meelega tahaks tumedaid. mul korralikud tagumised autoküljes. kui sul laki kohad ei jookse ja on koralikud siis vb teeme 1:1-le?
dav, mul need täiesti korras. Mõrad jne pole.
aga ma praegu Helsingis, ja alles 29 märtsil jõuan Eesti, auto seisab seal garassis.

fb olemas?

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 20 Mär 2018 19:40
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: 20 Mär 2018 08:34 kui tahad tavalisi siis ma hea meelega tahaks tumedaid. mul korralikud tagumised autoküljes. kui sul laki kohad ei jookse ja on koralikud siis vb teeme 1:1-le?
Mul selliseid, paremad pildid ei leidnud :D :D
See vist tehasest toonitud, aga pole kindel.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AB311F2

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AB4052D

Ise tahan selliseid ehk et oleks valged suunakad:

Pilt

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 20 Mär 2018 19:41
Postitas tanellenat
b00ster kirjutas: 20 Mär 2018 19:40
tanellenat kirjutas: 20 Mär 2018 08:34 kui tahad tavalisi siis ma hea meelega tahaks tumedaid. mul korralikud tagumised autoküljes. kui sul laki kohad ei jookse ja on koralikud siis vb teeme 1:1-le?
Mul selliseid, paremad pildid ei leidnud :D :D
See vist tehasest toonitud, aga pole kindel.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AB311F2

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AB4052D

Ise tahan selliseid ehk et oleks valged suunakad:

Pilt
Olemas. Pärnu satud millalgi ka niisama? et vaadata üle minu omad ja ma sinu omad?

Re: Opel Omega 2.5d M57 110kW - b00ster

Postitatud: 20 Mär 2018 19:45
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: 20 Mär 2018 19:41 Olemas. Pärnu satud millalgi ka niisama? et vaadata üle minu omad ja ma sinu omad?
Kahjuks mitte. Ise elan Haapsalus.
Aga saab postiga teha, kui sulle sobib. Iga maksab oma post ja paneme posti samal ajal vms.

Ma saan 29 märtsil paremad pildid teha, iga nurgalt, need absull korralikud.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 07 Apr 2018 19:40
Postitas b00ster
Keegi oskab öelda palju raha läheb atm>manu ümberehitamiseks, koos tööga.
Ja kas bmw manuaal kast (325tds/525tds/525d) sobib vahetamiseks või peab just opeli oma olema?

Ja kui teeb manuaaliks mis on vaja?
Kast, pedaalid, käigukang, kardaan veel midagi?
Atm ja manu diffrid samasuguseid?

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 07 Apr 2018 21:51
Postitas Andrus
b00ster kirjutas: 07 Apr 2018 19:40 Keegi oskab öelda palju raha läheb atm>manu ümberehitamiseks, koos tööga.
Ja kas bmw manuaal kast (325tds/525tds/525d) sobib vahetamiseks või peab just opeli oma olema?

Ja kui teeb manuaaliks mis on vaja?
Kast, pedaalid, käigukang, kardaan veel midagi?
Atm ja manu diffrid samasuguseid?
Hinda öelda ei oska. Lihtsam on seda teha omega enda kastiga(sobivad tds ja dti kast), bmw kastiga läheb kulukamaks, eriti kui lased teha.
Lisaks on vaja hooratast, siduriketast, sidurikorvi, survelaagrit koos töösilindriga ning pedaali alust peasilindrit. Väikest vooliku juppu õli anumast peasilindrisse. Ma ei mäleta ainult, kas hooratta sisse laagrit oli vaja, mingi teema oli sellega. Vaja on ainult siduripedaali, piduri pedaali lõikad kattekummi järgi kitsamaks. Differ on sama.
Automaadi kasti pistikust on vaja 2 juhet ära sillata, et käima läheks. Ise leidsin need katse-eksitus meetodil (kui tegema hakkad võin auto alt vaadata, mis juhtmed). Pistikus oli vist 19 juhet. Vb oleks lihtsam, kui leiaks manuaali kapotialuse juhtmestiku.? Kusagil peaks olema ka automaatkasti aju, selle eemaldamiseni pole ma veel jõudnud.
Mina ei ole siiamaani püsikat ja ESP-d tööle saanud, tänu juhtmestikule.
Tagurpidi käigu tuled sain juhipoolt juhtmekimbust, mis eest taha jookseb, käigukangi juurest ei suutnud leida.
Kindlasti saab pädevam elektrik ka püsika ja esp tööle.
See jutt ainult minu enda kogemus asjast! Kui küsimusi siis lihtsam messengeris, Andrus Hutrof.

Kast õhtal, et on soov ümber teha?

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 07 Apr 2018 22:33
Postitas Martin
Ma julgen öelda et sul on mõistlikum siiski korras automaat kast leida, vähem n*****ist ja ei kaota oma püsikat ja espd ka ära.
Ma sain kunagi romulast pakkumise 220€ sellele kastile, aga ei läinud vaja.
Aga kui tõesti vaja manuaali teed minna, siis vb kuu- kahe pärast saab minult R30 manuaal kasti, kardaani ja mootori juhtmestiku(sellega küll asi piirdub). Hoovastikud ja pedaalid saad suvaliselt muult masinalt ka võtta, kui vaja peaks olema.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 08 Apr 2018 11:10
Postitas b00ster
Andrus kirjutas: 07 Apr 2018 21:51
b00ster kirjutas: 07 Apr 2018 19:40 Keegi oskab öelda palju raha läheb atm>manu ümberehitamiseks, koos tööga.
Ja kas bmw manuaal kast (325tds/525tds/525d) sobib vahetamiseks või peab just opeli oma olema?

Ja kui teeb manuaaliks mis on vaja?
Kast, pedaalid, käigukang, kardaan veel midagi?
Atm ja manu diffrid samasuguseid?
Hinda öelda ei oska. Lihtsam on seda teha omega enda kastiga(sobivad tds ja dti kast), bmw kastiga läheb kulukamaks, eriti kui lased teha.
Lisaks on vaja hooratast, siduriketast, sidurikorvi, survelaagrit koos töösilindriga ning pedaali alust peasilindrit. Väikest vooliku juppu õli anumast peasilindrisse. Ma ei mäleta ainult, kas hooratta sisse laagrit oli vaja, mingi teema oli sellega. Vaja on ainult siduripedaali, piduri pedaali lõikad kattekummi järgi kitsamaks. Differ on sama.
Automaadi kasti pistikust on vaja 2 juhet ära sillata, et käima läheks. Ise leidsin need katse-eksitus meetodil (kui tegema hakkad võin auto alt vaadata, mis juhtmed). Pistikus oli vist 19 juhet. Vb oleks lihtsam, kui leiaks manuaali kapotialuse juhtmestiku.? Kusagil peaks olema ka automaatkasti aju, selle eemaldamiseni pole ma veel jõudnud.
Mina ei ole siiamaani püsikat ja ESP-d tööle saanud, tänu juhtmestikule.
Tagurpidi käigu tuled sain juhipoolt juhtmekimbust, mis eest taha jookseb, käigukangi juurest ei suutnud leida.
Kindlasti saab pädevam elektrik ka püsika ja esp tööle.
See jutt ainult minu enda kogemus asjast! Kui küsimusi siis lihtsam messengeris, Andrus Hutrof.

Kast õhtal, et on soov ümber teha?
Kast libiseb käikuvahetamisel ja samuti pärast 3k pööred. Ehk kõik vääne ja jõudu kaotan ära.

Ise alati tahtsin sedaan 2.5dti manuaaliga, aga sellist oli väga raske leia.

Vaatab mis tegelema hakkan, uurin rohkem infot.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 08 Apr 2018 12:52
Postitas GertK
Paku mõistlik hind saad tervikumanuaali :D

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 08 Apr 2018 13:40
Postitas Tomzz
püsika pidi ju tööle ilma propsita saama ..kusagil nagu oli juttu sellest.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 08 Apr 2018 14:03
Postitas GertK
Tomzz kirjutas: 08 Apr 2018 13:40 püsika pidi ju tööle ilma propsita saama ..kusagil nagu oli juttu sellest.
Püsika jaoks vaja mass vedada ajusse ja sidurilülitit vaja.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 08 Apr 2018 16:02
Postitas Andrus
GertK kirjutas: 08 Apr 2018 14:03
Tomzz kirjutas: 08 Apr 2018 13:40 püsika pidi ju tööle ilma propsita saama ..kusagil nagu oli juttu sellest.
Püsika jaoks vaja mass vedada ajusse ja sidurilülitit vaja.
Oled teinud seda sama kastiga pillil?