1. leht 1-st
2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 03 Jaan 2010 01:15
Postitas Ricci
Head uut kõigile ! Sai siis maal käidud , paksus lumes läbi sõidetud/mütatud ja täna siis jamad kohal !
Ilmselt sai vist selector lund/vett ja hommikul jamad käes ! Hakkan hommikul tagurdama väga vaevaline - edasi ei liigu üldse , pärast mõnekordset ringilülimist hakkas tagurpidi ilusti liikuma aga edasi - ei midagi - lase või pöörded piirajasse ! Peale mõnekordset ringilülimist hakkas lõpuks edasi ka liikuma aga vaevaliselt ja ka kasti vea pani põlema ! Mõne km pärast lasi jälle käigu nn. vabax ise , peale mootori restarti kõik justkui tõõtas norm. aint kippus nagu käike rohkem vahetama kui muidu ja vahel nagu lasi pöördeid tavalisest kõrgemax . Linnas foori tagant minnes pani jälle kasti vea põlema ja ka mootoril hakkas jahutusvent tööle ( isegi suvel palavaga pole see käinud ja ka jahutusvedeliku tase on OK ) . Koju jõudsin põhiprobleem - tagasikäiku lihtsalt pole - proovi palju tahad , kas see selektor võib kasti õhtale lasta ? Või ikka ise jamab ?
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 03 Jaan 2010 01:28
Postitas Jospa
Ricci kirjutas:Head uut kõigile ! Sai siis maal käidud , paksus lumes läbi sõidetud/mütatud ja täna siis jamad kohal !
Ilmselt sai vist selector lund/vett ja hommikul jamad käes ! Hakkan hommikul tagurdama väga vaevaline - edasi ei liigu üldse , pärast mõnekordset ringilülimist hakkas tagurpidi ilusti liikuma aga edasi - ei midagi - lase või pöörded piirajasse ! Peale mõnekordset ringilülimist hakkas lõpuks edasi ka liikuma aga vaevaliselt ja ka kasti vea pani põlema ! Mõne km pärast lasi jälle käigu nn. vabax ise , peale mootori restarti kõik justkui tõõtas norm. aint kippus nagu käike rohkem vahetama kui muidu ja vahel nagu lasi pöördeid tavalisest kõrgemax . Linnas foori tagant minnes pani jälle kasti vea põlema ja ka mootoril hakkas jahutusvent tööle ( isegi suvel palavaga pole see käinud ja ka jahutusvedeliku tase on OK ) . Koju jõudsin põhiprobleem - tagasikäiku lihtsalt pole - proovi palju tahad , kas see selektor võib kasti õhtale lasta ? Või ikka ise jamab ?
Head uut jah ... Kui selektor viga saanud siis üldjuhul kast läheb avarii reziimile e. mingi 1 min jooksul muutub Drive 3 käiguks ( et kasti õhku ei laseks ), kasti tavaliselt laseb inimene ise kelpaks : burnout, või automaadil robustselt käiku vahetada, aga kas tagumine käik ei lülitu mehhaaniliselt sisse või ei lülitu salongis olevaid tulesid sisse?!
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 03 Jaan 2010 12:09
Postitas Ricci
Kangi kõrval olevad tuled toimivad kõik ilusti , ainult tegusi ei järgne .
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 03 Jaan 2010 12:42
Postitas Jospa
Ricci kirjutas:Kangi kõrval olevad tuled toimivad kõik ilusti , ainult tegusi ei järgne .
Soovitan julgelt vaadata sul põhja alla, kas käigukangi hoob on üldse korralikult kinni või on lahti tulnud, see on vasakul pool käigukasti all. Muud nagu pähe ei tule...
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 03 Jaan 2010 12:57
Postitas Ricci
Mõtlesin jah et lähen sõidan homme kanalile (edasi ju eile liikus ikka vahelduva eduga ) ja vaatan mis altpoolt näha , lähen lasen õlitaseme ka enne üle vaadata igax juhux . See mul juba kolmas automaat (eelmised Omega A 2,3D ja MB W123 300D) , kummalgi pole mingit kasti jama olnud , vana raud ikka töökindlam !
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 06 Jaan 2010 14:52
Postitas Ricci
Niisiis uued mahlad sees , edasi käigud kõik normaalselt töötavad , liigib nagu peab

aga tagurpidi mitte mm-gi ja 3500 p.peal tekib mingi loll kõrin kasti

ja pöörded rohkem ei tõuse ka nagu olex pidur peal (edasikäikudel kui ikka vajutad kiirendab 4000-5000p-ni .enne käiguvahetust). Õlivahetuses öeldi , et metallipuru oli ka kastipõhjas olnud ja sisse läks pea 6L õli - ilmselt oli õli lõpukorral ! Mida teadjamad arvavad kas aitab tagurpidikäigu nn. paketi vahetus (palju see maksma võib minna ?) või juba lammarist teine kast vaadata odavam !?
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 06 Jaan 2010 14:58
Postitas FFBI
Ricci kirjutas:Niisiis uued mahlad sees , edasi käigud kõik normaalselt töötavad , liigib nagu peab

aga tagurpidi mitte mm-gi ja 3500 p.peal tekib mingi loll kõrin kasti

ja pöörded rohkem ei tõuse ka nagu olex pidur peal (edasikäikudel kui ikka vajutad kiirendab 4000-5000p-ni .enne käiguvahetust). Õlivahetuses öeldi , et metallipuru oli ka kastipõhjas olnud ja sisse läks pea 6L õli - ilmselt oli õli lõpukorral ! Mida teadjamad arvavad kas aitab tagurpidikäigu nn. paketi vahetus (palju see maksma võib minna ?) või juba lammarist teine kast vaadata odavam !?
Eks see nüüd ongi kui kastis oli raua puru siis see läbi käinud igast pakist seega tuleb kast lahti teha ja siis saab õelda kas piisab ainult tagurpidi käigu pakk ära vahetada või miskit veel peaks vahetama. Noh arvan et kui asi korralikult teha siis kusagil 60 000 läheb remont. Ja tean et märjamaal on mees kes remondib automaat kaste. Et samas tuula eBays ringi et seal võib miskit olla. Et uuri inglismaa turgu et äkki sealt leiad odava käigukasti.
http://www.eBay.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; (vahest tahavad nad postiindeksit teada siis pane see posti indeks E1 0AQ et see mingi londoni oma.)
Edu otsimisel. Loodame et saad korda.
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 06 Jaan 2010 22:36
Postitas Ricci
Selle 60 k.-ga saan kaks autot doonorix osta , atm kasti pidi a`2000-2500.- saama (masust mingi kasugi ) ! +muidugi vahetus !
Re: 2,5 td 98a automaadi jama
Postitatud: 07 Jaan 2010 04:35
Postitas FFBI
NO näed siis............. sellise hinna oskan rääkida sellest ajast kui oli aasta 2006. Et üks omega oli millel automaat kast ka tuksis ja minu mäletamis määda selline hind remondil tuli ja noh see hind sisaldab ka mehe töö tunde ja ka seda et tegu ametliku esindusega kus pannakse ka hinda ikka oma kopikas juurde.
Aga eks saad otsustada ise kuidas lahendad asja.