Omega kesklukustus võtmest ei toimi
Postitatud: 22 Juul 2014 16:52
Hei,
Loodan, et järgnev jutt liiga pikk ja segane ei saa aga pisike mure Omega puldiga.
Isend:
Opel Omega B 2.5 bensiin 125kW V6 jne aastast 2000
Probleem:
Puldist autot lukku/lahti ei saa, pagasiruumi luugist rääkimata. ( tegu on siis võtmega millel pult küljes mitte eraldi puldiga )
Mure algas sellest, et mikrolüliti hakkas väsima. Pidi teist mudima nii, et sõrm haige kui tahtsid autot lukust lahti saada. Kuna varuvõtme pult oli mingil põhjusel ammu eemale visatud siis otsustasin, et võtan sealt toimiva mikrolüliti ja tõstan ümber. Tõstsin ümber, puldil LED särab kui nuppe vajutada ja kõik tundus hea välja arvatud see, et pult ei tööta.
Proovisin kõik 10 meetodit puldi paaritamiseks autoga läbi mille ma siit foorumist ja laiast internetist leidsin. Kasu ei miskit.
Variant on, et jootmisega põletasin mõne tüki maha puldil aga miskipärast ei tahaks uskuda, et need nii õrnakesed on. Omal ajal sadadel emaplaatidel kondekaid vahetatud ja need ei teinud teist nägugi.
Kuna lugu iseenesest juhtus aasta+ tagasi siis detailid on hägused aga minu meelest ma sain auto tookord, peale lüliti vahetust, veel korraks lukust lahti ja lukku tagasi ning siis lakkas pult töötamast. Tõstsin vist veel lülitid siis omakorda varu võtme puldile aga seegi ei päästnud. Olin sunnitud alarmi vahelt välja võtma ja uksest kinni/lahti keerama.
Tänaseks leidsin poolkogemata alarmi PINi ja instruktsiooni ja panin alarmi autole tagasi ning võtsin signa maha. Proovisin jälle pultidega jännata aga kasu ei miskit.
On kellelgi mõni hüva nõu peale selle, et puldid on katki läinud?
On võimalik seda pulti asendada? Siit-sealt lugedes on kahtepidi arvamust, ühed räägivad, et autoga on paaritatud ainult immo kivi ja pulte võid tutvustada palju jaksad, teised jällegi väidavad, et ka pultide ID tuleb autole selgeks teha, kuidas see üldse käib?
Vedeleb mul mingil imelikul põhjusel auto kindalaekas samasugune võti nagu mu enda omagi ainult, et ühtegi lukku ei keera. Eelmine omanik ka ei mäleta täpselt aga arvas, et ta kusagilt lammutusest sai mingi suvalise omega võtme. Kas seda on võimalik minu omale peale suruda (tavaline nuppude klõbistamine muidugi ei aidanud kui teise võtmega süüte sisse keerasin).
Samasse teemasse tunneks ka huvi, et kuidas see kesklukk/alarm neil ehitatud üldse on? Ma tean, et sinna on eestis pandud mingi Meta alarm peale. Ma eeldan, et alarmil ja puldil pole omavahel otsest seost ning neid ühendab auto enda aju vms ? Ehk siis puldist autole signaal ning autolt alarmile? Huvitab ühesõnaga mind see, et kumb seda võtit sööma peaks kas alarm või auto. Kas/kus autol see signaali vastuvõtja asub?
Saigi pikk jutt aga mis parata...
Loodan, et järgnev jutt liiga pikk ja segane ei saa aga pisike mure Omega puldiga.
Isend:
Opel Omega B 2.5 bensiin 125kW V6 jne aastast 2000
Probleem:
Puldist autot lukku/lahti ei saa, pagasiruumi luugist rääkimata. ( tegu on siis võtmega millel pult küljes mitte eraldi puldiga )
Mure algas sellest, et mikrolüliti hakkas väsima. Pidi teist mudima nii, et sõrm haige kui tahtsid autot lukust lahti saada. Kuna varuvõtme pult oli mingil põhjusel ammu eemale visatud siis otsustasin, et võtan sealt toimiva mikrolüliti ja tõstan ümber. Tõstsin ümber, puldil LED särab kui nuppe vajutada ja kõik tundus hea välja arvatud see, et pult ei tööta.
Proovisin kõik 10 meetodit puldi paaritamiseks autoga läbi mille ma siit foorumist ja laiast internetist leidsin. Kasu ei miskit.
Variant on, et jootmisega põletasin mõne tüki maha puldil aga miskipärast ei tahaks uskuda, et need nii õrnakesed on. Omal ajal sadadel emaplaatidel kondekaid vahetatud ja need ei teinud teist nägugi.
Kuna lugu iseenesest juhtus aasta+ tagasi siis detailid on hägused aga minu meelest ma sain auto tookord, peale lüliti vahetust, veel korraks lukust lahti ja lukku tagasi ning siis lakkas pult töötamast. Tõstsin vist veel lülitid siis omakorda varu võtme puldile aga seegi ei päästnud. Olin sunnitud alarmi vahelt välja võtma ja uksest kinni/lahti keerama.
Tänaseks leidsin poolkogemata alarmi PINi ja instruktsiooni ja panin alarmi autole tagasi ning võtsin signa maha. Proovisin jälle pultidega jännata aga kasu ei miskit.
On kellelgi mõni hüva nõu peale selle, et puldid on katki läinud?
On võimalik seda pulti asendada? Siit-sealt lugedes on kahtepidi arvamust, ühed räägivad, et autoga on paaritatud ainult immo kivi ja pulte võid tutvustada palju jaksad, teised jällegi väidavad, et ka pultide ID tuleb autole selgeks teha, kuidas see üldse käib?
Vedeleb mul mingil imelikul põhjusel auto kindalaekas samasugune võti nagu mu enda omagi ainult, et ühtegi lukku ei keera. Eelmine omanik ka ei mäleta täpselt aga arvas, et ta kusagilt lammutusest sai mingi suvalise omega võtme. Kas seda on võimalik minu omale peale suruda (tavaline nuppude klõbistamine muidugi ei aidanud kui teise võtmega süüte sisse keerasin).
Samasse teemasse tunneks ka huvi, et kuidas see kesklukk/alarm neil ehitatud üldse on? Ma tean, et sinna on eestis pandud mingi Meta alarm peale. Ma eeldan, et alarmil ja puldil pole omavahel otsest seost ning neid ühendab auto enda aju vms ? Ehk siis puldist autole signaal ning autolt alarmile? Huvitab ühesõnaga mind see, et kumb seda võtit sööma peaks kas alarm või auto. Kas/kus autol see signaali vastuvõtja asub?
Saigi pikk jutt aga mis parata...