1. leht 1-st

Õlileke

Postitatud: 11 Okt 2014 19:36
Postitas kaksviis
Tahaks teada kus kohast tekib selline õli leke ning mida oleks vaja vahetada ,et seda enam ei esineks. Õli on hetkel normis.
Pilt

Re: Õlileke

Postitatud: 11 Okt 2014 20:07
Postitas Rax
Klapikambri kaane tihend lekib.
Tihend alla 10 euri ja vahetus ise teostatav :D

Re: Õlileke

Postitatud: 11 Okt 2014 20:15
Postitas kaksviis
ragenor kirjutas:Klapikambri kaane tihend lekib.
Tihend alla 10 euri ja vahetus ise teostatav :D
Ole hea mees ja jaga linki mulle :lol:

Re: Õlileke

Postitatud: 11 Okt 2014 20:48
Postitas Rax
Mis sa selle lingiga ikka teed?
Võrus on ju Raunex,mine ja osta sealt :D
Hinda vaatasin muidu http://www.autoosad.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Õlileke

Postitatud: 13 Mär 2015 22:31
Postitas anti134
Ei hakka uut teemat tegema.
Mu oomil on ka õli leke klapikaane tihendi juurest (sai küll ära vahetatud ja silikoon ka lisaks vahele pandud aga ikka lekib, leke asub enamasti süütemooduli juurest kus on see nn poolkuud )
Küsimus siia ss Kuidas v mida peaksin kasutama et saada õlilekke pidama?
Masin 2.0 100kw 1996 B

Re: Õlileke

Postitatud: 13 Mär 2015 22:54
Postitas raudpats0
arvuti2007 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema.
Mu oomil on ka õli leke klapikaane tihendi juurest (sai küll ära vahetatud ja silikoon ka lisaks vahele pandud aga ikka lekib, leke asub enamasti süütemooduli juurest kus on see nn poolkuud )
Küsimus siia ss Kuidas v mida peaksin kasutama et saada õlilekke pidama?
Masin 2.0 100kw 1996 B
tutika tihendi puhul liimi ei kasuta. määrid õliga kokku.
poolkuud pole paigas sul

Re: Õlileke

Postitatud: 15 Mär 2015 20:50
Postitas Tim
Varjant et kaan ise juba piisavalt kõveraks tõmmanud või siis tihend on lahja.
Odavad tihendid nt.ei hiilga materjali kvaliteedi ja tihendi paksusega.Kaane poltide alla uued O-tihendid ja kaane enda poldid tuleb ka korrektselt pingutada.

Re: Õlileke

Postitatud: 15 Mär 2015 22:19
Postitas anti134
Küsimus nende O tihendite kohta, et milleks need mõeldud on? ;) Kas need aitavad kaant pingutada või aitab pigem õlileket ära hoida (kuigi mu autol ei tule poltide vahelt õli).
Tänud ette!

Re: Õlileke

Postitatud: 15 Mär 2015 23:16
Postitas raudpats0
O tihendid õlilekke pärast

Re: Õlileke

Postitatud: 17 Mär 2015 21:43
Postitas Tim
raudpats0 kirjutas:O tihendid õlilekke pärast
Aitab ka kaane polte peale pingutamist kinni hoida ja ei lase kohe kaant kõveraks väänata,kui vanade tihenditega hakkad polte "kinni väänama".Uued O-tihendid ei maksa midagi ja on kasulik koos kaane enda tihendiga koos uued osta.

Re: Õlileke

Postitatud: 18 Mär 2015 06:27
Postitas raudpats0
odavama otsa korralikumal tihendikomplektil on kaasas need rõngad.

Re: Õlileke

Postitatud: 18 Mär 2015 12:31
Postitas Omega Sport Packet
Seda peaks vaatama, et O rõngad ikka õige paksusega on ja vanade kalkide kivistunud rõngastega kaant päris keeruline pingutada pidama saada.Pingutusjärjekord on tal ka ette nähtud.8Nm ja momentvõtmega käib asi.Kaant saad kontrollida ka tüki klaasi peal kas on kõver, kõõlub, serv irvitab kuskilt.