1. leht 2-st
abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 15 Nov 2014 10:44
Postitas arkst
Mootoril 2,5 td vaja natuke kangiga rihma 1 hamba võrra nihutada, kuna suitseb ning jõutu. Kas Tartu kandis oleks tegijat väikse nutsu eest, kuna ise pole seda teinud ning ei taha ise teadmatuses veel rohkem peesse keerata. Ei taha lammarisse ka visata, kuna viga võib väike olllla ning asja saaks jooksma.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 15 Nov 2014 11:10
Postitas Faric
Misasja sellel kett ju, võin aidata aga mai saa aru mida sa tahad täpselt
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 15 Nov 2014 13:08
Postitas Martin
kui ta sul nö jõutu on, siis vaata juhtpihusti juhe üle, vb oled katki teinud või omavahel need lühisesse ajanud.
Keti asend 1 hammas ühele teisele poole ei tohiks eriti jõukadus rolli mängida, mul omal on hetkel kett välja veninud ja seetõttu hiline nii pritse kui ka klappide asendid, aga edasi läheb ikka nagu loom.
suitsemine võib viidata õli/jahutusvedeliku sattumisest silindrisse, mis võib tuleneda kuuma saanud plokikaanest, kulunud kolvirõngastele, lekkivatest klapitihenditest.
Mis värvi suits on?
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 16 Nov 2014 19:33
Postitas arkst
Juhtpihusti ilusti paika pandud. Must paks suits. Jahutusvedeliku puhul oleks tegemist valge suitsuga. Õli korras, muidu oleks iirise värvi õli. Ikka arvan, et vaja kett paika meisliga pumba juures panna. Hammas edasi või tagasi. Olen kirjeldanud paarile isikule, ning enamus on pakkunud just hambumise probleemi. Kel kogemusi, võiks aidata kokkulepitud tasu eest. Tänud ette.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 16 Nov 2014 19:53
Postitas raudpats0
must suits ja jõudu pole.....
turbo ikka taga või?turbodiislid teevad seda siis kui turbo rõhk pole õige või lekib kuskilt.
ja et kette liigutada tuleb mootori esiots lahti võtta. st kas plokikaan maha või kui tiba raha kokku hoida siis karter maha.mingid meislid või kruvikeerajad siin ei aita.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 16 Nov 2014 20:06
Postitas arkst
oot oot oot. mõni väitis, et saab pumba juures hambumist reguleerida meisliga. Turbo on ära, siis oleks jõudu ikka, kuid kiirendus oleks kehv, kuid antud hetkel on probleem see, et kui rohkem gaasi anda ning siis vajastada pedaal, sureb välja, pidevalt peale vaja andma. Samuti kiirendades annab nii tugevalt suitsu välja, et taga teist autot ei näegi. Turbo puhul seda jama pole.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 16 Nov 2014 20:38
Postitas Martin
See viimane, et sureb välja gaasi vabastades viitab rohkem pumba pea kulumisele. Endal sama keiss päevakorras(koos veninud kettidega). Mul õnneks täitsa välja sureb väga harva. Aga mootori tuld vigutab usinalt. Välja suremise vastu oli juba eelminegi omanik pumba pead veidi peale kruttinud(kütte kulu pole kompu järgi adekvaatne).
Kui turbot taga pole, siis ega ainult kiirendamine kannata. Selle mootori jõudlus on umbes 70kW.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 16 Nov 2014 22:10
Postitas raudpats0
homme peaks masina üle vaatama. siis oskaks täpsemalt öelda. aga ketid on suurem töö kui sulle räägitud on.
kui turbo rõhku ei anna siis tossab nagu vana ikarus , segu on liiga rikas ja ei põle korralikult ära.
välja sureb jah pumba elektroonika pärast.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 18 Nov 2014 06:38
Postitas arkst
Pump käis omastarust taastamisel ning tegu on siis mootorivahetusega. Nimelt vahetati mootor ning uuel mootoril pingutati ka kett. Seega, kui te ytlete, et pump pekkis, siis mille eest ma nutsu välja käisin. Krt. Tartu vangla vastas diisliabi paneb siis hästi. Krt.

Äkki veel ideid.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 18 Nov 2014 06:45
Postitas raudpats0
kui pump käis mehhaanilise osa remondis ,siis on asi aru saadav aga kui elektroonilise oda remondis siis on asi nadi. kuigi elektrooniline osa on ainult vahetus.
sellel mootoril on automaatpingutus kettidel
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 18 Nov 2014 07:29
Postitas Faric
Kui kett juba sant sees on üsna lihtne ka pumba vahetusega ketti hambavõrra kuhugi ära liigutada. Kontrollitav asi kuid klapikambrikaan vaja maha võtta. Ja nukka saab veel keerata õigeks, aga pumbal saab reguleerimismaa otsa siis kõvemad mehed on kiilu ära võtnud ja ilma pand. Kui vaja paneks omal kh pusimist on kuid asja peaks saama. Ja kui keegi tahab öelda et 1 hammas siia-sinna ei loe midagi, ega ikka loeb küll, gaasijaotus läheb vägagi paigast kogetud värk. 1hammas väntvõllilt hiline ja suitses kui katlamaja ja edasi venis kui tigu.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 18 Nov 2014 09:10
Postitas raudpats0
Faric kirjutas:Kui kett juba sant sees on üsna lihtne ka pumba vahetusega ketti hambavõrra kuhugi ära liigutada. Kontrollitav asi kuid klapikambrikaan vaja maha võtta. Ja nukka saab veel keerata õigeks, aga pumbal saab reguleerimismaa otsa siis kõvemad mehed on kiilu ära võtnud ja ilma pand. Kui vaja paneks omal kh pusimist on kuid asja peaks saama. Ja kui keegi tahab öelda et 1 hammas siia-sinna ei loe midagi, ega ikka loeb küll, gaasijaotus läheb vägagi paigast kogetud värk. 1hammas väntvõllilt hiline ja suitses kui katlamaja ja edasi venis kui tigu.
Ehk siis kui ausalt ja korralikult teha siis mootori esiots lahti.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 18 Nov 2014 10:03
Postitas Faric
Just täpselt, rind lahti mootoril.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 19 Nov 2014 15:15
Postitas arkst
Ja kes siis on nõus seda Tarus tegema. Hmm. Algul sai masin häälestatud ning peaaegu korda, kuid mehhaanik tahtis paremaks ning otsustas, et pumba taastamine ning diisliabis teevad mehed paremini, kuid võta näpust. Asi läks ikka hullemaks. Arva ka, et hammas on valesti jooksma pandud, sest algul saadi tööle kuulmise järgi, kuid hiljem keerati ikka täiega pekki.
Re: abi paluda mootori putitamisel.
Postitatud: 19 Nov 2014 17:34
Postitas raudpats0
omal pole aega ja kohta. aga korralikult varustatud töökoja see ühel mehel päeva töö