1. leht 2-st
Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi! KORRAS
Postitatud: 13 Veebr 2015 09:40
Postitas Omega-98a
Mure selles, et koguaeg toimis ja peale mõnda nädalat seismist enam 1-3-5 ehk kunde-poolne silindri rida ühendus vaheldus. Kui hoida pöördeid 1000 peal siis on ok, aga nagu lasta gaas maha, siis veidi ajapärast hakkab mootori indikaator vilkuma armatuuris ja autos on õudne vibra. Ning kohati on nagu jõuetu ka. Ja veakoodid on ka mootori ajus.
Veakoodid:
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected - Intermittent
P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected - Intermittent
P0305 - Cylinder 5 Misfire Detected - Intermittent
Eelnevalt suvel oli selline teema, et kui panna käima ja jätta seisma ja kohe uuesti käivitada siis algul tunne nagu poleks kõiki sildrid taga aga minuti jooksul käies oli kõik ok. Ja veakood siis ka mootris polnud.
Praegu olen teinud ka juba päris hulga asju mida arvasin ise, et võivad tingida sellist probleemi:
1. Kasutaja Fairic müüs mulle eelnevalt ilusti käinud mootori pealt uue mooduli aga kahjuks selle vahetus ei andnud tulemust.
2. Aku kasti all olevad massi ühendused oli väga oksuteerunud, tegin puhtaks aga ikka ei miskit.
Nädalavahetusel teen puhtaks ka mootori ümber olevad massi ühendused aga kas sellest on abi selles ma praegu küll kindel pole.
Äkki oskate mingit head nõu anda, kellel kogemusi sellega, et mis võib veel sellist asja põjustada. Kõige imelikum, et juhipool toimib väga hästi, ei mingeid vigu selles suhtes.
Ette tänades,
Jaan
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 13 Veebr 2015 10:54
Postitas Omega Sport Packet
Random Intermittent vead on need kõige hullemad aga proovi viga leida loominguliselt.Pistikud ühendused on ilusti puhtad?
See akujuhtmete oksüdeerumine ja kehv mass võib põhjustada peenema tundlikuma elektroonika rikkieid sealhulgas ajule teha haiget, kommukad jms peenem värk muidugi sh.starter genekas.Muidugi närilised närivad random järjekorras juhtmeid ja korraldavad intermitted jamasid teinekord.
Süütemoodulisse tuleb 5 või 4 juhet?Mida võid teha on nn impulsstest led pirnidega vahetult ennem moodulit ja uurida misasi ära kaob kui kaob.
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 13 Veebr 2015 11:02
Postitas Omega-98a
Minu mäletamist mööda tuli 4 juhet moodulisse. Kas see võib ka kuidagi mõjutada, et tal on 55Ah aku peal, millel on juba palju aastaid seljataga, samas käivitub sellega poolest pöördest ja veab starterit nagu loom.
Seda testi osa led-idega võiks lähemalt seletada mis või kuidas?
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 13 Veebr 2015 15:41
Postitas Omega Sport Packet
El.skeemi silme ees moment ei ole.Kui 4 juhet siis loogiliselt võttes 1 mass ja 1 3 5 silindrid + .Massi ja akuplussi vahele üks led ja näed kas kukub ära viga midagi.1 3 5 isolatsiooni koorid ära natuke 3 led pirni eraldi ja kerega massi.Sa peaksid nii saama pihta asjale kas viga on ennem moodulit ja milles viga.Viga võib olla ajus konkr.süüteahelas.Proovi ledidega olen nii abi saanud kuigi diagnostika väidab muud.Proovida võid nii
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 15 Veebr 2015 14:36
Postitas Omega-98a
Tegelt tuleb moodulisse ikkagi 5 juhet, kaks on jämedamad ehk loogika järgi mass ja pluss. 3 on peenemad jällegi loogika järgi võiks olla impulss juhtmed. Mõõtes selgus aga, et üks on mass ja 4 juhtmesse tuleb pidev vool kuskil 14 - 15v vahel kui mootor käib.
Mõõtsin juhtmed ajust kuni moodulini läbi kõik olid korras.
Vaatasin ka paremal pool küünlaid need küll seda nägu polnud, et põlemist ei toimuks, pigem liiga heledad minu arust. Nagu oleks küttet vähe.
Mul on mõistus täitsa otsas mis anomaalija seal mootoris toimub.
Kas kellegil on mõni idee mida võiks veel proovida?
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 15 Veebr 2015 15:29
Postitas raudpats0
Omega-98a kirjutas:Tegelt tuleb moodulisse ikkagi 5 juhet, kaks on jämedamad ehk loogika järgi mass ja pluss. 3 on peenemad jällegi loogika järgi võiks olla impulss juhtmed. Mõõtes selgus aga, et üks on mass ja 4 juhtmesse tuleb pidev vool kuskil 14 - 15v vahel kui mootor käib.
Mõõtsin juhtmed ajust kuni moodulini läbi kõik olid korras.
Vaatasin ka paremal pool küünlaid need küll seda nägu polnud, et põlemist ei toimuks, pigem liiga heledad minu arust. Nagu oleks küttet vähe.
Mul on mõistus täitsa otsas mis anomaalija seal mootoris toimub.
Kas kellegil on mõni idee mida võiks veel proovida?
mida teeb kõtusetorustik ja pihustid
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 15 Veebr 2015 16:16
Postitas Omega-98a
Kütusefilter on vahetatud eelmise aasta lõppus (WIX) oma läks. Aga kui tugeva surve see pump enam annab või kuidas pihustid toimivad seda täpselt ei tea. Saab seda kuidagi testida??
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 15 Veebr 2015 21:58
Postitas Omega Sport Packet
Pidev vool see just ei ole see peaks olema katkendlik.Pirn peaks vilkuma päris kiiresti ja testriga sa viga nii ei püüa.Säde võib olla ka valel ajal vales kohas.Oled vaatanud kas säde nagu on?Led pirniga võid pihusteid ka kontrollida samamoodi.Olen ise sunnitud olnud tegema sedasi testi.Viga oli analoogne.Jättis vahele suri välja siis äkki kargas käima ja siis oli jälle täitsa tumm.Viga oli aju massis ja massi puudus rikkus ajus süüteosa.Kadus kõigepealt säde siis pihustite mass, need järelt ära immo läks peale.Keerad süüte välja sisse nagu läheks jälle.
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 13:27
Postitas Omega-98a
See nädal saan teise mootori aju, eks siis selgub kas on ajus või tuleb hakkata edasi liikuma. Huvitav kas katalisaator võib ka sellist jama korraldada?
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 14:35
Postitas Omega Sport Packet
Siis peaks jama olema nagu üldine ja küünlad tahmased mustad.Sul on valged.2.6 on kuskil mingi jahutusvedeliku asi seal mille tagajärjel kipub sisselaskesse jahutusvedelik minema?Kuskil on sellest juttu olnud.
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 15:28
Postitas Omega-98a
Omega Sport Packet kirjutas:Siis peaks jama olema nagu üldine ja küünlad tahmased mustad.Sul on valged.2.6 on kuskil mingi jahutusvedeliku asi seal mille tagajärjel kipub sisselaskesse jahutusvedelik minema?Kuskil on sellest juttu olnud.
Minu teada jahutus vedelik sattub silidrisse juhul kui plokkikaane tihend lekib.
Ning mis mõttes oleks probleem üldine kui katalisaator oleks umbes, tal on ju kaks katalisaatorit kui kunde poolne umbes, siis ongi ju probleemid 1-3-5, või mis mõttes üldine??
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 16:22
Postitas Omega Sport Packet
Kui kinni siis kinni ja ei käi jõudu pole ja süüteküünal märg must tahmane.Lambda peaks ka märku andma sellest+muud hädad.
Sul on küünal hele.See viitaks kas jahutusvedeliku lekkele, vaakumi leke, lahja segu diagnostika väidab mooduli viga.
Hammasrihma märke oled kontrollinud?
Silindrites võiks surve ka ära mõõta kui on võimalik.
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 19:40
Postitas Omega-98a
No kui teine aju ei aita, siis tuleb hakkata muud vaatama. See tähelepanek on küll hea, et kas hammasrihma märgid on nii nagu sai kunagi pandud.
Samuti ei saa välistada ka, et pihustid ei toimi korralikult või bensapump ei anna piisavalt peale, aga ka see on kõik oletuslik.
Silindrite survet pole kahjuks võimalik omal mõõta.
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 20:05
Postitas Omega Sport Packet
no sa kirjutad, et 1 3 5 sil.probleemsed.
Re: Suur mure, 2.6l v6 1-3-5 silindrid ei toimi!
Postitatud: 16 Veebr 2015 23:45
Postitas Rax
Omega Sport Packet kirjutas:
Silindrites võiks surve ka ära mõõta kui on võimalik.
Ära pane pahaks, aga mulle jääb mulje, et sa mõõdad igal probleemil silindrites surveid.
