1. leht 1-st

elektroonika veateade

Postitatud: 14 Jaan 2010 16:25
Postitas jantsik
nimelt mingi aja tagant läheb see tuluke põlema mis peaks näitam viga elektrisüsteemis, pöörded üle 4500 ei lähe, kas nukaandur? autoks 2,0 100kw 1998... samas kui uuesti käivitada siis alguses tuluke ei põle...

Re: elektroonika veateade

Postitatud: 14 Jaan 2010 16:33
Postitas Tuju
Tõenäoliselt jah nukaandur, aga kindlam oleks diagnostis ka ära käia või ise kirjaklambri test teha. Siin foorumis sellest juttu ka.

Re: elektroonika veateade

Postitatud: 14 Jaan 2010 16:53
Postitas Omega 978
98% nukaandur ja kui palju sellega nii sõidad siis läheb ka väntvõlli andur nässu!!! :(Mul just nii kunagi oli! :?

Re: elektroonika veateade

Postitatud: 21 Jaan 2010 17:38
Postitas jantsik
jantsik kirjutas:nimelt mingi aja tagant läheb see tuluke põlema mis peaks näitam viga elektrisüsteemis, pöörded üle 4500 ei lähe, kas nukaandur? autoks 2,0 100kw 1998... samas kui uuesti käivitada siis alguses tuluke ei põle...


aga teab keegi millised on väntvõllianduri ja lambdaanduri rikke sümptomid?

Re: elektroonika veateade

Postitatud: 21 Jaan 2010 21:18
Postitas Tim
jantsik kirjutas:
jantsik kirjutas:nimelt mingi aja tagant läheb see tuluke põlema mis peaks näitam viga elektrisüsteemis, pöörded üle 4500 ei lähe, kas nukaandur? autoks 2,0 100kw 1998... samas kui uuesti käivitada siis alguses tuluke ei põle...


aga teab keegi millised on väntvõllianduri ja lambdaanduri rikke sümptomid?
Väntvõlli anduri jamaga ei pruugi mootorit käima saada või sureb lihtsalt lambist välja.Lambda anduri rike põhjustab suurenenud kütusekulu.Muidugi hakkab mõlema vea puhul põlema mootori elektroonika rikke tuli.

Re: elektroonika veateade

Postitatud: 22 Jaan 2010 09:47
Postitas rats911
Lambda puhul minul pöördeid ei piiranud, lihtsalt kütusekulu oli suur ja kohalt minekul tahtis välja surra!